Oriel 963 (DVB-T2)
Informació detallada

8.9 / 10
Valoració
Especificacions Oriel 963 (DVB-T2)
Característiques generals | |
---|---|
Escriviu | sintonitzador de TV digital |
Execució | extern |
Tipus de connexió | autònom |
Captura de vídeo | no |
Sintonitzador de FM | no |
Funcions del vídeo | |
Suport HD | no |
Sortiu del format de vídeo | 4:3, 16:9 |
Normes digitals | DVB-T, DVB-T2 |
Entrades i sortides | |
Sortides | àudio, HDMI, scart |
Firewire | no |
Altres funcions i funcions | |
Teletext | hi ha |
Gravació del temporitzador | hi ha |
Mode diferit | hi ha |
Informació addicional | |
Control remot | hi ha |
Característiques | USB 2.0 amb suport d’escriptura; pantalla del panell frontal; sortida d’àudio digital coaxial; clau de pare, visualització de fotos, visualització de fitxers de vídeo; Suport DOLBY DIGITAL; caixa metàl·lica |
Ressenyes de Oriel 963 (DVB-T2)
Avaluació
5
Avantatges: Afinador fàcil i personalitzable. Bella imatge. Estoig metàl·lic. No s'escalfa. Menú intuïtiu. Sintonitzador sensible.
Desavantatges: Són NO!
Comentari: He llegit moltes proves, comparacions i ressenyes. Vaig decidir quedar-me en aquest model. No quant em penedeixo. Trieu el millor. Vull dir immediatament sobre la imatge "SOAP". Que se suposa que hi haurà present en aquest sintonitzador. Tinc NO. Imatge molt clara. Fins i tot amb la claredat del televisor al 50%. Ara sobre el propi equipament: TV "Samsung 28" sèrie 4 LED LED UE28F4000AW, cable HDMI Philips SWV3430S / 10 1,0 metres, sintonitzador Oriei 963, canal d'ona d'antena (UHF) 11 elements (externs) passius. La direcció cap a Ostankino (44 km.) La força i la qualitat del senyal segons (sintonitzador Oriel 963) 99%. Fins i tot es va preparar l’amplificador MAST AB 011 "TERRA" UHF (DVB-T2). Però no era necessari. Després de veure la televisió en un senyal digital DVB-T2. Per mi, vaig decidir que a la regió de Moscou no calen plats com "TRES COLOR". Bona sort per a tothom a l'hora de triar un sintonitzador. Espero que la meva experiència i la meva ajuda ajudin a algú.
Doroshenko Gennady
12 d'abril de 2015,
Balashikha
Experiència: menys d'un mes
Avaluació
5
Avantatges: Excel·lent model, configuració ràpida, bona qualitat de construcció, 20 canals en una antena pública. Tot és intuïtiu!
Desavantatges: no revelat
Comentari: Recomano. no escalfat
Andreev Vladimir
12 de febrer de 2015,
Vsevolozhsk
Avaluació
5
Avantatges: Estoig de ferro, remot d'aspecte agradable, menú ràpid, imatges de bona qualitat
Desavantatges: Encara no vist
Comentari: En comparació amb altres models més joves, els receptors oriel són una consola molt atractiva i funcional, així com una pantalla amb l’hora actual. El preu és bastant adequat en comparació amb altres receptors.
Pozdnyakov Denis
9 de febrer de 2015,
Sant Petersburg
Experiència: diversos mesos
Avaluació
5
Avantatges: Excel·lent qualitat de recepció. Amb el sintonitzador remot el volum està regulat. Al comandament a distància hi ha un botó independent per canviar a usb. Quan feu clic al botó "ok", es mostrarà tota la llista de canals, podeu anar a un altre canal pel seu nom. Remot elegant. En el mode d'espera, es mostra el rellotge, que es configura automàticament, sense la vostra participació.
Desavantatges: Una mica de "xiulets", però a partir de 4 metres ja no es fa audible, no interfereix en el son. No heu reproduït el vídeo amb l’extensió .mov (la majoria dels meus vídeos domèstics). El primer sintonitzador es va negar a obeir el comandament a distància, sense tenir temps per sintonitzar el canal. El problema es va solucionar substituint.
Comentari: Gran model. Va prendre per donar, perquè tots els canals dmv de la televisió analògica es reben amb sorolls i interferències. Casa rural a la intersecció de la 1a betonka i Volokolamki, en una vall. Antena: xarxa activa. Aquest sintonitzador rep tots els canals de qualitat excel·lent.
04 de febrer de 2015,
Moscou
Avaluació
4
Avantatges: Una magnífica consola, amb canvis ràpids de canals, alta sensibilitat, un menú senzill i accessible, amb una imatge clara, un disseny elegant, un cos metàl·lic, un bon control remot, la consola no s'escalfa molt durant el treball.
