ratings udvalg Nye teknologier anmeldelser

Huawei Mediapad T3 7.0

Detaljeret information
9.3 / 10
bedømmelse

Huawei Mediapad T3 7.0 Specifikationer

systemet
Operativsystem Android 7.0
processor Spreadtrum SC7731G 1300 MHz
Antal kerner 4
Computational core Cortex-A7
Teknisk proces 28 nm
Intern hukommelse 16 GB
random access memory 2 GB DDR3
Hukommelseskortspalte der er, microSDXC, op til 128 GB
udstilling
udstilling 7 ", 1024x600
Widescreen skærm ja
Skærmtype TFT IPS, blank
Berøringsskærm kapacitiv multitouch
Antal pixels per inch (PPI) 170
Video processor Mali-450 MP4
Trådløs kommunikation
Wi-Fi-understøttelse der er, Wi-Fi 802.11n, WiFi Direct
Bluetooth support har Bluetooth 4.0, A2DP
SIM-kort type nano SIM
Antallet af SIM-kort 1
Mobil kommunikation 3G, EDGE, GPRS, GSM900, GSM1800, GSM1900
kamera
Bagkamera der er 2 megapixel
Front kamera der er 2 megapixel
lyd
Indbygget højttaler der er
Indbygget mikrofon der er
funktionalitet
GPS Ja, med A-GPS-support
Automatisk skærmretning der er
sensorer accelerometer
Format support
lyd AAC, WAV, OGG, FLAC, MP3
video MKV, MOV, MP4
tilslutning
Type opladerkontakt micro usb
USB-forbindelse til computer der er
Tilslutning af eksterne enheder via USB valgfri
Lyd / hovedtelefon ud der er 3,5 mm
mad
Batterikapacitet 4100 mAh
USB opladning der er
Dimensioner og vægt
Dimensioner (LxWxD) 187,6x103,7x8,6 mm
vægt 265 g
Yderligere oplysninger
Kropsmateriale metal

