Huawei Mediapad T3 8.0
Informació detallada

9.4 / 10
Valoració
Característiques de Huawei Mediapad T3 8.0
Sistema | |
---|---|
Sistema operatiu | Android 7.0 |
Processador | Qualcomm Snapdragon 425 a 1400 MHz |
Nombre de nuclis | 4 |
Nucli computacional | Cortex-A53 |
Procés tècnic | 28 nm |
Memòria interna | 16 GB |
RAM | 2 GB DDR3 |
Ranura per a targetes de memòria | hi ha, microSDXC, fins a 128 GB |
Pantalla | |
Pantalla | 8 ", 1280x800 |
Pantalla de pantalla panoràmica | Sí |
Tipus de pantalla | TFT IPS, brillant |
Pantalla tàctil | multitouch capacitiu |
Nombre de píxels per polzada (PPI) | 170 |
Processador de vídeo | Adreno 308 |
Comunicació sense fil | |
Suport Wi-Fi | hi ha, Wi-Fi 802.11n, WiFi Direct |
Suport Bluetooth | tenir Bluetooth 4.0, A2DP |
Comunicacions mòbils | 3G, LTE (banda 1, 3, 5, 19, 7, 8, 20, 38, 39, 40, 41) |
Càmera | |
Càmera posterior | hi ha 5 megapíxels |
Funcions de la càmera posterior | enfocament automàtic |
Càmera frontal | hi ha 2 megapíxels |
So | |
Altaveu integrat | hi ha |
Micròfon integrat | hi ha |
Funcionalitat | |
GPS | Sí, amb suport per a A-GPS |
GLONASS | hi ha |
Orientació automàtica de la pantalla | hi ha |
Sensors | acceleròmetre |
Format de suport | |
Àudio | AAC, WAV, OGG, FLAC, MP3 |
Vídeo | MKV, MOV, MP4 |
Connexió | |
Tipus de connector de càrrega | micro usb |
Connexió USB a l’ordinador | hi ha |
Connexió de dispositius externs mitjançant USB | opcional |
Sortida d’àudio / auriculars | hi ha 3,5 mm |
Potència | |
Capacitat de la bateria | 4800 mAh |
Dimensions i pes | |
Dimensions (LxWxD) | 211x124,7x8 mm |
Pes | 350 g |
Informació addicional | |
Material del cos | metall |
Any d’anuncis | 2017 |
Ressenyes de Huawei Mediapad T3 8.0
Avaluació
5
Avantatges: La qualitat de la construcció, la contraportada, la coberta posterior del metall, la connexió Wi-Fi ràpidament, les captures correctament, els jocs de 2 GB de RAM, es carreguen ràpidament, mantenen una càrrega i no es noten retards en treballar, no carregueu massa la tableta.
Desavantatges: El connector de càrrega es col·loca a la part inferior, a la tauleta antiga que estava a la part superior, per això, és incòmode mantenir la tauleta, no la podeu agafar amb una mà, haureu de mantenir alguna cosa amb la mà esquerra, és incòmode, és incòmode, és insensible i la dent no és posat a causa del fet que el cable estigui inclinat, ara el segon minus que estigui connectat amb el primer, volia encendre la tauleta, pensada per resoldre el problema i figushki, gireu només a la dreta ia l’esquerra, fins i tot menys quan gireu la tauleta al costat, per exemple en un joc , botons de sortida i .D romandre en una posició i no es mou cap a un costat, a causa d'això constantment tenen izgolyatsya d'Asus i podria convertir els botons de la tauleta com vulgui i també es va moure.
Comentari: Si no fos perquè l'entrada es carregués des de la part inferior, llavors és una tauleta completament perfecta amb menys desavantatges.
En general, la tauleta està satisfeta, en termes de treball que convé, el que volia.
En general, la tauleta està satisfeta, en termes de treball que convé, el que volia.
Shilov Dmitry
26 de gener de 2018
Avaluació
5
Avantatges: Fresh 7 Android, shell nativa és molt còmode.
1 autonomia
2 preus
3 prestacions
4 pantalla
5 programes útils preinstal·lats
6 falta de "escombraries"
7 Disponibilitat de la funció OTG
1 autonomia
2 preus
3 prestacions
4 pantalla
5 programes útils preinstal·lats
6 falta de "escombraries"
7 Disponibilitat de la funció OTG
Desavantatges: massa fort com a mínim
no nfs
no nfs
Comentari: Després de la mort de la meva tauleta favorita, Asus (va viure durant 4,5 anys) va comprar aquest miracle de la indústria xinesa.
