ratings udvalg Nye teknologier anmeldelser

Beskrivelse tablet ASUS Transformer Book T100

ASUS Transformer Book T100 tablet - fordele, ulemper, egenskaber

Beskrivelse tablet ASUS Transformer Book T100

Tekniske specifikationer

systemet
Operativsystem Windows 8
processor Intel Atom Z3735E 1330 MHz
Antal kerner 4
random access memory 2 GB DDR3 1067 MHz
Intern hukommelse 32 GB
Hukommelseskort understøttelse microSDXC, op til 64 GB
udstilling
udstilling 10,1 ", 1366x768
Widescreen skærm ja
Skærmtype TFT IPS, blank
Berøringsskærm kapacitiv multitouch
Antal pixels per inch (PPI) 155
Video processor Intel HD Graphics
Trådløs kommunikation
Wi-Fi-understøttelse har Wi-Fi 802.11n
Bluetooth support har Bluetooth 4.0
SIM-kort type micro SIM
Antallet af SIM-kort 1
Mobil kommunikation 3G, LTE
kamera
Front kamera der er 1,2 millioner pixel.
lyd
Indbyggede højttalere der er stereo lyd
Indbygget mikrofon der er
funktionalitet
Automatisk skærmretning der er
sensorer accelerometer, gyroskop, kompas, lyssensor
Docking station der er
Qwerty-tastatur der er
tilslutning
USB-forbindelse til computer ingen
Tilslutning af eksterne enheder via USB ja, USB type A
Tilslut til tv / skærm mikro HDMI
Lyd / hovedtelefon ud der er 3,5 mm
Hovedtelefonforbindelse der er
Dock-stik der er
mad
Arbejdstid 11 timer
Batterikapacitet 31 TW
Dimensioner og vægt
Dimensioner (LxWxD) 263x171x20,5 mm
vægt 1090 g
Yderligere oplysninger
Komplet sæt tablet, tastatur, netværkskort, manuel
Egenskaber Microsoft Office Home & Student 2013 inkluderet; multi-touch op til 10 berøringspunkter; Dimensioner og vægt på dockestationen 263x171x10 mm (WxHxD), 520 g; USB 2.0-port på docking stationen; bagkamera 5 megapixel - valgfri

Anmeldelser om tablet ASUS Transformer Book T100

værdighed

• Præcis hvad der var forventet af ham på købstidspunktet. Nem, alsidig, mobil.

mangler

• På mindre end to uger er micro USB blevet løs til opladning, du skal kigge efter en position, hvor den vil oplade. Det var ikke helt klart, hvordan man tænde det - tabletterens reaktion var ikke indlysende, det var nødvendigt at trykke to gange på knappen.

kommentar
Tabletterne blev købt til min kone. Hun er professor i fremmedsprog af erhverv og bærer mange materialer med sig hver dag. Først og fremmest blev operativsystemet valgt - oprettelsen af ​​Microsoft i denne sag blev betragtet som et plus. Spørgsmål om vægt, størrelse og autonome internetindretninger var de vigtigste. Ydeevne var mindre vigtigt. Brug cases: afspilning af uddannelsesmæssige lyd- og videofiler (med og uden tilslutning af eksterne enheder), net surfing og brug af onlineordbøger, ved hjælp af Office Cloud Storage med et par andre computere, kortvarigt arbejde med dokumenter i mellem klasser. For at løse mere krævende opgaver derhjemme, bruges en fuld størrelse bærbar computer.
Anonim, 2014-12-27 evaluering 4

værdighed

• Vin-8, kompakt, smart, nem at bruge, perfekt monteret kvalitet touchpad. Wai-Fay, LTE arbejder god modtagelse kvalitet. Det er svært at nævne alle fordelene, for mig er det perfekt, men ikke desto mindre er der et par små Kosyachkov ...

