ratings selectie Nieuwe technologieën beoordelingen

Overzicht Champion T336 grasmaaier

Champion T336 grasmaaiers - voordelen, nadelen, kenmerken

Overzicht Champion T336 grasmaaier

Technische specificaties

Algemene kenmerken
type trimmer
Maaibreedte 40 cm
functionaliteit
mulching geen
motor
Motortype benzine
macht 1,23 pk
Locatie van de motor top
Werkvolume 33 cc
Motortoerental 6500
Brandstoftank 0,85 liter
ontwerp
pen vouwen
bar rechtdoor
wielen Er zijn geen
Aanvullende informatie
Complete set haspel, schijf / mes
afmeting
gewicht 7,2 kg

Beoordelingen van grasmaaier Champion T336

waardigheid

• POWER, inklapbare staaf. wat erg handig is voor transport als in een auto, dus waarschijnlijk staat het in de bus ... Efficiëntie ..........

tekortkomingen

• Als alleen tugovat-knop op de spoel met Leska. je moet opstaan ​​bij stationair draaien en handmatig aan het mes trekken ...

commentaar
Gekocht voor de tuin. weven is niet veel, maar om me heen een paar verlaten plekken en het gras klimt constant naar me toe .. Ik heb gekozen uit de beoordelingen op de markt en in de gemiddelde prijsklasse. In het bereik van 5-7 tr. Ik stopte bij de kampioen 334., Maar toen ik 336 in de plaats vond, had ik er geen spijt van. Inklapbare balk voor mij plus. omdat het niet nodig is om de bovenkant van de kofferbak te vormen. gedemonteerd en in de salon. De set bevat een bril, paarhandschoenen, een riem met een beschermend schild plus twee (2) schijven en een kleine set sleutels. Bij het kopen van een geschenk gaf olie. vtyuhali sondeslang voor 200r. en 2,4 mm snoer voor 600r .. Zoals de jongens in andere reviews schrijven, strekten alle bouten uit en pompten in het smeermiddel van de onderste versnellingsbak. . Demonteerde ook de bar en goot er wat olie in. in beide delen. (olie wordt niet gebruikt voor pap ....) Het begint zowel koud als warm met een VOORKOMEND. Voor het eerst heb ik gemaaid. Het is waarschijnlijk een paar uur voor twee uur, mijn eigen vislijn ging altijd zitten, ik moest stoppen en eruit trekken. Godzijdank was het niet genoeg en kwam er snel een einde aan ..... Toen ik erover moest betalen. hier voelde ik alle dwaasheid van mijn 336ste vriendin. Het was iets ... Een week van een vriend in de tuin 600rublevoy slopen alles dat overkwam onder het snoer. ... De tweede keer dat ik 40 minuten heb geknikt. Schijf probeerde te dragen. maar dan na het snoer is er geen verlangen om het aan te trekken. omdat het snoer niet iets is dat onder de wortel van het gras ligt. maar je kunt waarschijnlijk de bovenste laag van de aarde losmaken. De jongens hebben niets te vergelijken met mijn eerste vlecht. Kosit-blaast en mokken BAAlshie, -PerEALS. en een kniehoog gras ... ik weet niet hoe lang het zal werken, maar tot nu toe ben ik blij omdat PYTHON Duri veel van mijn vriendin heeft ...
Musinov Nikolay, 2013-06-01 evaluatie 5

waardigheid

• Een kleine prijs, een normale schouderriem met dijbescherming, hij is goed opgewonden, er is een primer, een grote beschermende omhulling, compleet met handschoenen, bril, sleutels en twee messen.

tekortkomingen

• Na een jaar gebruik barstte ik in en begon het brandstofdraad te stromen, ik moest het veranderen.

commentaar
Mijn eerste trimmer, er is niets om mee te vergelijken, maar nu werkt alles. Hij nam de plek schoon in 18 hectare, de vegetatie op plaatsen. Ik besloot om de Chinezen te nemen vanwege het feit dat ik het waarschijnlijk twee keer per seizoen zal maaien, dan ben ik van plan de begroeiing te bedekken met een speciale doek om de humus eronder te krijgen en uiteindelijk te planten met gazon gras en een goede grasmaaier te kopen. Hierdoor zie ik geen reden om huskvarna te nemen.
Voloshin Alexander, 2014-05-22 evaluatie 4

waardigheid

• Krachtige, comfortabele en rijke apparatuur.

tekortkomingen

• dichte knop op de spoel

commentaar
Meteen een geribbelde vislijn van 2,7 mm gekocht, hoewel er staat geschreven dat dit maximaal 2,5 is. Duri die ze niet vasthoudt, snijdt alles. Er zijn geen trillingen, het is zeer comfortabel, het is gewoon een plezier om te werken. Benzine eet niet veel. Mijn eerste trimmer, er is niets om mee te vergelijken, maar volgens indrukken is het heel goed.
Qua service kwam ik erachter dat er altijd reserveonderdelen zijn. veel analogen.
Alexandrovich Maxim, 2013-11-14 evaluatie 5

waardigheid

• Gemakkelijke start, rijke uitrusting, goede schouderriem, krachtig, laag brandstofverbruik, olie als een geschenk,

tekortkomingen

• De haspelknop met de vislijn is strak, de vislijn is niet uitgetrokken, je moest de motor stoppen, de haspel openen en de vislijn eruit trekken. De vislijn met de zeis is erg slecht, de snor is 2-3 meter los genoeg.

commentaar
Twee weken voor de aanschaf van de Champion T336 kocht ik een elektrische trimmer, Interskol maaide de tuin ongeveer 3 uur, laag stroomverbruik bijt niet alles, een slechte schouderriem, het verlengsnoer voorkomt dit. Gisteren bracht de kampioen T336 begon een zeer krachtige vlecht te maaien, handig om niet te vergelijken met de elektrische. Vanwege het hoge vermogen van de vlecht, is er een zeer groot visportverbruik dat met de vlecht werd gebundeld. Ik zal proberen een andere vislijn van een hogere kwaliteit te installeren. Inbegrepen zijn handschoenen, bril.
Dmitry Grachev, 2014-07-17 evaluatie 5

commentaar

Sori, ik schrijf vanuit het postkantoor van mijn vrouw, maar ... ik koos een week lang voor een trimmer, de site was alleen maar gekocht, maagdelijk, gras tot aan de taille en kleine espen. , daar ...., En dan begint het wanneer nodig, geen probleem, en figachit., Mijn excuses voor de spelling. Ik zet +
Vorobeva Nadezhda, 2014-06-28 evaluatie 5

waardigheid

• Krachtig, start vanaf de vloer van de trap op de hete

tekortkomingen

• Ik heb het niet opgemerkt!

commentaar
Veel mensen schrijven naar mijn mening niet de juiste recensies op dit product, de zaag is vrij betrouwbaar en handig. Ik maaide 4 dagen op rij een halve dag, ik maaide alles zonder problemen, ik denk dat ik het al meer dan een seizoen doe. Het belangrijkste is om de techniek verstandig te gebruiken!
anonim, 2014-09-04 evaluatie 5

auteur: Andrey Balyshev 03.06.2015
Waarschuwing! De nauwkeurigheid van de informatie en de resultaten van de ranglijst is subjectief en is geen reclame.