ratings udvalg Nye teknologier anmeldelser

Nyt vand T5

Detaljeret information

Funktioner New Water T5

Nøglefunktioner
Enhedstype filteret
Filter type kranens dyse
Vandforbindelse der er
Antallet af rengøringstrin 3
tid fri klorfjernelse
Anvendelse af til koldt vand til varmt vand
Fysiske egenskaber
Filter modul inkluderet der er
Resource Standard Filter Module 40.000 l
Pumpe for at øge tryk ingen
Opbevaringskapacitet ingen
Top præstation 11 l / min
Indløbsvandtemperatur 5 - 65 ° С
Forbindelsesstørrelse 1/2"
vægt 0,5 kg
Yderligere oplysninger
Egenskaber bad filter; kompatibel med enhver form for brusebad krom forlænger adapter medfølger

Anmeldelser af New Water T5

evaluering 2
Fordele: Tidligere (i 2011) arbejdede han godt og bleget blegemiddel med et brag.
ulemper: Nu standsede arbejdet. Uanset om de er begyndt at blege mere klor (moskva, cao), eller filtre er blevet ringe, og producenten sparer ...
Ja, jeg skifter kassetterne hver tredje måned, så du ikke tror, ​​at jeg har et filter siden 2011)
Hans pris er ublu
kommentere: i 2011 kostede båndet 1200, lige nu - 1500 !!! + 25%, få bitter!
24. januar 2013 Erfaring: over et år
evaluering 1
Fordele: Synlig positiv ikke fundet
ulemper: Filtrer absolut ikke rust
kommentere: Generelt købte jeg dette "mirakel" i deres firmanavn i. Det bør ikke være en falsk, skruet og afigel fra den fuldstændige mangel på synlig effekt. Jeg bor i Kiev, og vandet er for nylig blevet noget gulligt fra rust. Det ser ud til, at det ikke er kritisk, men jeg vil gerne bade babyen i rent vand. I de sidste par uger har jeg filtreret det med en almindelig klud, men jeg blev træt af denne begivenhed og besluttede at købe et filter. Til min overraskelse var der ikke noget kapel, da gulvet i badeværelset af "gulligt" vand var akkumuleret, besluttede jeg at eksperimentere og lægge på en pligtklud, der næsten umiddelbart begyndte at blive gul (langs slangenes kontur, hvor vandet gik) dvs. Det viser sig, at den sædvanlige klud rullet op i flere lag rustfiltre bedre end dette filter! Derfor gik jeg tilbage til den gamle metode til "manuel filtrering" :( Jeg kan ikke sige noget om blegemiddel
kiki-vik 18. december 2012 Erfaring: mindre end en måned
evaluering 5
Fordele: Faktisk forsvandt følelsen af ​​tæt hud efter et brusebad straks. For hvad der faktisk blev købt filter.
ulemper: Efter min mening er prisen noget for høj. Faktisk er det kun en plastikflaske. Men der er ingen reelle analoger.
kommentere: Filteret udfører opgaven. Jeg anbefaler at købe.
artem7a 20. februar 2012 Erfaring: mindre end en måned
evaluering 4
Fordele: - nem installation
- alsidighed
ulemper: - ressourcen stemmer ikke overens med den angivne
kommentere: Huden ophører kun at være tør i de første 1-2 uger, og efter 1,5 måneder bliver vandfarven synlig :) Jeg ved ikke selvfølgelig, at vandet i Khimki selvfølgelig kan være så slemt, men at købe et nyt filter hver gang (udskiftelige patroner er meget vanskelige at finde er sjældent ret dyre. Familie på 3 personer, 2 voksne - dagligt 5-10 minutter brusebad, baby - badning i badet. Nå, hvor er det hævdet 40.000 liter ???

Og alligevel er det bedre end ingenting ...
29. december 2011 Erfaring: flere måneder
evaluering 5
Fordele: Da jeg tog, var der ingen hvide tilfælde. De gav mig en krom kombineret med en mixer =)
Virkelig gør vandet blødt.
ulemper: Pris, og du skal gøre en masse indsats for at stramme det.
kommentere: Få det værd.
Spot forskellen med det samme.
TITAH84 21. juli 2010 Erfaring: mindre end en måned
evaluering 5
Fordele: En super ting ved at bruge filterhuden er glat, næsten som havet.
ulemper: Lidt tungt vandkande med filter, men hvis du vil, kan du opveje (der er en krom dyse til alternativ fastgørelse)
kommentere: Vandet fra hanen bryder ind i vasken og efterlader et rustet mærke på vasken (med daglig skylning af denne rust fra vasken) O_o. Jeg ønsker ikke rigtig at bruge sådant vand (Moskva, Schelkovskaya metrostation). Vi købte dette filter til et brusebad, nu vasker vi vores ansigt og vasker mine hænder udelukkende fra brusebadet, forskellen er håndgribelig. Huden afskaler ikke, og efter at du har børstet tænderne, bruger vandet efter filteret fra brusebadet, er smagen i munden helt anderledes, meget blød og frisk. Konklusion - Masthev!
lentamente 28. april 2010 Erfaring: flere måneder
evaluering 5
Fordele: Det virker virkelig, jeg tænkte bare at reklamere, huden er glat efter et brusebad, enkel installation.
ulemper: Lidt reduceret vandtrykket fra brusebadet.
kommentere: Min kone skilt mig til at købe, han ønskede ikke at købe. Jeg troede - en solid reklame, et andet mirakelmiddel.
Faktisk en god ting, det virker virkelig. I badeværelset ændrede duften efter at have taget et brusebad, atmosfæren er anderledes. Men hovedhuden bliver glat. Meget tilfreds.
Først lagde jeg det lige på vandkassen - det blev så tungt, at det endog anstrengte mig, for ikke at nævne min kone. Jeg måtte omarrangere før slangen. Nu er alt fint. Jeg anbefaler.
18. april 2009 Erfaring: flere måneder
Ny vand T5 er valgt i bedømmelsen:
Top 20 vandfiltre

ratings

udvalg

Nye teknologier