mangler

• meget stemplet! Sagen, skærmen ... alt bliver hurtigt snavset. Klistret en matt film på display-problemet med margenerne på det viste skærmbillede. Nå skal kropssagen evigt forsvinde. At købe en originalfilm på det er ikke muligt, han skar sig ud af en universel matte. Det er bedre at samle op med berøringsskærmen, alle film med forskellig geometri.
  • Træk lysføleren ud! Nogle mærkelig algoritme af hans arbejde, fungerer normalt med et stabilt omgivende lys. Det er umagen værd for den eksterne belysning at ændre sig lidt, da en sømløs begynder med en skærm lysere og mørkere. At se en film i mørket er et problem - skærmen får en konstant ændring i lysstyrken.
  • Men der er en løsning på problemet med displayets automatisk lysstyrke - det slukker det! Og det er det! Ingen andre mangler. På gaden kan du ikke slukke det, det virker uden problemer, og der er en god brug af funktionen.
  • Jeg vil også gerne have højttalere højere
  • Alle andre problemer løses nemt programmatisk ved hjælp af Windows.

kommentar
Personligt er der i min brug en tablet på ios, tabletter og telefoner på Android, Ubuntu. De ryger alle nervøst på sidelinjen.
Windows på Intel har altid været og vil være i fremtiden, en undtagelse kan gøre talkum til PC Makentosh, men alt dette er min rent personlige, peasant opinion, og du behøver ikke tage det i betragtning!
ASTVATSATUROV RUBEN, 2015-03-17 evaluering 5

værdighed

• Meget alsidig, kompakt og autonom

mangler

• Har kun en USB

kommentar
Tyndt og let, generelt, mobil transformer på Windows 8.1. Jeg kunne ikke kun lide det svage kamera, men det er fint for Skype. God skærm med smukke synsvinkler. 4-core processor og 2 GB RAM giver en jævn grænseflade. Transformatoren opvarmer ikke og løber stille. Lang batterilevetid
Vergun Ivan, 2014-12-20 evaluering 5

værdighed

• pris, ingen fejl (på den nyeste version af operativsystemet fungerer fint), en lys skærm, der er ingen afmatning af grænsefladen, fordi Der er ingen ultrahøje skærmopløsninger, som ikke er nødvendige for arbejde, og grafikken trækkes kraftigt ... Batteriet er en af ​​de største fordele, det er noget!

mangler

• fastsættelse kunne gøres bedre

kommentar
Generelt er jeg tilfreds med hans arbejde, i 2,5 måneder er der ingen kritiske kommentarer på enheden, jeg har udvidet hukommelsen med et 64 GB hukommelseskort, så jeg har nok af det til mit arbejde og på vejen, min søn har en stærk stationær computer))
Papus ivan 2014-12-20 evaluering 4

værdighed

• Værdig kombination af pris og kvalitet.

mangler

• Ikke opfyldt.

kommentar
Jeg har sådan en bærbar computer. Flot model. For mig er det afgørende punkt, at Vindouz er til stede på tabletten. Jeg bruger. og alt er kendt som på en hjemmecomputer. Fordelene er en temmelig stor skærm med en anstændig opløsning og indbygget hukommelse. Jeg blev glædeligt overrasket, da afgiften varede fra tre dage.
Samoilov Dmitry, 2014-12-22 evaluering 5

værdighed

• I de egenskaber, det ikke er angivet i tabletten, er der en GPS, og det fungerer godt, kun et lille nav.program, jeg bruger 7 veje.

mangler

• I 32GB-versionen er der ikke noget bagkamera.

kommentar
Der plejede at være en Acer w3, jeg kunne ikke lide skærmen og den dårlige ydeevne i den,
Asus har ikke disse fejl. Nu ville jeg tage en version af 64GB.
Rygin Roman, 2015-03-24 evaluering 5

Video review tablet ASUS Transformer Book T100

Forfatter: Andrey Balyshev 31.07.2015
Advarsel! Nøjagtigheden af ​​oplysningerne og resultaterne af rangordningen er subjektiv og er ikke en annonce.

ratings

udvalg

Nye teknologier