Especificacions tècniques
Especificacions tècniques | |
---|---|
Potència | 1050 W |
Nombre de branques | 2 |
Nombre de torrades | 2 |
Tipus de control | electrònica |
Ajust de torrat | hi ha una suavitat |
Cuina a la brasa d'un costat | hi ha |
Botó Cancel·la | hi ha |
Funció de descongelació | hi ha |
Funció de calefacció | hi ha |
Carcassa aïllada tèrmicament | hi ha |
Característiques | |
Rostres centrats automàtics | hi ha |
Torrades "a la pujada" | hi ha |
Torrades automàtiques | hi ha |
Escalfador de galetes | no |
Safata de molles | hi ha |
Material del cos | metall |
Mostra | hi ha |
Controls de retroiluminació | hi ha |
Informació addicional | 7 graus de torrat, funció "control operatiu"; funció de memòria |
Comentaris de la torradora Bork T700
Virtuts
- Aquesta va ser la meva primera i fins ara l’única torradora, de manera que no hi ha res a comparar. comprat de manera que sigui fiable: el fabricant és una caixa metàl·lica decent: res no es fon. Hi ha un compartiment per al cable. Tota la resta satisfà les expectatives. En general, estic satisfet: hem estat utilitzant la família nombrosa regularment durant més de 5 anys, TTT sense cap tipus de queixa.
Desavantatges
- El brindis apareix en veu alta, si no n'espereu, us tremoleu, i també es recull (potser aquesta funció es pot apagar ????).
- Les torrades mai van saltar a la taula, com van escriure en comentaris anteriors.
Comentari
omela207, 2011-02-07 Avaluació 4
Virtuts
- Mida petita, bonic disseny, bonic color blau. Les funcions principals es realitzen sense cap reclamació. Hi ha una safata de sortida per a les molles.
Desavantatges
- Preu. No hi ha cap funció d’elevar sense problemes el pa, com s’indica a la botiga.
Comentari
A la botiga on va comprar, es va escriure a la llista de preus: suau suau, que em va fer molt feliç. Va portar el preu, un cop car, i després justificat. De fet, va resultar que després de torrar, s’ha escoltat el cop i un tros de la nostra llarga lletja russa està a la taula. Genial, potser per això aquest preu. Volar immediatament amb el petroli, no hi hauria cap preu.
elsa777, 2010-09-05 Avaluació 4
Virtuts
- Gran disseny. El cas no escalfa gaire. Sembla ser una construcció de qualitat. Garantia de 2 anys.
Desavantatges
- Preu.
Comentari
Bona torradora. Crema excel·lent pa torrat clàssic fins i tot a un nivell de 2-4. Per descomptat, 9 graus de torrat són massa! Llevat que si algú li agrada menjar brasa. Funció de torrat d'una sola cara per a ofertes especials. el pa per a torrades - ficció - les torrades s'assecen. Però, si poseu dues torrades en un compartiment a la vegada, resulta perfectament perfecte: en aquest cas el pa torrat resulta frito per un costat i tendre, suau de l'altra). Per tant, la funció de torrat a una sola cara es pot trobar en qualsevol torradora. Des de llavors, un torrador de pa fregit i la funció de descongelació no és necessària. Per tant, us aconsello que no segueixi les superfuncions, sinó que trieu una torradora simplement per la qualitat de construcció, la característica (uniforme) torrat del pa i pel disseny que us agradi) El preu d'aquest producte és molt inadequat. Tot i que el disseny per a 5+
Anonim 2014-03-21 Avaluació 4
Virtuts
- Té un aspecte elegant, realment és una decoració a la cuina, és molt bona, es pot apreciar el grau de torrat durant la cuina, és molt convenient.
Desavantatges
- Una mica més car que tots els altres.
Comentari
El dispositiu intel·ligent funciona perfectament i, per una banda, la funció de rostit va agradar molt
Anonim 2011-12-14 Avaluació 5
Virtuts
- Rostit d'alta qualitat, disseny elegant, preu raonable
Desavantatges
Comentari
Vaig decidir canviar la meva antiga torradora de plàstic per una de nova. No he triat durant molt de temps, sobretot perquè no vaig notar gaire diferència en la seva funcionalitat. Seria convenient, per descomptat, rostir el pa uniformement, perquè la torradora anterior no sempre ho feia. Com a resultat, en el consell del venedor va comprar una torradora Bork. Estic molt satisfet amb la compra i ara entenc que la diferència entre torradores barates i barates és significativa.Es freda molt uniformement, m'agrada molt el fet que sàpiga fregir el pa per un costat, mentre que cuinar el cos no s'escalfa i la torradora s'adapta perfectament a la cuina. Aconsello a tothom!
sukhanova28 2012-02-21 Avaluació 5
Virtuts
- Bell, fiable
Desavantatges
- com tot
Comentari
Bon ajust a l'interior. També va resultar que fríe bé i torrava. Molt satisfet, mai lamentat.
Anonim 2011-12-13 Avaluació 5