New Water T5
Informació detallada

9.5 / 10
Valoració
Disposa de New Water T5
Característiques principals | |
---|---|
Tipus de dispositiu | el filtre |
Tipus de filtre | broquet de grua |
Connexió aigua | hi ha |
El nombre de passos de neteja | 3 |
Propòsit | eliminació lliure de clor |
Ús de | per a aigua freda, per a aigua calenta |
Característiques físiques | |
Inclou el mòdul de filtre | hi ha |
Mòdul de filtre estàndard de recursos | 40.000 l |
Bomba per augmentar la pressió | no |
Capacitat d’emmagatzematge | no |
Millor rendiment | 11 l / min |
Temperatura de l'aigua de l'entrada | 5 - 65 ° С |
Mida de la connexió | 1/2" |
Pes | 0,5 kg |
Informació addicional | |
Característiques | filtre de dutxa; compatible amb qualsevol tipus de sistema de dutxa; Inclou adaptador d’extensió de crom |
Ressenyes de New Water T5
Avaluació
2
Avantatges: Prèviament (el 2011) va treballar bé i va descolorir lleixiu amb una explosió.
Desavantatges: Ara deixà de funcionar. Tant si han començat a blanquejar més clor (moscou, cao), o els filtres han esdevingut de mala qualitat i el fabricant estalvia ... En resum, el 2012-13 no hi va haver cap efecte ((com una pell que es desprèn i es desprèn després d'un bany,
Sí, canvio els cassets una vegada cada tres mesos perquè no penseu tenir un filtre des del 2011)
El seu preu és exorbitant
Sí, canvio els cassets una vegada cada tres mesos perquè no penseu tenir un filtre des del 2011)
El seu preu és exorbitant
Comentari: el 2011 la cinta costava 1200, ara mateix - 1500 !!! + 25%, amarga!
24 de gener de 2013
Experiència: més d’un any
Avaluació
1
Avantatges: No s’ha trobat positiu visible
Desavantatges: absolutament no filtra rovell
Comentari: En general, he comprat aquest "miracle" a la botiga en línia de la seva empresa i. No hauria de ser una falsificació, cargolada i no deguda a la completa absència d’un efecte visible. Visc a Kíev i recentment l'aigua s'ha tornat una mica groguenc de l'òxid. Sembla que no és crític, però m'agradaria banyar el nadó amb aigua neta. Durant les últimes setmanes el vaig filtrar amb un drap normal, però em vaig cansar d'aquest esdeveniment i vaig decidir comprar un filtre. Per la meva sorpresa, no hi havia capella, quan el pis del bany d’aigua "groguenca" s'havia acumulat, vaig decidir experimentar i posar un drap de servei, que gairebé immediatament va començar a amarillear-se (al contorn de la mànega on va passar l’aigua). Resulta que el drap habitual enrotllat en diverses capes de filtres d’oxidació és millor que aquest filtre! Per això vaig tornar al vell mètode de "filtratge manual" :( No puc dir res sobre lleixiu
kiki-vik
18 de desembre de 2012
Experiència: menys d'un mes
Avaluació
5
Avantatges: De fet, la sensació d’una pell apretada després d’una dutxa va desaparèixer immediatament. Pel que realment es va comprar el filtre.
Desavantatges: Al meu entendre, el preu és massa elevat. De fet, aquest és només un matràs de plàstic. Però no hi ha anàlegs reals.
Comentari: El filtre realitza la tasca. Recomano comprar.
artem7a
20 de febrer de 2012
Avaluació
4
Avantatges: - Instal·lació senzilla;
- versatilitat
- versatilitat
Desavantatges: - el recurs no coincideix amb el que s'ha indicat
Comentari: La pell deixa de ser seca només en les primeres 1-2 setmanes, i després d'1,5 mesos el color de l'aigua es fa visible :) No sé, per descomptat, que l'aigua de Khimki pot ser tan dolenta, però comprar un filtre nou cada vegada (els cartutxos reemplaçables són molt difícils de trobar rarament són bastant cares. Família de 3 persones, 2 adults - dutxa diària de 5 a 10 minuts, banyant al bany. Bé, on són els 40.000 litres reclamats ???
I, no obstant això, és millor que res ...
I, no obstant això, és millor que res ...
29 de desembre de 2011
Experiència: diversos mesos
Avaluació
5
Avantatges: Quan vaig prendre, no hi havia casos blancs. Em van donar un crom, combinat amb un mesclador =)
Realment fa que l'aigua sigui suau.
Realment fa que l'aigua sigui suau.
Desavantatges: Preu, i necessiteu molt esforç per endurir-lo.
Comentari: Val la pena.
Posa la diferència immediatament.
Posa la diferència immediatament.
TITAH84
21 de juliol de 2010
Avaluació
5
Avantatges: Una cosa súper, l'ús del filtre de pell és suau, gairebé com el mar.
Desavantatges: Una mica de reg pot amb filtre, però si voleu, podeu compensar-lo (hi ha un broquet de crom per a la subjecció alternativa)
Comentari: L'aigua de l'aixeta es trenca a la pica, deixant una marca oxidada a la pica (amb esbandida diària d'aquest òxid de la pica) O_o. Realment no vull utilitzar aquest tipus d’aigua (Moscou, estació de metro de Schelkovskaya). Hem comprat aquest filtre per a una dutxa, ara ens rentem la cara i ens rentem les mans exclusivament de la dutxa, la diferència és palpable. La pell no es desprèn i, després de raspallar-se les dents, amb aigua després de filtrar-se de la dutxa, el gust a la boca és completament diferent, molt suau i fresc. Conclusió - Masthev!
lentament
28 d'abril de 2010
Avaluació
5
Avantatges: Realment funciona, vaig pensar que només feia publicitat, la pell és suau després d’una dutxa, una instal·lació senzilla.
Desavantatges: Pressió lleugerament reduïda de la dutxa.
Comentari: La meva dona em va divorciar per comprar, no volia comprar. Vaig pensar: una publicitat sòlida, un altre remei miracle.
Realment una gran cosa, funciona realment. Al bany, l'olor va canviar després de prendre una dutxa; l'ambient és diferent. Però la pell principal es torna suau. Molt satisfet.
Al principi, el vaig posar a sobre del reg - es va fer tan pesat que fins i tot m'esforçava, per no parlar de la meva dona. Vaig haver de reorganitzar abans de la mànega. Ara tot està bé. Recomano.
Realment una gran cosa, funciona realment. Al bany, l'olor va canviar després de prendre una dutxa; l'ambient és diferent. Però la pell principal es torna suau. Molt satisfet.
Al principi, el vaig posar a sobre del reg - es va fer tan pesat que fins i tot m'esforçava, per no parlar de la meva dona. Vaig haver de reorganitzar abans de la mànega. Ara tot està bé. Recomano.
18 d'abril de 2009
New Water T5 està seleccionat a la valoració:

Top 20 filtres d’aigua