ratings udvalg Nye teknologier anmeldelser

Champion T336 plæneklipperoversigt

Champion T336 græsslåmaskiner - fordele, ulemper, egenskaber

Champion T336 plæneklipperoversigt

Tekniske specifikationer

Generelle egenskaber
typen trimmer
Skærebredde 40 cm
funktionalitet
bioklip ingen
motor
Motortype benzin
magt 1,23 hk
Motor placering top
Arbejdsvolumen 33 cc
Motorhastighed 6500
Brændstoftank 0,85 liter
design
pen folde
bar lige
hjul Der er ingen
Yderligere oplysninger
Komplet sæt hjul, skive / kniv
Dimensioner
vægt 7,2 kg

Anmeldelser af plæneklipper Champion T336

værdighed

• POWER, sammenfoldelig stang. som er meget praktisk til transport som i en bil, så det vil nok være på bussen ... Effektivitet ..........

mangler

• Hvis kun tugovat knap på spolen med Leska. du er nødt til at stå op i tomgang og manuelt trække bladet ...

kommentar
Købt til haven. væv er ikke meget, men omkring mig et par forladte steder og græsset klatrer konstant til mig .. Jeg valgte fra anmeldelser på markedet. Og i det gennemsnitlige prisklasse. I området 5-7 tr. Jeg stoppede ved Champion 334. Men da jeg fandt 336 i stedet fortrykte jeg det ikke. Sammenklappelig bar for mig plus. da det ikke er nødvendigt at skulpte toppen af ​​bagagerummet. demonteret og i salonen. Sættet indeholder briller, parhandsker, et bælte med beskyttelsesskærm plus to (2) diske og et lille sæt nøgler. Ved køb af en gave gav olie. vtyuhali smørrør til 200r. og 2,4mm ledning til 600r. Som gutterne skriver i andre anmeldelser, strakte alle boltene og pumpes ind i smøremiddelet med lavere gearkasse. . Også demonteret baren og hældt lidt olie ind i den. i begge dele. (olie er ikke brugt til grød ....) Det starter både koldt og varmt med en FOREBYGGENDE. For første gang slog jeg i. Det er nok et par timer i to timer; Gudskelov det var ikke nok og hurtigt afsluttet ..... Da jeg opkrævede 600rubly. her følte jeg min dårlige kærligheds dumhed. Det var noget .. En uge fra en ven i haven 600rublevoy ødelagde alt, der stødte på under ledningen. ... Anden gang jeg har skørt i omkring 40 minutter. Disk forsøgte at bære. men så efter ledningen er der intet ønske om at sætte det på. da ledningen ikke er noget der under græsens rod. men du kan sikkert løsne det øverste lag af jorden. Gutterne har intet at sammenligne med siden min første fletning. . Kosit-slag og krus BAAlshie, -PerEALS. og et knæhøjt græs ... Jeg ved ikke hvor længe det vil fungere, men så langt er jeg glad som PYTHON Duri har meget af min kæreste ...
Musinov Nikolay, 2013-06-01 evaluering 5

værdighed

• En lille pris, en normal skulderrem med lårbeskyttelse, den er godt afviklet. Der er en primer, et stort beskyttelsesdæksel, komplet med handsker, briller, nøgler og to knive.

mangler

• Efter et års brug slog jeg op og brændstråden begyndte at flyde, jeg måtte ændre den.

kommentar
Min første trimmer, der er intet at sammenligne med, men for nu fungerer alt. Han tog for at rense stedet i 18 hektar, vegetation på steder. Jeg besluttede at tage kineserne på grund af det faktum, at jeg vil formere det to gange om året, så jeg planlægger at dække vegetationen med en særlig klud for at få humusen under den og endelig plante den med græsplæne og købe en kvalitets plæneklipper. Hermed ser jeg ingen grund til at tage huskvarna.
Voloshin Alexander, 2014-05-22 evaluering 4

værdighed

• Kraftig, komfortabel nok, rig udstyr.

mangler

• stram knap på spolen

kommentar
Købt straks en ribbet 2,7mm fiskelinje selv om det er skrevet at maksimalt 2,5. Duri hun holder ikke, skærer alt. Der er ingen vibrationer, det er meget behageligt, det er bare en fornøjelse at arbejde. Benzin spiser ikke meget. Min første trimmer, der er intet at sammenligne med, men ifølge indtryk er det meget godt.
Med hensyn til service fandt jeg ud af, at der altid er reservedele. mange analoger.
Alexandrovich Maxim, 2013-11-14 evaluering 5

værdighed

• Let start, rig udstyr, god skulderrem, kraftigt, lavt brændstofforbrug, olie som gave,

mangler

• Rulleknappen med fiskelinjen er stram, fiskelinjen er ikke trukket ud, du skulle stoppe motoren, åbne rullen og trække fiskelinjen. Fiskelinjen med scythe er meget dårlig, overskæg er løs nok til 2-3 meter.

kommentar
To uger før købet af Champion T336 købte jeg en elektrisk trimmer. Interskol slog haven omkring 3 timer, lav strøm tapper ikke alt, en dårlig skulderrem, forstyrrelsen forlænger. I går bragte Champion T336 begyndte at klippe en meget kraftig fletning, bekvemt at ikke sammenligne med den elektriske. På grund af flisens høje effekt er der et meget stort forbrug af fiskelinie, der var bundtet med fletningen. Jeg vil forsøge at installere en anden højere kvalitet fiskeri linje. Inkluderet er handsker, beskyttelsesbriller.
Dmitry Grachev, 2014-07-17 evaluering 5

kommentar

Sori, jeg skriver fra min kones posthus, men .... Jeg valgte en trimmer i en uge, stedet blev kun købt, jomfru, græs til taljen og lille asp. Guys .... Mesteren skærer alt ... Det er lidt skam, jeg troede, at Kina som altid er en fælles , der .... Og så starter det op, når det er nødvendigt, ikke noget problem, og figachit. Jeg undskylder for stavningen. Jeg sætter +
Vorobeva Nadezhda, 2014-06-28 evaluering 5

værdighed

• Kraftfuld, start op fra gulvet af sparken på det varme

mangler

• Bemærkte ikke!

kommentar
Mange mennesker skriver efter min mening ikke korrekte anmeldelser på dette produkt, sågen er ret pålidelig og praktisk. Jeg slog 4 dage i træk i en halv dag, jeg slog alt sammen uden problemer, jeg tror jeg har gjort det i mere end en sæson. Det vigtigste er at bruge teknikken klogt!
Anonim, 2014-09-04 evaluering 5

Forfatter: Andrey Balyshev 03.06.2015
Advarsel! Nøjagtigheden af ​​oplysningerne og resultaterne af rangordningen er subjektiv og er ikke en annonce.

ratings

udvalg

Nye teknologier