1. L'autonomia és excel·lent. En descàrrega activa (Internet, pel·lícules, jocs) es podrà viure fàcilment dos dies. En mode d’espera, l’energia gairebé no s’està perdent - per aquest enorme +. Una vegada que vaig quedar així durant 5 dies, vaig prendre el 5 per cent de la càrrega. Genial!
2. Pel preu fora de competició)
3 i 4. La capacitat de resposta en pressionar instantàniament (hi ha un got de protecció), no pengen. La pantalla és sucosa, brillant. Hi ha un mode de protecció ocular: sempre està activat per a mi. Sobre el joc. Tinc - ocells èpics, Hill Climb 2, Vector, Need for Speed no Limits. Tot va bé.
5. Molt satisfet amb la presència de la paraula de paquet pre-instal·lada, exl, powerpoint. A l’ordinador, els textos es reconeixen com a nadius :)
6. Escriuen sobre un munt de programes preinstal·lats addicionals. No ho sé. Si només hi hagi una gran quantitat de Google: pel·lícules, jocs. Per tant, tota la resta és necessària per a vosaltres mateixos.
7. La presència del suport OTG em va fer molt feliç.A través d’un cable especial, que tinc des del moment de la primera tableta (Asus no suportava aquesta funció), vaig connectar un disc dur de 750 GB amb una col·lecció de kinoshek: l’he reconegut instantàniament i fins i tot sense connectar-me a la xarxa. Verificat. Connecteu el teclat - també funciona.
El resultat.
No estic a favor de pagar desenes de milers de rubles per equips portàtils. Aquesta tauleta de 10 milions satisfà plenament les necessitats del comprador modern.
Estic pensant en comprar Huawei també com a segon telèfon (el telèfon principal de Windows).
1. L'autonomia és excel·lent. En descàrrega activa (Internet, pel·lícules, jocs) es podrà viure fàcilment dos dies. En mode d’espera, l’energia gairebé no s’està perdent - per aquest enorme +. Una vegada que vaig quedar així durant 5 dies, vaig prendre el 5 per cent de la càrrega. Genial!
2. Pel preu fora de competició)
3 i 4. La capacitat de resposta en pressionar instantàniament (hi ha un got de protecció), no pengen. La pantalla és sucosa, brillant. Hi ha un mode de protecció ocular: sempre està activat per a mi. Sobre el joc. Tinc - ocells èpics, Hill Climb 2, Vector, Need for Speed no Limits. Tot va bé.
5. Molt satisfet amb la presència de la paraula de paquet pre-instal·lada, exl, powerpoint. A l’ordinador, els textos es reconeixen com a nadius :)
6. Escriuen sobre un munt de programes preinstal·lats addicionals. No ho sé. Si només hi hagi una gran quantitat de Google: pel·lícules, jocs. Per tant, tota la resta és necessària per a vosaltres mateixos.
7. La presència del suport OTG em va fer molt feliç.A través d’un cable especial, que tinc des del moment de la primera tableta (Asus no suportava aquesta funció), vaig connectar un disc dur de 750 GB amb una col·lecció de kinoshek: l’he reconegut instantàniament i fins i tot sense connectar-me a la xarxa. Verificat. Connecteu el teclat - també funciona.
El resultat.
No estic a favor de pagar desenes de milers de rubles per equips portàtils. Aquesta tauleta de 10 milions satisfà plenament les necessitats del comprador modern.
Estic pensant en comprar Huawei també com a segon telèfon (el telèfon principal de Windows).
Panushkina Irina
8 de gener de 2018
Avaluació
4
Avantatges: Una bona tableta pel preu!
- Manté la bateria durant molt de temps, es carrega ràpidament
- Bona pantalla
- Pes lleuger, bon material del cos
- hi ha un mode de conservació de la visió (silencia la llum blanca de la pantalla, com ara el canvi de nit en un iPhone)
- Manté la bateria durant molt de temps, es carrega ràpidament
- Bona pantalla
- Pes lleuger, bon material del cos
- hi ha un mode de conservació de la visió (silencia la llum blanca de la pantalla, com ara el canvi de nit en un iPhone)
Desavantatges: Per descomptat, el model de pressupost no tenia errors:
- El més bàsic: ajust ajustat del volum de l’altaveu. És a dir, a un punt, el volum crida immediatament i afegeix volum a molt. Per cert, hi ha un altaveu al panell frontal (1 altaveu per orella i campana)
- Cap ajustar automàticament la brillantor de la pantalla
- De vegades es congela quan gira la pantalla, pensa durant molt de temps què cal fer)
- El botó està activat i el volum es fa aproximadament: es desprèn com a un telèfon de porcellana de 2.000 (no afecta la funcionalitat)
- El més bàsic: ajust ajustat del volum de l’altaveu. És a dir, a un punt, el volum crida immediatament i afegeix volum a molt. Per cert, hi ha un altaveu al panell frontal (1 altaveu per orella i campana)
- Cap ajustar automàticament la brillantor de la pantalla
- De vegades es congela quan gira la pantalla, pensa durant molt de temps què cal fer)
- El botó està activat i el volum es fa aproximadament: es desprèn com a un telèfon de porcellana de 2.000 (no afecta la funcionalitat)
Comentari: Recomano comprar! Per veure Internet i els dibuixos animats encaixa perfectament.
