Valoracions Selecció Noves tecnologies Comentaris

Champion T336 vista general de la talladora de gespa

Tallagespes Champion T336: avantatges, desavantatges, característiques

Champion T336 vista general de la talladora de gespa

Especificacions tècniques

Característiques generals
Escriviu trimmer
Ample de tall 40 cm
Funcionalitat
Mulching no
Motor
Tipus de motor gasolina
Potència 1,23 CV
Ubicació del motor amunt
Volum de treball 33 cc
Velocitat del motor 6500
Dipòsit de combustible 0,85 litres
Construcció
Ploma plegat
Barbell recta
Rodes absent
Informació addicional
Joc complet rodet, disc / ganivet
Dimensions
Pes 7,2 kg

Comentaris de la segadora de gespa Champion T336

Virtuts

• POTÈNCIA, vareta plegable. que és molt convenient per al transport com en un cotxe, així que probablement estarà a l’autobús ... Eficiència ..........

Desavantatges

• Si només tugovat el botó de la bobina amb Leska. cal aixecar-se al ralentí i tirar manualment la pala ...

Comentari
Comprat per al jardí. El teixit no és molt, però al meu voltant hi ha un parell de llocs abandonats i la gespa que em puja constantment ... Vaig triar entre les ressenyes del mercat i en el preu mitjà. En el rang de 5-7 tr. Em vaig aturar al campió 334. Però, com he trobat 336, no ho vaig lamentar. Barra plegable per a mi més. ja que no cal esculpir la part superior del tronc. desmuntat i al saló. El kit inclou gots, guants de parella, cinturó amb protecció protectora més dos (2) discos i un petit conjunt de claus. En comprar un regal es va donar oli. vtyuhali tub de lubricació per 200r. i cable de 2,4 mm per a 600 r. Mentre els nois escriuen en altres ressenyes, estiren tots els cargols i es bomba al lubricant inferior de la caixa de canvis. . També es va desmuntar la barra i va abocar-hi oli. en ambdues parts. (L’oli no s’utilitza per a farinetes ...) s’inicia tant en fred com en calent amb un PREVENCIÓ. Per primera vegada vaig tallar, probablement un parell d’hora durant dues hores, la meva pròpia línia de pesca sempre em vaig asseure. Gràcies a Déu, no n'hi havia prou i es va acabar ràpidament ... Quan em vaig carregar 600 rups. aquí vaig sentir tota la bogeria de la meva 336ª núvia. Va ser una cosa ... Una setmana d’un amic al jardí, 600 rublevoy va destruir tot allò que es va trobar sota la corda. ... La segona vegada que he estat mirant uns 40 minuts. El disc va intentar portar-se. però després de la corda no hi ha cap desig de posar-lo. ja que la corda no és alguna cosa que sota l'arrel de la gespa. però probablement podeu afluixar la capa superior de la terra. Els nois no tenen res a comparar des de la meva primera trena. . Kosit-blows i tasses BAAlshie, -PerEALS. i una gespa alta al genoll ... No sé quant de temps funcionarà, però fins ara sóc feliç perquè PYTHON Duri té molta de la meva xicota ...
Musinov Nikolay, 2013-06-01 Avaluació 5

Virtuts

• Un preu reduït, una corretja normal amb protecció a la cuixa, està ben tancada, hi ha una imprimació, una carcassa protectora gran, amb guants, ulleres, claus i dos ganivets.

Desavantatges

• Després d’un any d’ús, em vaig estavellar i el fil de combustible va començar a fluir, vaig haver de canviar-lo.

Comentari
El meu primer retallador, no hi ha res a comparar, però de moment tot funciona. Va prendre per netejar el lloc en 18 hectàrees de vegetació en llocs. Vaig decidir portar el xinès a causa del fet que ho tallaria presumiblement dues vegades per temporada, després planejo cobrir la vegetació amb un drap especial per obtenir humus sota ella i finalment plantar-la amb gespa i comprar una talladora de qualitat. Amb això, no veig cap raó per prendre huskvarna.
Voloshin Alexander, 2014-05-22 Avaluació 4

Virtuts

• Equip potent i còmode i ric.

Desavantatges

• botó ajustat de la bobina

Comentari
Immediatament va comprar una línia de pesca de 2.7mm, tot i que està escrit que un màxim de 2,5. Duri, ella no aguanta, talla tots. No hi ha vibracions, és molt còmode, és només un plaer treballar. La gasolina no menja molt. El meu primer retallador, no hi ha res a comparar, però segons les impressions és molt bo.
Pel que fa al servei, vaig saber que sempre hi ha recanvis. molts anàlegs.
Alexandrovich Maxim, 2013-11-14 Avaluació 5

Virtuts

• Inici fàcil, equipament ric, bona corretja de l'espatlla, poderós, baix consum de combustible, oli com a regal,

Desavantatges

• El botó de rodet amb la línia de pesca està ajustat, la línia de pesca no s’extreu, s’ha de parar el motor, obrir el rodet i treure la línia de pesca. La línia de pesca amb la guada és molt dolenta; el bigoti és prou solt per 2-3 metres.

Comentari
Dues setmanes abans de la compra del Champion T336, vaig comprar un retallador elèctric. Interskol va tallar el jardí al voltant de les 3 hores; el baix consum no mossega tot, és una mala corretja, la corda no li impedeix. Ahir va portar el campió T336 va començar a segar una trena molt poderosa, convenient per no comparar-la amb la elèctrica. A causa de l’alta potència de la trena, hi ha un consum molt gran de línia de pesca que s’inclou amb la trena. Intentaré instal·lar una altra línia de pesca de major qualitat. S’inclouen guants i ulleres.
Dmitry Grachev, 2014-07-17 Avaluació 5

Comentari

Sori, escric des de l’oficina de correus de la meva dona, però .... vaig triar una retalladora durant una setmana, el lloc només es va comprar, verge, herba a la cintura i un petit turó. , allà ...., I llavors, es posa en marxa quan sigui necessari, no hi ha problema, i figachit., Demano disculpes per l'ortografia. Em poso +
Vorobeva Nadezhda, 2014-06-28 Avaluació 5

Virtuts

• Potent, posa't en marxa amb un cop de peu al terra

Desavantatges

• No heu notat!

Comentari
Molta gent escriu a la meva opinió que no hi ha ressenyes correctes sobre aquest producte, la serra és bastant fiable i còmoda. Vaig segar 4 dies seguits durant mig dia, vaig tallar tot sense cap problema, crec que ho he fet durant més d'una temporada. El principal és utilitzar la tècnica amb prudència!
Anonim 2014-09-04 Avaluació 5

Atenció! La precisió de la informació i els resultats del rànquing són subjectius i no és una publicitat.

Valoracions

Selecció

Noves tecnologies