Desavantatges: El reproductor multimèdia no reprodueix pel·lícules amb una pista estèreo normal (PCM), encara que aquesta opció està indicada al passaport. Esperem que en l'actualització de programari, els desenvolupadors eliminin aquest mal funcionament, i després podreu posar-los 5
03 de febrer de 2015,
Volgograd
Avaluació
5
Avantatges: El prefix excel·lent, els canals canvien ràpidament i, sense problemes, es reprodueix un disc dur de 500 reproductors.
Desavantatges: No menys, però els cavils - lleugerament grinyolen en mode d'espera, que a la nit, en silenci, poden estirar-se una mica). El menú de la part de l'EPG-EPG-no pot veure la guia de programes sense canviar els canals, el menú és millor en aquest sentit
Comentari: Durant 4 mesos d'ús de problemes tècnics i calefacció no observo, funciona tots els dies, la recepció és del 99%, tinc alguna cosa que comparar amb globo 100 i cascada 2101. Recomano oiel 963, un dispositiu digne.
Ushakov Sergey
31 de gener de 2015
Avaluació
5
Avantatges: Recepció segura de tots els canals a l’antena interior habitual als afores de la ciutat. Cerca ràpida sense problemes. Control remot convenient i potent amb bateries estàndard AAA. S'ha comprat especialment aquest model després de comparar-lo amb el més popular, apropiat per al preu i llegir les ressenyes. No està malament.
Desavantatges: M'agradaria encara, el comandament a distància era fins i tot una mica més gran, encara que ja és més gran que els seus homòlegs. El reproductor multimèdia de menú podria facilitar-ho.
Comentari: Gran qualitat d'imatge, excel·lent enregistrament en una unitat flaix. Suporta suports externs de fins a 500 GB. Una pel·lícula de 2 hores tindrà una mida aproximada de 6 GB després de la gravació. Visualitzeu registres en un equip amb Windows 7: no hi ha cap problema.
Naskatov Nikolay
24 de desembre de 2014,
L'àguila
Avaluació
5
Avantatges: Metallich. el cas no s'escalfa, el control remot més convenient a la gamma de models de consoles Oriel, un bon sintonitzador, una bona fabricació, la presència simultània de sortides SCART i 3RSA, la presència d'una pantalla amb un rellotge al panell frontal.
Desavantatges: Com a reproductor multimèdia: feble. No llegeix tots els formats de vídeo. Segons aquest indicador, és inferior al model "Oriel 910", que reprodueix un nombre molt més gran de formats de vídeo. Baixant lleugerament notable dins del cas del dispositiu, inclòs al sòcol. Però en tres passos ja no és audible, de manera que no es molesta. Manca de cables de connexió inclosos.
Comentari: Com a sintonitzador digital, el millor de tota la línia d'Oriel. A la ciutat fins i tot rep un senyal reflectit en una antena UHF casolana d'un cable. A 30 km de la ciutat, l’antena requereix un ajustament més precís, però capta el senyal sense problemes. La feina a una distància més gran del repetidor encara no s'ha verificat. Emmagatzemava aquests prefixos amb molts dels seus amics. Tothom estava molt content. Hi ha hagut 8 peces d’aquests sintonitzadors a les mans. Encara no hi ha matrimoni. Quant a la possibilitat d’enregistrar programes de televisió a través d’USB, confesso que no ho he provat encara, perquè no hi havia necessitat.
Si aquest model tingués un reproductor multimèdia més poderós i omnívor (almenys com Oriel-910), llavors seria possible valorar 5+.
I si Oriel seguís publicant un model amb sortida VGA (per a un monitor d'ordinador), podrien tenir un monument erigit durant la seva vida.
Si aquest model tingués un reproductor multimèdia més poderós i omnívor (almenys com Oriel-910), llavors seria possible valorar 5+.
I si Oriel seguís publicant un model amb sortida VGA (per a un monitor d'ordinador), podrien tenir un monument erigit durant la seva vida.
22 de novembre de 2014,
Sant Petersburg
Avaluació
5
Avantatges: Ahir vaig comprar Oriel 963. Vaig sintonitzar 20 canals digitals en mode automàtic. La qualitat de la imatge al televisor és excel·lent. Antena externa de Funke
Desavantatges: No ho vaig revelar
Comentari: El dispositiu s'executa en la caixa metàl·lica i de forma molt qualitativa. En mode apagat, es mostra el temps.
21 de novembre de 2014,
Istria
Avaluació
5
Avantatges: Als nivells de senyal febles (~ 40%), la qualitat és del 75-80%. Còdec AC3.
Desavantatges: No ho vaig trobar
Comentari: El vaig mirar mentre el vaig instal·lar, però a jutjar pel fet que els propietaris de l'equip no em van cridar durant un mes després de la instal·lació, tot està bé!
alikb05
13 d'octubre de 2014,
Sant Petersburg
Es selecciona Oriel 963 (DVB-T2) a la qualificació:

12 millors Caixes de televisió