luokitukset valinta Uudet teknologiat arvostelut

Champion T336 ruohonleikkurin yleiskatsaus

Champion T336 ruohonleikkurit - edut, haitat, ominaisuudet

Champion T336 ruohonleikkurin yleiskatsaus

Tekniset tiedot

Yleiset ominaisuudet
tyyppi leikkuri
Leikkuuleveys 40 cm
toiminnallisuus
silppuavaa ei
moottori
Moottorin tyyppi bensiini
teho 1,23 hv
Moottorin sijainti ylin
Työmäärä 33 cm3
Moottorin nopeus 6500
Polttoainesäiliö 0,85 litraa
suunnittelu
kynä taitto
bar suora
pyörät Ei ole olemassa
Lisätietoja
Täydellinen sarja kela, levy / veitsi
mitat
paino 7,2 kg

Arvostelut ruohonleikkuri Champion T336

arvokkuus

  • POWER, kokoontaitettava sauva. joka on erittäin kätevä kuljetukseen kuin autossa, joten luultavasti se on bussilla ... Tehokkuus ..........

puutteet

  • Jos vain kelkka-painiketta kelalla Leskalla. sinun täytyy nousta tyhjäkäynnillä ja vedä terä manuaalisesti ...

kommentti
Ostettu puutarhaan. kutoa ei ole paljon, mutta ympärilläni pari hylättyjä paikkoja ja ruoho nousee jatkuvasti minulle. Valitsin markkinoiden arvioista ja keskimääräisestä hintaluokasta. Alueella 5-7 tr. Pysäytin Champion 334: ssä. Mutta kun löysin 336, en katunut sitä. Kokoontaitettava palkki minulle plus. koska ei ole tarpeen veistää rungon yläosaa. Pakkaus sisältää lasit, pariskäsineet, vyön, jossa on suojaava kilpi sekä kaksi (2) levyä, ja pieni joukko avaimia. Ostettaessa lahja antoi öljyä. vtyuhali putken voitelu 200r. ja 2,4 mm: n johto 600r: lle. Kun kaverit kirjoittavat muita arvosteluja, venyttivät kaikki pultit ja pumpattiin alemman vaihteiston voiteluaineeseen. . Irrota myös baari ja kaadettiin siihen öljyä. molemmissa osissa. (Öljyä ei käytetä puuroon ....) Se käynnistyy sekä kylmänä että kuumana PREVENT: llä. Ensimmäistä kertaa niitoin, ja se on luultavasti pari tuntia kahden tunnin ajan, oma kalastajani istui aina alas, minun täytyi lopettaa ja vetää se ulos. Kiitos Jumalalle, se ei riittänyt ja päättyi nopeasti ..... Kun veloitin 600rubly. Täällä tunsin kaiken hullun 336. tyttöystäväni. Se oli jotain .. Viikko ystävästä puutarhassa 600rublevoy purettiin kaiken, joka oli johdon alla. Toinen kerta, kun olen kipannut 40 minuuttia. Levy yritti käyttää. mutta sitten johdon jälkeen ei ole halua laittaa sitä päälle. koska johto ei ole jotain, joka on ruohon juuren alla. mutta voit luultavasti irrottaa maan yläkerroksen. Kavereilla ei ole mitään vertaa verrattuna ensimmäiseen punomaani. Kosit-puhaltaa ja mukeja BAAlshie, -PerEALS. ja polvikorkea ruoho ... En tiedä kuinka kauan se toimii, mutta tähän mennessä olen onnellinen, koska PYTHON Durilla on paljon tyttöystäväni ...
Musinov Nikolay, 2013-06-01 arviointi 5


 

arvokkuus

  • Pieni hinta, normaali olkahihna, jossa on reiden suojus, on hyvin purettu, on pohjamaali, suuri suojakotelo, jossa on käsineet, lasit, avaimet ja kaksi veitset.

puutteet

  • Käytetyn vuoden jälkeen olen repeytynyt ja polttoainelanka alkoi virrata, jouduin vaihtamaan sitä.

