Especificacions tècniques
Característiques generals | |
---|---|
Escriviu | trimmer |
Ample de tall | 40 cm |
Funcionalitat | |
Mulching | no |
Motor | |
Tipus de motor | gasolina |
Potència | 2 CV |
Ubicació del motor | amunt |
Volum de treball | 52 cc |
Velocitat del motor | 6500 |
Dipòsit de combustible | 1,2 l |
Construcció | |
Ploma | plegat |
Barbell | recta |
Rodes | absent |
Informació addicional | |
Joc complet | rodet, disc / ganivet |
Dimensions | |
Pes | 7,9 kg |
Revisa el retallador de gasolina Champion T516
Virtuts
- Preu. Finalització. Potència.
Desavantatges
- Encara no descobert.
Comentari
Gran màquina. Cansats de l'electricitat, van decidir comprar una gasolina més potent. Ens va agradar el ric equipament, com en les instruccions, fins a 14 posicions, incloses les juntes i els segments del pistó del motor.
El disc es va tallar unes 8 hectàrees de males herbes amb una alçada de metre. En el moment de durar 6 hores i tres tancs de gasolina. Tallats a mitja velocitat. La bandolera del tipus motxilla és molt convenient, el pes es distribueix i el pes del trimer no se sent. Per cert, vaig treure la carcassa protectora al voltant del disc que, amb ella, el retallador s'aferrava a la gespa, no s'havia de passar. La vibració va endurir un cargol del dipòsit de gasos, notat a temps, reforçat.
Molt satisfet amb la compra.
Vakhrameev Vladimir, 2013-09-22 Avaluació 5
Virtuts
- No morts
Desavantatges
- Perilla de gas suau
Comentari
Trimmer molt sòlid, així com tot el que tenia era l'elecció d’una escopeta de gasolina. Vaig comprar a Megastroi de Kazan per a una quota de 5990, vaig pensar que era car, volia comprar electricitat. Però, ràpidament, vau adonar-se dels diners! Durant dos dies, vaig tallar 30 hectàrees de terreny erm amb una bastida i em vaig sorprendre del poder i de l’impuls, si heu de fer una elecció. Qualitat de la relació - el preu no és millor !!!!!!
Anonim 2013-07-22 Avaluació 5
Virtuts
- potent, amb un ganivet i una línia de pesca, l'amplada de tall és gran. Koshu 15 min camp 30 cent. Pel preu d’una potent unitat professional: supergud.
Desavantatges
- no
Comentari
Kovregina Olga, 2013-04-19 Avaluació 5
Virtuts
- El paquet complet, el potent motor, un eix desmuntable, folres de recanvi i anells estan inclosos al paquet.
Desavantatges
- Un petit recurs. L’execució, amb un nou inici molt dolent, la fixació del filtre d’aire gairebé immediatament, vaig haver de posar el cargol.
Comentari
S'utilitza durant tres anys, fins que el pistó va deixar un teaser sobre el cilindre. Vaig explotar sense violar, de fet, una vegada al mes durant tres hores amb pauses. Això parla de recursos no tan grans d’aquest equipament. Les parts costen tant que no té sentit reparar-les. Per exemple, un entrant de 600 rubles, un magneto de 700 i més. Vaig agafar un refredat amb 5-6 intents, ja que un pitjor encara és pitjor. Quan el motor estava cobert, vaig començar a buscar un reemplaçament d’aquest aparell, vaig trobar un Piran xinès 520R per a 3650 rubles. Amb Champion t 516 germans bessons, només el color és diferent.
Anonim 2014-05-23 Avaluació 3
Virtuts
- Suspensió potent i convenient, preu adequat, conjunt complet
Desavantatges
- Una mica sorollós
Comentari
Potent, equipat amb una eina per al manteniment, un ganivet, un contenidor per a la barreja, gots, guants, desmuntatge, és fàcil de començar, vaig comprar fa un mes per 5200 rubles. Per aquests diners, els recomano!
Jim Tatiana, 2013-07-13 Avaluació 4
Virtuts
- Potent, econòmic, excel·lent equipament, arnés convenient, fàcil d’utilitzar, línia de pesca i ganivet inclòs.
Desavantatges
- Sorollós, encara no entenc com empènyer la línia,
Comentari
Vaig comprar una parcel·la amb males herbes i sotabosc de salze jove, abans de llaurar vaig decidir tallar-la. No em vaig atrevir a portar el tallador per utilitzar-los amb els meus amics i per això vaig decidir comprar-lo. Durant el dia vaig malgastar 12 herbes amb un ganivet !!! La línia es va aturar constantment, va posar el ganivet i es va fer més divertit))) El motor era potent i una mica sorollós (va sortir amb un jugador i música) Vaig cremar 4 tancs tots!on no es frega res! En general, totalment satisfet, la prova va tenir èxit!
Shum Roma, 2013-08-23 Avaluació 4