Valoracions Selecció Noves tecnologies Comentaris

Descripció tablet ASUS Transformer Book T100

Tablet AS100 Transformer Book T100: avantatges, desavantatges, característiques

Descripció tablet ASUS Transformer Book T100

Especificacions tècniques

Sistema
Sistema operatiu Windows 8
Processador Intel Atom Z3735E 1330 MHz
Nombre de nuclis 4
RAM 2 GB DDR3 1067 MHz
Memòria interna 32 GB
Suport per a targetes de memòria microSDXC, fins a 64 GB
Pantalla
Pantalla 10.1 ", 1366x768
Pantalla de pantalla panoràmica
Tipus de pantalla TFT IPS, brillant
Pantalla tàctil multitouch capacitiu
Nombre de píxels per polzada (PPI) 155
Processador de vídeo Gràfics Intel HD
Comunicació sense fil
Suport Wi-Fi tenir Wi-Fi 802.11n
Suport Bluetooth tenir Bluetooth 4.0
Tipus de targeta SIM micro SIM
El nombre de targetes SIM 1
Comunicacions mòbils 3G, LTE
Càmera
Càmera frontal hi ha, 1,2 milions de píxels.
So
Altaveus integrats tenir un so estèreo
Micròfon integrat hi ha
Funcionalitat
Orientació automàtica de la pantalla hi ha
Sensors acceleròmetre, giroscopi, brúixola, sensor de llum
Estació d'acoblament hi ha
Teclat Qwerty hi ha
Connexió
Connexió USB a l’ordinador no
Connexió de dispositius externs mitjançant USB Sí, USB Tipus A
Connecteu-vos a TV / monitor Micro HDMI
Sortida d’àudio / auriculars hi ha 3,5 mm
Connexió d'auriculars hi ha
Connector dock hi ha
Potència
Temps de treball 11 h
Capacitat de la bateria 31 V⋅ch
Dimensions i pes
Dimensions (LxWxD) 263x171x20,5 mm
Pes 1090 g
Informació addicional
Joc complet tauleta, teclat, adaptador de xarxa, manual
Característiques Inclou Microsoft Office Home & Student 2013; multitacte de fins a 10 punts tàctils; dimensions i pes de la estació d’accés 263x171x10 mm (WxHxD), 520 g; Port USB 2.0 de la estació d'acoblament; Càmera posterior de 5 megapíxels - opcional

Comentaris sobre la tableta ASUS Transformer Book T100

Virtuts

• Exactament el que s'esperava d'ell en el moment de la compra. Fàcil, versàtil, mòbil.

Desavantatges

• En menys de dues setmanes, el micro USB s'ha alliberat per carregar, heu de cercar una posició a la qual us cobrarà. No estava del tot clar com activar-lo: la reacció de la tauleta no era òbvia, era necessari prémer el botó dues vegades.

Comentari
La tauleta es va comprar per a la meva dona. És professora de llengües estrangeres de professió i porta tots els materials amb ella cada dia. Primer de tot, es va triar el sistema operatiu: la creació de Microsoft en aquest cas es va considerar un avantatge. Les qüestions de pes, mida i dispositius autònoms d'Internet eren les més importants. El rendiment era menys important. Casos d'ús: reproduint fitxers d'àudio i vídeo educatius (amb i sense connexió de dispositius externs), navegant per la xarxa i utilitzant diccionaris en línia, utilitzant l'emmagatzematge de núvol d'oficina amb un altre equip, treballant a curt termini amb documents entre classes. Per resoldre tasques més exigents a casa, s’utilitza un ordinador portàtil de mida completa.
Anonim 2014-12-27 Avaluació 4

Virtuts

• Vin-8, compactes, intel·ligents, fàcils d'usar, amb una pantalla tàctil de qualitat. Wai-Fay, LTE té una gran qualitat de recepció. És difícil enumerar tots els avantatges, per a mi és perfecte, però no obstant això, hi ha un parell de petits Kosyachkov ...