Kononenko Kirill
10 de desembre de 2017
Avaluació
5
Avantatges: Una excel·lent qualitat de construcció, cos de metall, capta perfectament la xarxa i el GPS, manté la càrrega durant molt de temps, no es redueix la velocitat, és agradable per pes, com si el monòlit fos recte.
Desavantatges: Bonica pantalla de marca, cal posar una pel·lícula o un vidre, en cas contrari, es rascarà ràpidament. No hi ha res de què queixar-se, sobretot el preu de l’etiqueta.
Comentari: Molt satisfet amb aquesta tauleta, molt intel·ligent, absolutament no escalfada (perquè la caixa metàl·lica, per la qual cosa es refreda bé). He comprat per veure pel·lícules, navegar per Internet i com a navegador GPS i fer front a aquestes tasques a la perfecció, sense retards ni frisos. He comprat per 10500 p. Per aquest preu, és perfecte. També vaig comprar una portada nativa. En general, estic satisfet, recomano a tothom que vulgui una bona màquina i no vulgui presentar massa lava.
Glazkov Ivan
21 de setembre de 2017
Avaluació
5
Avantatges: Pantalla gran amb una imatge bastant acceptable. Si ajusteu la brillantor del lector, podeu llegir en completa foscor i el fons negre no brillarà, cosa que és genial. Un bon orador: el volum i la claredat suficients per als llibres d'àudio i les converses. Un excel·lent micròfon: l’interlocutor de Skype sona bé des d’una distància d’1 m (no vaig intentar moure's més). El programari de tercers és, però no molest per la seva quantitat i obsessió. Excel·lent connexió Wi-Fi, on el telèfon Lenovo va perdre el senyal, aquest mostra 4 divisions de 5.
Desavantatges: No hi ha cap ajust automàtic de la brillantor. Alenteix lleugerament el canvi de l'entrada de veu al teclat. La càrrega inclosa 1A, no es carrega ràpidament, però no gaire llarg. La pantalla, com ja s'ha escrit, ràpidament zalyapyvaetsya, amb una mirada directa, no es nota i no interfereix amb la lectura de la imatge.
No hi ha cap flaix a la càmera, perquè poques vegades es posen en tauletes ...
No hi ha cap flaix a la càmera, perquè poques vegades es posen en tauletes ...
Comentari: Em va agradar. La sensació de coses de qualitat, que és agradable.
La butxaca dels pantalons texans i una butxaca lateral d'una jaqueta es col loquen a la part posterior, però tots dos es retarden. En general, és gran. És convenient mantenir una mà, però heu de controlar-la amb dues mans. D'altra banda, la pantalla gran, en comparació amb el telèfon, afegeix comoditat tant en escriure com en text. M'ha agradat molt l’entrada de veu, reconeix amb errors i s’ha d’editar posteriorment, però resulta més ràpid que escriure en el teclat en pantalla.
El vaig comprar per substituir el telèfon, espero que pugui substituir el lector per tinta electrònica.
La butxaca dels pantalons texans i una butxaca lateral d'una jaqueta es col loquen a la part posterior, però tots dos es retarden. En general, és gran. És convenient mantenir una mà, però heu de controlar-la amb dues mans. D'altra banda, la pantalla gran, en comparació amb el telèfon, afegeix comoditat tant en escriure com en text. M'ha agradat molt l’entrada de veu, reconeix amb errors i s’ha d’editar posteriorment, però resulta més ràpid que escriure en el teclat en pantalla.
El vaig comprar per substituir el telèfon, espero que pugui substituir el lector per tinta electrònica.
18 de setembre de 2017
Huawei Mediapad T3 8.0 es selecciona a la classificació:

9 millors Taules de 8 polzades