Valoracions Selecció Noves tecnologies Comentaris

Huawei Mediapad T3 7.0

Informació detallada

Huawei Mediapad T3 7.0 Especificacions

Sistema
Sistema operatiu Android 7.0
Processador Spreadtrum SC7731G 1300 MHz
Nombre de nuclis 4
Nucli computacional Cortex-A7
Procés tècnic 28 nm
Memòria interna 16 GB
RAM 2 GB DDR3
Ranura per a targetes de memòria hi ha, microSDXC, fins a 128 GB
Pantalla
Pantalla 7 ", 1024x600
Pantalla de pantalla panoràmica
Tipus de pantalla TFT IPS, brillant
Pantalla tàctil multitouch capacitiu
Nombre de píxels per polzada (PPI) 170
Processador de vídeo Mali-450 MP4
Comunicació sense fil
Suport Wi-Fi hi ha, Wi-Fi 802.11n, WiFi Direct
Suport Bluetooth tenir Bluetooth 4.0, A2DP
Tipus de targeta SIM SIM nano
El nombre de targetes SIM 1
Comunicacions mòbils 3G, EDGE, GPRS, GSM900, GSM1800, GSM1900
Càmera
Càmera posterior hi ha 2 megapíxels
Càmera frontal hi ha 2 megapíxels
So
Altaveu integrat hi ha
Micròfon integrat hi ha
Funcionalitat
GPS Sí, amb suport per a A-GPS
Orientació automàtica de la pantalla hi ha
Sensors acceleròmetre
Format de suport
Àudio AAC, WAV, OGG, FLAC, MP3
Vídeo MKV, MOV, MP4
Connexió
Tipus de connector de càrrega micro usb
Connexió USB a l’ordinador hi ha
Connexió de dispositius externs mitjançant USB opcional
Sortida d’àudio / auriculars hi ha 3,5 mm
Potència
Capacitat de la bateria 4100 mAh
Càrrega USB hi ha
Dimensions i pes
Dimensions (LxWxD) 187,6x103,7x8,6 mm
Pes 265 g
Informació addicional
Material del cos metall