Desavantatges

• molt estampat! El cas, la pantalla ... tot s’embruta ràpidament. Va pegar una pel·lícula mat en el display-problema amb els marges de la pantalla decidida. Bé, el cos-cas per sempre zalapan. Per poder comprar una pel·lícula original no és possible, es va tallar en un material universal. és millor recollir la pantalla tàctil, totes les pel·lícules amb geometria diferent.
  • Treu el sensor de llum. Alguns estranys algorismes del seu treball, funcionen normalment amb una llum ambiental estable. Val la pena que la il·luminació externa canviï una mica, ja que un pretzel comença amb una pantalla més brillant i després més fosca. Veure una pel·lícula a la foscor és un problema: la pantalla canvia constantment de brillantor.
  • Però hi ha una solució al problema de l’auto-brillantor de la pantalla; I això és tot! No hi ha ningú més que no. Al carrer, no es pot apagar, funciona sense problemes, i hi ha un bon ús de la funció.
  • També m'agradaria els altaveus més forts
  • La resta de problemes es resolen fàcilment de forma programàtica amb Windows.

Comentari
Personalment, en el meu ús hi ha una tauleta en iOS, tauletes i telèfons en Android, Ubuntu. Tots fumen nerviosament al marge.
Windows a Intel sempre ha estat i seguirà endavant, una excepció pot fer que el PC Makentosh sigui un talc, però tot això és la meva opinió purament personal i camperola i no cal tenir-la en compte.
ASTVATSATUROV RUBEN, 2015-03-17 Avaluació 5

Virtuts

• Molt versàtil, compacta i autònoma

Desavantatges

• Tenir només un USB

Comentari
Transformador mòbil prim i lleuger, en general, a les finestres 8.1. No em va agradar només la càmera feble, però sí que està bé per Skype. Bona pantalla amb magnífics ángulos de visió. El processador de 4 nuclis i 2 GB de RAM proporciona una interfície senzilla. El transformador no s'escalfa i funciona silenciosament. Durada de la bateria
Vergun Ivan, 2014-12-20 Avaluació 5

Virtuts

• preu, sense problemes (en la darrera versió del sistema operatiu, funciona bé), una pantalla brillant, no hi ha alentiment de la interfície, perquè No hi ha resolucions de pantalla extremadament altes, que no són necessàries per treballar, i els gràfics s’arrosseguen molt ... La bateria és un dels avantatges principals, és una cosa!

Desavantatges

• la fixació es podria fer millor

Comentari
En general, estic satisfet amb el seu treball, durant 2,5 mesos no hi ha comentaris crítics al dispositiu, he ampliat la memòria amb una targeta de memòria de 64 GB, així que tinc prou per la meva feina i per la carretera, el meu fill té un equip de sobretaula potent))
Papus ivan 2014-12-20 Avaluació 4

Virtuts

• Digne combinació de preu i qualitat.

Desavantatges

• No complert.

Comentari
Tinc un ordinador portàtil. Gran model. Per mi, el punt crucial és la presència de Vindouz a la tauleta. Jo faig servir. i tot és familiar, com en un ordinador domèstic. Els avantatges inclouen una pantalla bastant gran amb una resolució decent i memòria incorporada. Em va sorprendre gratament quan la càrrega va durar tres dies.
Samoilov Dmitry, 2014-12-22 Avaluació 5

Virtuts

• En les característiques que no està indicat a la tauleta hi ha un GPS i funciona bé, només una mica de navegació faig servir 7 carreteres.

Desavantatges

• A la versió de 32 GB no hi ha càmera posterior.

Comentari
Solia haver-hi un Acer w3, no em va agradar la pantalla i el mal rendiment que hi havia,
Asus no té aquests defectes. Ara em prendria una versió de 64 GB.
Rygin Roman, 2015-03-24 Avaluació 5

Revisió de vídeo de la tableta ASUS Transformer Book T100

Atenció! La precisió de la informació i els resultats del rànquing són subjectius i no és una publicitat.

Valoracions

Selecció

Noves tecnologies