ratings udvalg Nye teknologier anmeldelser

Oriel 963 (DVB-T2)

Detaljeret information

Oriel 963 (DVB-T2) Specifikationer

Generelle egenskaber
typen digital tv-tuner
udførelse ekstern
Tilslutningstype selvstændig
Videooptagelse ingen
FM-tuner ingen
Videofunktioner
HD support ingen
Output video format 4:3, 16:9
Digitale standarder DVB-T, DVB-T2
Indgange og udgange
udgange lyd, HDMI, scart
FireWire ingen
Andre funktioner og evner
tekst-tv der er
Timeroptagelse der er
Udskudt tilstand der er
Yderligere oplysninger
Fjernbetjening der er
Egenskaber USB 2.0 med skrive support; frontpanel display; koaksial digital lydudgang; forældre nøgle, visning af billeder, visning af videofiler; DOLBY DIGITAL support; metal tilfælde

Anmeldelser af Oriel 963 (DVB-T2)

evaluering 5
Fordele: Stor, let tilpasselig tuner. Smukt billede. Metal sag. Ikke opvarmet. Intuitiv menu. Sensitive tuner.
ulemper: Det er ingen!
kommentere: Jeg læste mange tests, sammenligninger og anmeldelser. Jeg besluttede at blive på denne model. Ikke hvor meget jeg fortryder. Vælg det bedste. Jeg vil straks sige om "SOAP" billedet. Hvilket skal være til stede på denne tuner. Jeg har det nej. Meget klart billede. Selv med klarheden på tv'et 50%. Nu om udstyret selv: TV "Samsung 28" serie 4 HD LED UE28F4000AW, HDMI-kabel Philips SWV3430S / 10 1,0 meter, tuner Oriei 963, antennebølge kanal (UHF) 11 elementer (ekstern) passiv. Retningen til Ostankino (44 km.) Styrken og kvaliteten af ​​signalet ifølge (tuner Oriel 963) 99%. Selv forberedt mastforstærkeren AB 011 "TERRA" UHF (DVB-T2). Men han var ikke nødvendig. Efter at have set tv i et digitalt DVB-T2 signal. For mig selv besluttede jeg mig, at der i Moskva-regionen ikke er brug for plader som "TRY COLOR". Held og lykke til alle i valg af en tuner. Jeg håber, at min erfaring og gennemgang vil hjælpe nogen.
Doroshenko Gennady 12. april 2015, Balashikha Erfaring: mindre end en måned
evaluering 5
Fordele: Fremragende model, hurtig opsætning, god byggekvalitet, 20 kanaler på en offentlig antenne. Alt er intuitivt!
ulemper: ikke afsløret
kommentere: Jeg anbefaler. ikke opvarmet
Andreev Vladimir 12. februar 2015, Vsevolozhsk Erfaring: mindre end en måned
evaluering 5
Fordele: Iron case, behagelig udseende fjernbetjening, hurtig menu, billeder af god kvalitet
ulemper: Endnu ikke set
kommentere: I sammenligning med andre yngre modeller er oriel-modtagerne en smuk og funktionel konsol samt en skærm med den aktuelle tid. Prisen er ganske passende i sammenligning med andre modtagere.
Pozdnyakov Denis 9. februar 2015, St. Petersborg Erfaring: flere måneder
evaluering 5
Fordele: Fremragende modtagelse kvalitet. Med fjernbetjeningsvolumen er reguleret. På fjernbetjeningen er der en separat knap for at skifte til usb. Når du klikker på "ok" knappen, vises hele listen over kanaler, du kan gå til en anden kanal ved navn. Elegant fjernbetjening. I standbytilstand vises uret, som automatisk er konfigureret uden din deltagelse.
ulemper: Lidt "fløjter", men fra 4 meter er ikke længere hørbar, forstyrrer ikke søvn. Spillede ikke videoen med .mov-udvidelsen (de fleste af mine hjemmevideoer). Den første tuner nægtede at adlyde fjernbetjeningen, uden at have tid til at stille ind på kanalen. Problemet blev løst ved at erstatte.
kommentere: Flot model. Han tog for at give, fordi alle dmv kanaler af analog tv modtages med støj og interferens. Sommerhus ved krydset mellem 1. betonka og Volokolamki, i en dal. Antenne - aktivt gitter. Denne tuner modtager alle kanaler i fremragende kvalitet.
4. februar 2015, Moskva Erfaring: mindre end en måned
evaluering 4
Fordele: En vidunderlig konsol med hurtig kanalskift, høj følsomhed, en enkel og tilgængelig menu med et klart billede, stilfuldt design, metallegeme, smuk fjernbetjening, opvarmer konsollen ikke meget under arbejdet.
ulemper: Medieafspilleren afspiller ikke film med et almindeligt stereospor (PCM), selv om denne indstilling er angivet i passet. Vi håber, at udviklerne i softwareopdateringen vil fjerne denne fejlfunktion. Og så kan du sikkert sætte 5