kommentti
Ensimmäinen trimmeri, ei ole mitään vertailtavaa, mutta nyt kaikki toimii. Hän ryhtyi puhdistamaan paikan 18 hehtaarin, kasvillisuuden paikoissa. Päätin ottaa kiinalaiset sen takia, että leikkaan sen oletettavasti kahdesti vuodenaikana, sitten aion peittää kasvillisuuden erityisellä liinalla saadakseni sen alla olevan humuksen ja lopulta istuttaa sen nurmikon ruohoineen ja ostaa laadukkaan ruohonleikkurin. En näe mitään syytä ottaa huskvarnaa.
Voloshin Alexander, 2014-05-22 arviointi 4


 

arvokkuus

  • Tehokas, tarpeeksi mukava, runsaasti laitteita.

puutteet

  • tiukka painike kelalla

kommentti
Heti ostanut kylkiluun 2.7mm kalastuslinjan, vaikka on kirjoitettu, että enintään 2,5. Hän ei pidä, leikkaa kaikki. Ei ole tärinää, se on erittäin mukava, se on vain ilo työskennellä. Bensiini ei syö paljon. Ensimmäinen trimmeri, ei ole mitään vertailtavaa, mutta näyttökertojen mukaan se on erittäin hyvä.
Palvelun osalta huomasin, että on aina varaosia. monia analogeja.
Alexandrovich Maxim, 2013-11-14 arviointi 5


 

arvokkuus

  • Helppo aloittaa, runsaasti laitteita, hyvä olkahihna, voimakas, alhainen polttoaineenkulutus, öljy lahjana,

puutteet

  • Rullanäppäin, jossa on kalastuslinja, on tiukka, kalastuslinjaa ei vedetä ulos, sinun oli pysäytettävä moottori, avattava kela ja vedettävä kalastuslinja ulos. Kalastuslinja, jossa on kasvi, on erittäin huono, viikset ovat löysät 2-3 metriä.

kommentti
Kaksi viikkoa ennen Champion T336: n ostamista ostin sähköisen trimmerin, Interskol niitti puutarhan noin 3 tuntia, pieni teho ei pura kaikkea, huono olkahihna, jatkojohto estää sen. Eilen toi mestari T336 alkoi leikata erittäin voimakas punos, kätevä olla vertaamatta sähkö. Punan suuren voiman takia on olemassa hyvin suuri kulutuslinjan kulutus, joka oli liitetty punos. Yritän asentaa toisen laadukkaan kalastuslinjan. Mukana ovat käsineet, suojalasit.
Dmitry Grachev, 2014-07-17 arviointi 5


 

kommentti

 

Sori, kirjoitan vaimoni postitoimistosta, Mutta .... valitsin trimmerin viikon ajan, sivusto ostettiin vain, neitsyt, ruoho vyötärölle ja pieni haapa. , siellä ...., Ja sitten se käynnistyy tarvittaessa, ei ongelmaa, ja figachit., pyydän anteeksi oikeinkirjoituksesta. Laitoin +
Vorobeva Nadezhda, 2014-06-28 arviointi 5


 

arvokkuus

  • Tehokas, aloita potin lattialta kuumalla

puutteet

  • Ei huomannut!

kommentti
Monet ihmiset kirjoittavat mielestäni oikean arvion tästä tuotteesta, saha on melko luotettava ja kätevä. Olen leikannut neljä päivää peräkkäin puolen päivän ajan, minä leikasin kaiken ilman ongelmia, luulen, että olen tehnyt sitä useammalla kuin yhdellä kaudella. Tärkeintä on käyttää tekniikkaa viisaasti!
Anonim, 2014-09-04 arviointi 5

Kirjoittaja: Andrey Balyshev 03.06.2015
Varoitus! Tietojen oikeellisuus ja sijoituksen tulokset ovat subjektiivisia eivätkä ole mainoksia.

luokitukset

valinta

Uudet teknologiat