ratings udvalg Nye teknologier anmeldelser

Beskrivelse af brødristeren Bork T700

Bork T700 brødrister - fordele, ulemper, egenskaber

Beskrivelse af brødristeren Bork T700

Tekniske specifikationer

Tekniske specifikationer
magt 1050 W
Antal grene 2
Antal toasts 2
Kontrol type elektronisk
Rostestilling der er en glat
En side grillning der er
Annuller knap der er
Afrimningsfunktion der er
Opvarmning funktion der er
Termisk isolerede hus der er
Egenskaber
Automatisk centrering af toasts der er
"Extra-rise" toasts der er
Automatisk ristning der er
Kiksvarmer ingen
Krummerbakke der er
Kropsmateriale metal
udstilling der er
Baggrundslyskontrol der er
Yderligere oplysninger 7 grader af stegning, funktion "operationel kontrol"; hukommelsesfunktion

Anmeldelser af brødrister Bork T700

værdighed

• Dette var min første og hidtil den eneste brødrister, så der er ikke noget at sammenligne med. købt, så det var pålideligt - producenten er en anstændig metal sag: intet smelter overalt. Der er et rum til ledningen. Alt andet lige opfyldt forventningerne. Generelt er jeg tilfreds, vi har brugt den store familie regelmæssigt i mere end 5 år, TTT uden nogen klager.

mangler

• Toast pops højt, hvis du ikke venter - du ryster, og det henter også (måske kan denne funktion slukkes ????).
  • Toasts hoppede aldrig på bordet, som de skrev i tidligere anmeldelser.

kommentar

omela207, 2011-02-07 evaluering 4

værdighed

• Lille størrelse, smukt design, flot blå farvedisplay. Hovedfunktionerne udføres uden nogen klager. Der er en udtrækbakke til krummer.

mangler

• Pris. Der er ingen funktion at løfte brødet jævnt, som angivet i butikken.

kommentar
I butikken hvor hun købte, blev den skrevet på prislisten: Glat opstigning af toasts, hvilket gjorde mig meget glad. Ledt på prisen, engang dyrt, derefter berettiget. Faktisk viste det sig, at efter rostning høres banget og et stykke af vores russiske lange brød ligger lige på bordet. Great, måske det er derfor denne pris. Jeg ville flyve med det samme med olien, der ville slet ikke være nogen pris.
elsa777, 2010-09-05 evaluering 4

værdighed

• Flot design. Sagen opvarmes ikke meget. Det ser ud til at være en kvalitetsbygning. Garanti 2 år.

mangler

• Pris.

kommentar
God brødrister. Det brænder fremragende klassisk toastbrød selv på 2-4 niveau. Selvfølgelig er 9 grader ristning for meget! Medmindre nogen kan lide at spise glød. Enkeltsidet ristning funktion til specials. brød til toasts - fiktion - toasts tørres igennem. Men hvis du sætter to skåle i et rum på en gang, viser det sig perfekt: i dette tilfælde viser toast sig at være stegt på den ene side og øm, blød på den anden) Derfor kan funktionen af ​​ensidig stegning findes i enhver brødrister. Siden er en brødbrødsmadfries, og afrimningsfunktionen er ikke nødvendig. Så jeg råder dig til ikke at jage efter superfunktionerne, men at vælge en brødrister blot ved hjælp af byggekvaliteten, den karakteristiske (ensartede) ristning af brød og det design du kan lide) Prisen på dette produkt er meget utilstrækkeligt. Selvom designet til 5 +
Anonim, 2014-03-21 evaluering 4

værdighed

• Det ser elegant ud, er virkelig en udsmykning i køkkenet. Det er godt stegning. Du kan sætte pris på graden af ​​stegning under madlavning, det er meget praktisk.

mangler

• Lidt dyrere end alle andre.

kommentar
Den smarte enhed fungerer perfekt. Meget lignet funktionen af ​​stege på den ene side
Anonim, 2011-12-14 evaluering 5

værdighed

• Høj kvalitet stege, stilfuldt design, rimelig pris

mangler

kommentar
Jeg besluttede at skifte min gamle plastbrødrister til en ny. Jeg valgte ikke for længe, ​​især da jeg ikke så meget forskel i deres funktionalitet. Det ville naturligvis være ønskeligt at stege brødet jævnt, fordi den tidligere brødrister ikke altid gjorde det. Som følge heraf købte Sælgerens rådgiver en brødrister Bork. Jeg er meget tilfreds med købet, og nu forstår jeg, at forskellen mellem dyre og billige brødristere er betydelig.Det frites virkelig jævnt, jeg kan virkelig godt lide det faktum, at han ved, hvordan man steger brød på den ene side, mens madlavning kropen ikke opvarmes, og brødrister passer perfekt ind i køkkenet. Jeg råder alle!
sukhanova28, 2012-02-21 evaluering 5

værdighed

• Smuk, pålidelig

mangler

• som alting

kommentar
God pasform til indretningen. Det viste sig også, at han frites skål godt og korrekt. Meget tilfreds, aldrig fortrydet.
Anonim, 2011-12-13 evaluering 5

Forfatter: Andrey Balyshev 22.07.2015
Advarsel! Nøjagtigheden af ​​oplysningerne og resultaterne af rangordningen er subjektiv og er ikke en annonce.

ratings

udvalg

Nye teknologier