Technische specificaties
Algemene kenmerken | |
---|---|
type | trimmer |
Maaibreedte | 40 cm |
functionaliteit | |
mulching | geen |
motor | |
Motortype | benzine |
macht | 2 pk |
Locatie van de motor | top |
Werkvolume | 52 cc |
Motortoerental | 6500 |
Brandstoftank | 1,2 l |
ontwerp | |
pen | vouwen |
bar | rechtdoor |
wielen | Er zijn geen |
Aanvullende informatie | |
Complete set | haspel, schijf / mes |
afmeting | |
gewicht | 7.9 kg |
Beoordelingen van de benzinetrimmer Champion T516
waardigheid
- Price. Opties. Vermogen.
tekortkomingen
- Nog niet ontdekt.
commentaar
Geweldige machine. Ze waren moe van elektriciteit en besloten een krachtiger benzine te kopen. We waren tevreden met de rijke uitrusting, zoals in de instructies, maar liefst 14 posities, waaronder pakkingen en zuigerveren voor de motor.
Schijf maaide ongeveer 8 hectare onkruid met een hoogte van een meter. Tegen de tijd dat het uren 6 duurde en drie tanks met benzine. Gemaaid op gemiddelde snelheid. De schouderriem van het type rugzak is erg handig, het gewicht wordt verdeeld en het gewicht van het trimeer wordt niet gevoeld. Tussen haakjes, ik verwijderde de beschermende omhulling rond de schijf die daarmee de trimmer aan het gras hing, zodat deze er niet doorheen kon. Vibratie trok één bout van de benzinetank aan, merkte dat hij op tijd werd vastgezet.
Zeer tevreden met de aankoop.
Vakhrameev Vladimir, 2013-09-22 evaluatie 5
waardigheid
- Niet gedood
tekortkomingen
- Zachte gasknop
commentaar
Zeer solide trimmer, en alles wat ik had was de keuze van een benzinespit. Ik kocht Megastroi van ons in Kazan voor een aandeel van 5990r., Ik dacht dat het duur was, ik wilde elektriciteit kopen. Maar snel realiseerde geld zich in de put! Gedurende twee dagen sneed ik 30 hectare woestenij af met een steiger en was verrast over de kracht en het momentum, neem als je voor een keuze staat. Verhoudingskwaliteit - de prijs is niet beter !!!!!!
anonim, 2013-07-22 evaluatie 5
waardigheid
- krachtig, compleet met zowel een mes als een vislijn, de snijbreedte is groot. Koshu 15 min veld 30 honderd. Voor de prijs van een krachtige professionele eenheid - supergud.
tekortkomingen
- niet
commentaar
Kovregina Olga, 2013-04-19 evaluatie 5
waardigheid
- De complete set, de krachtige motor, een demontabele as, reservebekledingen en ringen zijn inbegrepen in het pakket.
tekortkomingen
- Een kleine bron. Vakmanschap, met een nieuwe zeer slechte start, de bevestiging van het luchtfilter viel bijna meteen uit, ik moest de schroef plaatsen.
commentaar
Drie jaar lang gebruikt, totdat de zuiger een teaser op de cilinder achterliet en ik uitbuitte zonder te verkrachten, eigenlijk eens per maand gedurende drie uur met pauzes. Dat spreekt over niet zo grote bron van deze apparatuur. Onderdelen kosten zo veel dat het geen zin heeft om te repareren. Bijvoorbeeld een starter van 600 roebel, een magneto vanaf 700 en hoger. Ik kreeg het koud met 5-6 pogingen, want een hete is nog erger. Toen de motor was afgedekt, ging ik op zoek naar een vervanger voor deze trimmer, ik vond een Chinese Piran 520R voor 3650 roebel. Met Champion t 516 tweelingbroers is alleen de kleur anders.
anonim, 2014-05-23 evaluatie 3
waardigheid
- Krachtige, handige ophanging, voldoende prijs, complete set
tekortkomingen
- Een beetje lawaaierig
commentaar
Krachtig, uitgerust met een hulpmiddel voor onderhoud, een mes, een houder voor het mengsel, glazen, handschoenen, demontage.Het is gemakkelijk te starten.Ik kocht een maand geleden voor 5200 roebel. Voor dit geld, raad ik aan!
Jim Tatiana, 2013-07-13 evaluatie 4
waardigheid
- Krachtige, economische, uitstekende uitrusting, handig harnas, gemakkelijk te gebruiken, vislijn en mes inbegrepen.
tekortkomingen
- Noisy, snap nog steeds niet hoe je de lijn moet duwen
commentaar
Ik kocht een complot met onkruid en struikgewas van jonge wilg, alvorens te ploegen besloot ik het te maaien. Ik durfde de trimmer niet van mijn vrienden te gebruiken en daarom besloot ik hem te kopen. Gedurende de dag heb ik 12sotok-wiet verkwist met een mes !!! De lijn stopte constant, zette het mes en het werd leuker))) de motor was krachtig en een beetje lawaaierig (het kwam uit de positie met een speler en muziek) Ik brandde 4 tanks helemaal (!)waar niets wrijft !!! Over het geheel genomen was de test succesvol, volledig tevreden!
Shum Roma, 2013-08-23 evaluatie 4