Anmeldelser af Huawei Mediapad T3 7.0

evaluering 4
Fordele: Fremragende matrix og blød farve. Ved langvarig læsning gør mine øjne ikke ondt, hvilket er yderst vigtigt for mig. Kvalitetslyd er et godt billede. Stærk - kontrolleret af et barn.
ulemper: Slippery på grund af ståltækslet - stræber nu og da at glide ud af hånden.
kommentere: Nogle ubrugelige applikationer fra basissættet kan ikke fjernes, men hukommelsen er lang. Selv om den gamle plade var den samme og hukommelsesproblemer ikke opstod. Jeg installerer alle nye applikationer på et hukommelseskort, men allerede nu kan mange ikke opdateres på grund af manglende plads på hovedminne modulet. På den første dag krævede systemet en opdatering, men kunne ikke gøre det, da det angiveligt ikke havde plads nok, men det var stadig der. Jeg var nødt til at deaktivere denne funktion for ubrugelighed. Det blev ikke straks bemærket, men problemet var oprindeligt: ​​der er ingen meddelelser fra applikationer eller nogle gange kommer de meget sent. Det kontrolleres, at de ikke er opført overalt i sortlister, og i første omgang er der intet til at blokere dem. Kun bogstaver med gmail kommer stabilt, men hvis du udvider den øverste bakke for at læse den korte beskrivelse af brevet, forsvinder den derfra, og du skal indtaste programmet. VK, SMS, Viber, Skype, spil - alt ignoreres. Jeg synes at tilskrives tjenesten, tilsyneladende, systemisk.
Linet 22. marts 2018
evaluering 5
Fordele: Kameraet er ikke det værste, ligesom 2 megapixel og på forsiden og bagsiden, men i dagslys er det smukt.
Batteriet holder en dag, forudsat at den stærkeste lysstyrke og wi-fi er tændt)
Alle spil går med et bang!
På trods af at 1 GB RAM, fungerer tabletten hurtigt, ikke tupit og går ikke langsomt
Jeg kan godt lide designen meget
Cool, det uden menuen, men det forstyrrer ikke, selvom det er mere praktisk, er et antivirus indbygget
Jeg råder alle !!!
ulemper: 8 GB er bestemt ikke nok, men hvis du køber et 16 GB hukommelseskort til det, så er der ikke flere fejl
kommentere: Jeg bruger ugen, alt er fint.
Lena 17. januar 2018
evaluering 4
Fordele: * Kendt pålideligt mærke.
* Selv med en sådan høj opløsning (1024x600) og ikke en høj pixeldensitet (170 PPI), det ser meget bedre og mere behageligt ud sammenlignet med kendte mærker, der har en opløsning på 1280 * 800. Maling saftigt, naturligt. God matrix. Som standard er der installeret lille softwareaffald. Der ville ikke være noget Google-affald endnu, så generelt ville det være smart.
* Ikke et dårligt batteri. På dagen for klatring på internettet nok.
* Godt strikket
ulemper: * Meget lille hukommelse (selv for disse penge vil jeg have 16 Gb).
* Meget fedt minus for det faktum, at enheden er meget glat, alle forsøger at glide ud af hænderne og styrte ned på gulvet.
* Ikke følsom over for berøring. Nogle gange skal du kaste flere gange i samme knap.
* Blunt WI-FI
* Der er ingen mulighed for at installere et SIM-kort, så du vil ikke kunne få adgang til det mobile internet og ringe til nogen.
* Uanvendelig til kamerakontrol.
kommentere: Jeg købte denne tablet til mig selv, til brug i hjemmet (surfe på internettet, læse bøger, se fjernsyn og film. Sagen er plastik, ikke metal, som nogen skrev.) En lille forstyrret lille følsom skærm, men jeg er generelt tilfreds med tabletten.
glasseye 13. januar 2018
evaluering 5
Fordele: Holdbart metalhus.
Stilfuldt udseende.
Kompakte dimensioner og fremragende ergonomi.
Meget lille omkostning.
Kvalitetssoftware.
ulemper: Ikke den højeste præstation.
Der er ingen LTE og 3G.
kommentere: Jeg købte 1 først for at protestere den næste dag, jeg løb i 2 sekunder for mit yndlings køb meget tilfreds
F.A.B.I.S 17. december 2017
evaluering 5
Fordele: 1. Skærmen er velegnet til behagelig: at se film, læsning
2. Glas på skærmen i stedet for plast
3. Huawei shell er meget komfortabel
4. Du kan justere strømforbruget, så tabletten er tilstrækkelig i 3 dage med 2-3 timers læsning pr. Dag
5. Fungerer stabilt, jævnt nok
6. Fremragende bygge
ulemper: 1. Kamera
2. Iron (absolut ikke egnet til krævende spil)
3. Intern hukommelse. Skrevet 8 GB hukommelse, ser faktisk et system på omkring 3,9 GB, hvoraf kun ca. 1 GB var til rådighed. Det er ikke klart hvorfor, men det afgøres ved køb af et SD-kort
4. Batteriet ved 3100 mA / h er for lille, men manuel strømforbrug er godt optimeret.
kommentere: På trods af alle sine fejl er en meget god tablet, enheden vidunderlig
Med hensyn til pris / kvalitet forhold i dette segment, en af ​​de bedste
Hvis du har brug for en tablet, der er rart at bruge op til 5000r, men maksimal ydeevne er ikke nødvendig, så er det den bedste løsning
ichega 17. oktober 2017
evaluering 5
Fordele: pris
funktionalitet
boliger
ulemper: Lille hukommelse
kommentere: Jeg købte et barn til spil. Han håndterede sin funktion med et bang. Især tilfreds med tilstedeværelsen af ​​forældrekontrol. Skærmopløsningen kan ses i modsætning til andre modeller i denne priskategori. Plus, der er ikke noget SIM-kort, uden hvilket det er svært at finde en tablet. Generelt er barnet ideelt.
Irene 24. juli 2017
evaluering 4
Fordele: Højkvalitets montering
Elegant udseende
Let, behagelig i hænderne
Godt billede og lyd (for sin klasse)
Fremragende værdi: prisfunktionalitet
ulemper: Endnu ikke afsløret
kommentere: Det blev købt af et første-graders barn primært til underholdning (tegnefilm, spil) og til udviklingsprogrammer.
Børn er glade for.
DimDim 2. juli 2017
Huawei Mediapad T3 7.0 er valgt i bedømmelse:
6 bedste 7 tommer tabletter

ratings

udvalg

Nye teknologier