ratings udvalg Nye teknologier anmeldelser

Champion T516 benzin trimmer anmeldelse

Benzotrimmer Champion T516 - fordele, ulemper, egenskaber

Champion T516 benzin trimmer anmeldelse

Tekniske specifikationer

Generelle egenskaber
typen trimmer
Skærebredde 40 cm
funktionalitet
bioklip ingen
motor
Motortype benzin
magt 2 hk
Motor placering top
Arbejdsvolumen 52 cc
Motorhastighed 6500
Brændstoftank 1,2 l
design
pen folde
bar lige
hjul Der er ingen
Yderligere oplysninger
Komplet sæt hjul, skive / kniv
Dimensioner
vægt 7,9 kg

Anmeldelser benzin trimmer Champion T516

værdighed

• Pris. Indstillinger. Strøm.

mangler

• Endnu ikke opdaget.

kommentar
Stor maskine. Træt af elektrisk, besluttede de at købe en mere kraftfuld benzin. Vi var tilfredse med det rige udstyr, som i instruktionerne, så mange som 14 stillinger, herunder pakninger og stempelringe til motoren.
Disken slog omkring 8 hektar ukrudt med en højde på en meter. På det tidspunkt tog det 6 og 3 tanke benzin. Mowed med medium hastighed. Skulderremmen af ​​rygsækstypen er meget praktisk, vægten fordeles, og vægten af ​​trimmeren mærkes ikke. Forresten fjernede jeg beskyttelseshylsteret rundt om disken, hvorved trimmeren klæbte til græsset, den skulle ikke føres igennem. Vibrationen strammet en bolt i tanken, bemærket til tiden, strammet op.
Meget tilfreds med købet.
Vakhrameev Vladimir, 2013-09-22 evaluering 5

værdighed

• Ikke dræbt

mangler

• Gentag gasknap

kommentar
Meget solid trimmer, samt alt, hvad jeg havde, var valget af en benzin spytte. Jeg købte i Megastroi fra os i Kazan for en andel for 5990r. Jeg troede det var dyrt, jeg ville købe elektricitet. Men hurtigt indså penge ned i drænet! I to dage skarede jeg 30 acres af affald med en stillads og var overrasket over magten og fartet, tag hvis du står over for et valg. Ratio kvalitet - prisen er ikke bedre !!!!!!
Anonim, 2013-07-22 evaluering 5

værdighed

• kraftig, komplet med både en kniv og en fiskelinje, skærbredden er stor. Koshu 15 min felt 30 hundrede. Til prisen for en stærk professionel enhed - supergud.

mangler

• ikke

kommentar

Kovregina Olga, 2013-04-19 evaluering 5

værdighed

• Det komplette sæt, den kraftfulde motor, en demonterbar aksel, ekstra foringer og ringe er inkluderet i pakken.

mangler

• En lille ressource. Håndværk, med en ny meget dårlig start, fastgørelsen af ​​luftfilteret faldt næsten øjeblikkeligt af, jeg var nødt til at sætte skruen.

kommentar
Brugt i tre år, indtil stemplet forlod en teaser på cylinderen. Jeg udnyttede uden voldtægt, faktisk en gang om måneden i tre timer med pauser. Det taler om ikke så stor ressource af dette udstyr. Dele koster så meget, at det ikke giver mening at reparere. For eksempel en starter på 600 rubler, en magneto fra 700 og over. Jeg blev kold med 5-6 forsøg, for en varm er endnu værre. Da motoren var dækket, begyndte jeg at søge efter en erstatning til denne trimmer. Jeg fandt en kinesisk Piran 520R til 3650 rubler. Med Champion t 516 twinbrothers er kun farven anderledes.
Anonim, 2014-05-23 evaluering 3

værdighed

• Kraftig, bekvem suspension, passende pris, komplet sæt

mangler

• Lidt støjende

kommentar
Kraftig udstyret med et værktøj til vedligeholdelse, en kniv, en beholder til blandingen, briller, handsker, demontering. Det er let at starte. Jeg købte for en måned siden for 5200 rubler. Ulempen var en - der var ingen beslag til at fastgøre håndtag på stangen. For disse penge anbefaler jeg!
Jim Tatiana, 2013-07-13 evaluering 4

værdighed

• Kraftfuldt, økonomisk, fremragende udstyr, bekvem sele, nem at bruge, fiskelinje og kniv inkluderet.

mangler

• Støjende, forstår stadig ikke, hvordan man skubber linjen,

kommentar
Jeg købte et plot med ukrudt og undergræsning af ung pil, inden jeg pløjede besluttede jeg at klippe det. Jeg turde ikke tage trimmeren til brug fra mine venner, og derfor besluttede jeg at købe det. I løbet af dagen smed jeg 12sotok ukrudt med en kniv !!! Linjen stoppede konstant, sat kniven og det blev sjovere))) Motoren var kraftig og lidt støjende (den kom ud af position med en spiller og musik) Jeg brændte 4 tanke overhovedet (!)hvor intet gnider !!! Samlet set helt tilfreds, testen var vellykket!
Shum Roma, 2013-08-23 evaluering 4

Forfatter: Andrey Balyshev 13.06.2015
Advarsel! Nøjagtigheden af ​​oplysningerne og resultaterne af rangordningen er subjektiv og er ikke en annonce.

ratings

udvalg

Nye teknologier