3. februar 2015, Volgograd Erfaring: flere måneder
evaluering 5
Fordele: Fremragende præfiks, kanaler skifter hurtigt. En allestedsnærværende spiller-harddisk til 500 gigs reproducerer uden problemer.
ulemper: Ikke minus, men cavilier - slynger let i standbytilstand, som om natten i stilhed kan spændes lidt). Menuen i EPG-EPG-delen kan ikke se programguiden uden at ændre kanalerne, menuen er bedre i denne henseende
kommentere: I 4 måneder med brug af fejl og opvarmning ser jeg ikke, det virker hver dag, modtagelse er 99%, jeg har noget at sammenligne med globo 100 og kaskade 2101. Jeg anbefaler oriel 963, en anstændig enhed.
Ushakov Sergey 31. januar 2015 Erfaring: mindre end en måned
evaluering 5
Fordele: Sikker modtagelse af alle kanaler til den sædvanlige indendørs antenne i udkanten af ​​byen. Hurtig søgning uden problemer. Praktisk, kraftfuld fjernbetjening med standard AAA-batterier. Specielt købt denne model, efter at den var sammenlignet med de mest populære, passende til prisen og læse anmeldelserne. Ikke forkert.
ulemper: Jeg vil gerne stadig, fjernbetjeningen var endda lidt større, selv om den allerede er større end dens modparter. Menu medieafspiller kunne gøre det nemmere.
kommentere: Fantastisk billedkvalitet, god optagelse på et flashdrev. Understøtter eksterne medier op til 500 GB. En film på 2 timer vil være cirka 6 GB i størrelse efter optagelse. Se optegnelser på en computer med Windows 7 - ikke noget problem.
Naskatov Nikolay 24. december 2014, Ørnen Erfaring: mindre end en måned
evaluering 5
Fordele: Metalblok. sagen er ikke opvarmet, den mest bekvemme fjernbetjening i modelområdet af Oriel-konsoller, en god tuner, god håndværk, samtidig tilstedeværelse af SCART- og 3RSA-udgange, tilstedeværelsen af ​​en resultattavle med et ur på frontpanelet.
ulemper: Som medieafspiller - svag. Det læser ikke alle videoformater. Ifølge denne indikator er den ringere end modellen "Oriel 910", som gengiver et meget større antal videoformater. Let mærkbar squeaking i tilfælde af enheden, der er inkluderet i stikket. Men i tre trin er han ikke længere hørbar, så han gider ikke. Manglende tilslutningskabler inkluderet.
kommentere: Som digital tuner - det bedste i hele Oriel. I byen modtager selv et reflekteret signal på en hjemmelavet UHF-antenne fra en ledning. På 30 km fra byen kræver antennen en lidt mere præcis indstilling, men stadig fanger signalet uden problemer. Arbejde i større afstand fra repeateren har endnu ikke kontrolleret. Lagerede sådanne præfikser med mange af hans venner. Alle var meget tilfredse. 8 stykker af sådanne tunere har allerede passeret gennem mine hænder. Intet ægteskab endnu. Hvad angår muligheden for at optage tv-udsendelser via USB, indrømmer jeg, at jeg ikke har prøvet det endnu, fordi der var ikke behov for det.
Hvis denne model havde en mere kraftfuld og altomfattende medieafspiller (i det mindste som Oriel-910), ville det være muligt at bedømme 5+.
Og hvis Oriel stadig har udgivet en model med en VGA-udgang (til en computerskærm), kunne de have et monument opført i løbet af deres levetid.
22. november 2014, St. Petersborg Erfaring: flere måneder
evaluering 5
Fordele: I går købte jeg Oriel 963. Jeg indstillede til 20 digitale kanaler i automatisk tilstand. Billedkvaliteten på tv'et er fremragende. Funke powered ekstern antenne
ulemper: Afslørede ikke
kommentere: Enheden udføres i metalhuset og ret kvalitativt. I slukket tilstand viser det tid.
21. november 2014, Istra Erfaring: mindre end en måned
evaluering 5
Fordele: Ved svage signalniveauer (~ 40%) er kvaliteten 75-80%. AC3 codec.
ulemper: Jeg fandt ikke
kommentere: Jeg kiggede på det, mens jeg installerede det, men dømmer af det faktum, at ejere af udstyret ikke har ringet til mig 1 måned efter installationen, alting er ok!
alikb05 13. oktober 2014, St. Petersborg Erfaring: mindre end en måned
Oriel 963 (DVB-T2) er valgt til bedømmelsen:
12 bedste TV-setkasser

ratings

udvalg

Nye teknologier