Ressenyes de Huawei Mediapad T3 7.0

Avaluació 4
Avantatges: Excel·lent matriu i color suau. Amb una lectura prolongada, els meus ulls no em fan mal, la qual cosa és molt important per a mi. El so de qualitat és una bona imatge. Fort: comprovat per un nen.
Desavantatges: Slippery a causa de la contraportada d'acer - de tant en tant s'esforça per escapar-se de la mà.
Comentari: Algunes aplicacions inútils del conjunt base no es poden eliminar, però la memòria és llarga. Tot i que la placa antiga era la mateixa i no sorgien problemes de memòria. Instal·lo totes les noves aplicacions en una targeta de memòria, però ara molts no es poden actualitzar a causa de la manca d’espai al mòdul de memòria principal. El primer dia, el sistema requeria una actualització, però no va poder fer-ho, ja que suposadament no tenia prou espai, però encara hi era. Vaig haver de desactivar aquesta funció per inutilitat. No es va notar immediatament, però el problema era inicialment: no hi ha notificacions d’aplicacions o de vegades arriben molt tard. Es comprova que no estan llistats a cap lloc a les llistes negres, i que inicialment no hi ha res per bloquejar-les. Només les cartes amb gmail vénen estables, però si amplieu la safata superior per tal de llegir la descripció breu de la carta, desapareix allà i heu d’introduir l’aplicació. VK, SMS, Viber, Skype, jocs - tot s'ignora. Crec que atribuïda al servei, aparentment, sistèmic.
Linet 22 de març de 2018
Avaluació 5
Avantatges: La càmera no és la pitjor, com ara els 2 megapíxels i la part davantera i posterior, però a la llum del dia és bella.
La bateria té un dia, sempre que la brillantor més forta i el wi-fi estiguin activats)
Tots els jocs van amb una explosió!
Tot i que 1 GB de RAM, la tauleta funciona ràpidament, no tupit i no es redueix la velocitat
M'agrada molt el disseny
Ben, que sense el menú, però no interfereixi, tot i que és més convenient, s'incorpora un antivirus
Aconsello a tothom !!!
Desavantatges: Certament, 8 GB no són suficients, però si adquireixes una targeta de memòria de 16 GB, no hi haurà més errors
Comentari: Jo faig servir la setmana, tot està bé.
Lena 17 de gener de 2018
Avaluació 4
Avantatges: * Marca de confiança coneguda.
* Fins i tot amb una resolució no alta (1024x600) i no una alta densitat de píxels (170 PPI), sembla molt millor i més agradable en comparació amb marques poc conegudes que tenen una resolució de 1280 * 800. Pintures sucoses, naturals. Bona matriu. Per defecte, hi ha instal·lada una petita deixalla de programari. No hi hauria cap paperera de Google encara, de manera general, seria chic.
* No és una bateria dolenta. El dia d’escalar a Internet prou.
* Ben teixit.
Desavantatges: * Molt poca memòria (fins i tot per aquests diners vull 16 Gb).
* Menys greix, ja que el dispositiu és molt relliscós, tots ens esforcem per sortir de les mans i caure al terra.
* No és sensible al tacte. De vegades, cal copejar diverses vegades el mateix botó.
* Blunt WI-FI
* No hi ha cap possibilitat d'instal·lar una targeta SIM, de manera que no podreu accedir a Internet mòbil i trucar a algú.
* Inútil per a la comprovació de la càmera.
Comentari: Vaig comprar aquesta tauleta per a mi, per a ús domèstic (navegar per Internet, llegir llibres, veure televisió i pel·lícules. El cas és de plàstic, no de metall, com va escriure algú. Una mica de pantalla poc sensible, però en general estic satisfet amb la tauleta. Recomano comprar-lo.
glasseye 13 de gener de 2018
Avaluació 5
Avantatges: Carcassa metàl·lica duradora.
Aspecte elegant.
Dimensions compactes i excel·lent ergonomia.
Cost molt reduït.
Programari de qualitat.
Desavantatges: No és el millor rendiment.
No hi ha LTE ni 3G.
Comentari: Vaig comprar 1 primer per protestar l'endemà. Vaig córrer durant 2 segons per a la meva compra preferida molt satisfeta
F.A.B.I.S 17 de desembre de 2017
Avaluació 5
Avantatges: 1. La pantalla és apta per a còmodes: veure pel·lícules, llegir
2. Vidre a la pantalla en lloc de plàstic
3. El shell de Huawei és molt còmode
4. Podeu ajustar el consum d'energia de manera que la tauleta sigui suficient per a 3 dies amb 2-3 hores de lectura per dia
5. Corrent estable, prou suau
6. Excel·lent construcció
Desavantatges: 1. Càmera
2. Ferro (absolutament inadequat per a jocs exigents)
3. Memòria interna. Escrit 8 GB de memòria, en realitat veu un sistema d’uns 3,9 GB, dels quals només es disposaven uns 1 GB. No està clar per què, però es decideix mitjançant la compra d’una targeta sd
4. La bateria a 3100 mA / h és massa petita, però el consum elèctric manual està molt optimitzat.
Comentari: Malgrat tots els seus defectes, una tableta molt bona, el muntatge és meravellós
Quant a la relació qualitat / preu en aquest segment, un dels millors
Si necessiteu una tauleta agradable per utilitzar fins a 5000 r, però no es necessita el màxim rendiment, llavors aquesta és la millor opció
ichega 17 d'octubre de 2017
Avaluació 5
Avantatges: Preu
Funcionalitat
Habitatge
Desavantatges: Poca memòria
Comentari: Vaig comprar un nen per jugar. Va fer front a la seva funció amb una explosió. Especialment satisfet amb la presència del control dels pares. La resolució de pantalla es pot veure, a diferència d'altres models d'aquesta categoria de preus. A més, no hi ha cap targeta SIM, sense la qual cosa és difícil trobar una tauleta. En general, el nen és una opció ideal.
Irina 24 de juliol de 2017
Avaluació 4
Avantatges: Muntatge d'alta qualitat
Aparença elegant
Fàcil, còmode a les mans
Bona imatge i so (per la seva classe)
Excel·lent valor: funcionalitat de preus
Desavantatges: Encara no s'ha revelat
Comentari: Va ser comprat per un nen de primer nivell, principalment per a entreteniment (dibuixos animats, jocs) i per a programes de desenvolupament.
Els nens estan encantats.
Dimdim 02 de juliol de 2017
Huawei Mediapad T3 7.0 es selecciona a la classificació:
6 millors Pastilles de 7 polzades

Valoracions

Selecció

Noves tecnologies