luokitukset valinta Uudet teknologiat arvostelut

Uusi vesi T5

Yksityiskohtaiset tiedot

Ominaisuudet Uusi vesi T5

Tärkeimmät ominaisuudet
Laitteen tyyppi suodatin
Suodattimen tyyppi nosturin suutin
Vesiliitäntä siellä on
Puhdistusvaiheiden lukumäärä 3
tapaaminen vapaa kloorin poisto
Käyttäminen kylmälle vedelle, kuumalle vedelle
Fyysiset ominaisuudet
Suodatinmoduuli mukana siellä on
Resurssistandardisuodatinmoduuli 40 000 l
Pumppu lisää painetta ei
Tallennuskapasiteetti ei
Paras suorituskyky 11 l / min
Veden lämpötila 5 - 65 ° C
Yhteyden koko 1/2"
paino 0,5 kg
Lisätietoja
piirteet suihku suodatin; yhteensopiva minkä tahansa suihkujärjestelmän kanssa; kromilaajennusadapteri

New Water T5: n arvostelut

arviointi 2
edut: Aiemmin (vuonna 2011) hän työskenteli hyvin ja valkaistiin valkaisuaineella.
haittoja: Nyt lakkasi toimimasta. Olipa ne alkaneet valkaista enemmän klooria (moskova, cao) tai suodattimet ovat huonolaatuisia ja valmistaja säästää ... Lyhyesti sanottuna vuosina 2012-13 ei ollut vaikutusta ((ihon kuorinta ja kuorinta kylpyyn jälkeen)
Kyllä, vaihdan kasetteja kerran kolmessa kuukaudessa, joten et usko, että minulla on yksi suodatin vuodesta 2011 lähtien)
Hänen hinta on kohtuuton
kommentti: vuonna 2011 nauha maksoi 1200, juuri nyt - 1500! + 25%, saada katkera!
24. tammikuuta 2013 Kokemus: yli vuoden
arviointi 1
edut: Näkyvä positiivinen ei löydy
haittoja: ehdottomasti ei suodata ruostetta
kommentti: Yleensä ostin tämän "ihme" yrityksen verkkokaupassaan i. Sen ei pitäisi olla väärennös, ruuvitettu ja tukeva, kun näkyvää vaikutusta ei ole. Asun Kiovassa ja vesi on viime aikoina tullut hieman kellertäväksi ruosteesta. Näyttää siltä, ​​että se ei ole kriittinen, mutta haluaisin uida vauvan puhtaassa vedessä, ja viimeisten parin viikon aikana suodatin sen säännöllisesti, mutta kyllästyin tästä tapahtumasta ja päätin ostaa suodattimen. Yllätyksekseni ei ollut kappelia, kun "keltaisesta" vedestä peräisin olevan kylpyhuoneen kerros oli kertynyt, päätin kokeilla ja laittaa työpapuun, joka alkoi lähes heti muuttua keltaiseksi (letkun ääriviivassa, jossa vesi läpäisi) Ie On käynyt ilmi, että tavallinen kangas, joka on rullattu useissa ruosteensuodattimissa paremmin kuin tämä suodatin! Siksi palasin vanhaan "manuaalisen suodatuksen" menetelmään :( En voi sanoa mitään valkaisuaineesta
Kiki-Vik 18. joulukuuta 2012 Kokemus: alle kuukausi
arviointi 5
edut: Itse asiassa tiukka ihon tunne suihkun jälkeen katosi välittömästi. Mitä todellisuudessa ostettiin suodatin.
haittoja: Mielestäni hinta on hieman liian korkea. Itse asiassa tämä on vain muovipullo. Mutta todellisia analogeja ei ole.
kommentti: Suodatin suorittaa tehtävän. Suosittelen ostamaan.
artem7a 20. helmikuuta 2012 Kokemus: alle kuukausi
arviointi 4
edut: - helppo asentaa;
- monipuolisuus
haittoja: - resurssi ei vastaa ilmoitettua
kommentti: Iho lakkaa olemasta kuiva vain ensimmäisten 1-2 viikon aikana, ja 1,5 kuukauden kuluttua veden väri tulee näkyviin :) En tiedä tietenkään, että Khimkin vesi voi tietenkin olla niin huono, mutta ostaa uuden suodattimen joka kerta (vaihdettavia patruunoita on erittäin vaikea löytää) ovat harvoin melko kalliita. Perhe, jossa on 3 henkeä, 2 aikuista - päivittäin 5-10 minuutin suihku, vauva - uiminen kylvyssä. No, missä on väitetty 40 000 litraa?

Ja vielä, se on parempi kuin mikään ...
29. joulukuuta 2011 Kokemus: useita kuukausia
arviointi 5
edut: Kun otin, ei ollut valkoisia tapauksia. He antoivat minulle kromin yhdistettynä sekoittimeen =)
Todella tekee veden pehmeäksi.
haittoja: Hinta, ja sinun täytyy tehdä paljon työtä kiristääkseen sitä.
kommentti: Hanki sen arvoinen.
Paikanna ero välittömästi.
TITAH84 21. heinäkuuta 2010 Kokemus: alle kuukausi
arviointi 5
edut: Suuri asia, suodatintaineella on sileä, melkein kuin meri.
haittoja: Vähän raskas kastelukannu suodattimella, mutta jos haluat, voit ylittää (kromisuutin vaihtoehtoiseen kiinnitykseen)
kommentti: Vesi hanasta rikkoutuu pesuallas, jolloin ruosteinen merkki jää pesualtaan päälle (tämä ruosteen huuhtelu päivittäin pesuallas) O_o. En halua todella käyttää tällaista vettä (Moskova, Schelkovskajan metroasema). Ostimme tämän suodattimen suihkulle, nyt pestään kasvomme ja pestä käteni yksinomaan suihkusta, ero on tuntuva. Iho ei irrota, ja hampaiden harjauksen jälkeen, kun käytät vettä suodattamisen jälkeen suihkusta, suussa oleva maku on täysin erilainen, erittäin pehmeä ja raikas. Päätelmä - Masthev!
lentamente 28. huhtikuuta 2010 Kokemus: useita kuukausia
arviointi 5
edut: Se todella toimii, ajattelin vain mainontaa, iho on sileä suihkun jälkeen, yksinkertainen asennus.
haittoja: Vähennä hieman veden painetta suihkusta.
kommentti: Vaimoni erosi minut ostamaan, hän ei halunnut ostaa. Ajattelin - kiinteä mainos, toinen ihmeenkorjaus.
Itse asiassa suuri asia, se toimii todella. Kylpyhuoneessa haju muuttui suihkun jälkeen, ilmapiiri on erilainen. Mutta tärkein iho muuttuu tasaiseksi. Erittäin tyytyväinen.
Aluksi panin sen suoraan kastelukannulle - se tuli niin raskaaksi, että se jopa rasitti minua, puhumattakaan vaimolleni. Minun oli järjestettävä uudelleen ennen letkua. Nyt kaikki on kunnossa. Suosittelen.
18. huhtikuuta 2009 Kokemus: useita kuukausia
Uusi vesi T5 on valittu luokituksessa:
Top 20 veden suodattimet

luokitukset

valinta

Uudet teknologiat