Technische specificaties
systeem | |
---|---|
Besturingssysteem | Windows 8 |
bewerker | Intel Atom Z3735E 1330 MHz |
Aantal kernen | 4 |
random access memory | 2 GB DDR3 1067 MHz |
Intern geheugen | 32 GB |
Ondersteuning van geheugenkaart | microSDXC, tot 64 GB |
tonen | |
tonen | 10.1 ", 1366x768 |
Breedbeeldscherm | ja |
Schermtype | TFT IPS, glanzend |
Touchscreen | capacitieve multitouch |
Aantal pixels per inch (PPI) | 155 |
Videoprocessor | Intel HD Graphics |
Draadloze communicatie | |
Wi-Fi-ondersteuning | er is Wi-Fi 802.11n |
Bluetooth-ondersteuning | hebben Bluetooth 4.0 |
Type SIM-kaart | micro SIM |
Het aantal simkaarten | 1 |
Mobiele communicatie | 3G, LTE |
camera | |
Camera aan de voorkant | er is 1,2 miljoen pixels. |
klinken | |
Ingebouwde luidsprekers | er is stereogeluid |
Ingebouwde microfoon | er is |
functionaliteit | |
Automatische oriëntatie van het scherm | er is |
sensors | versnellingsmeter, gyroscoop, kompas, lichtsensor |
Dockingstation | er is |
Qwerty-toetsenbord | er is |
verbinding | |
USB-verbinding met computer | geen |
Externe apparaten aansluiten via USB | ja, USB Type A |
Maak verbinding met tv / monitor | micro HDMI |
Audio / hoofdtelefoonuitgang | er is 3,5 mm |
Headset-verbinding | er is |
Dock-connector | er is |
eten | |
Werktijd | 11 uur |
Batterij capaciteit | 31 TW |
Afmetingen en gewicht | |
Afmetingen (LxBxD) | 263x171x20.5 mm |
gewicht | 1090 g |
Aanvullende informatie | |
Complete set | tablet, toetsenbord, netwerkadapter, handleiding |
kenmerken | Microsoft Office Home & Student 2013 opgenomen; multi-touch tot 10 aanrakingspunten; afmetingen en gewicht van het docking station 263x171x10 mm (BxHxD), 520 g; USB 2.0-poort op het dockingstation; achteruitrijcamera 5 megapixel - optioneel |
Recensies over de tablet ASUS Transformer Book T100
waardigheid
- Precies wat van hem werd verwacht op het moment van aankoop. Eenvoudig, veelzijdig, mobiel.
tekortkomingen
- In minder dan twee weken is micro USB losgeraakt om op te laden, je moet op zoek naar een positie waarop deze zal worden opgeladen. Het was niet helemaal duidelijk hoe je het aan moest zetten - de reactie van de tablet was niet voor de hand liggend, het was nodig om tweemaal op de knop te drukken.
commentaar
De tablet is gekocht voor mijn vrouw. Ze is een lerares vreemde talen van beroep en heeft dagelijks veel materialen bij zich. Eerst en vooral werd het OS gekozen - de oprichting van Microsoft in dit geval werd als een plus beschouwd. Vraagstukken als gewicht, grootte en autonome internetapparaten waren het belangrijkst. Prestaties waren minder belangrijk. Use cases: educatieve audio- en videobestanden afspelen (met en zonder externe apparaten), internetten en online woordenboeken gebruiken, Office cloud-opslag gebruiken met een paar andere computers, kortdurend werken met documenten tussen klassen. Om meer veeleisende taken thuis op te lossen, wordt een laptop op ware grootte gebruikt.
anonim, 2014-12-27 evaluatie 4
waardigheid
- Vin-8, compact, slim, gebruiksvriendelijk, touchpad van perfecte kwaliteit. Wai-Fay, LTE werkt met een uitstekende ontvangstkwaliteit. Het is moeilijk om alle voordelen op een rijtje te zetten, voor mij is het perfect, maar toch zijn er een paar kleine Kosyachkov ...
tekortkomingen
- erg gestempeld! De zaak, het scherm ... alles wordt snel vies. Geplakt een matte film over het weergaveprobleem met de gekozen marges van het scherm. Wel, de body-case voor altijd zalapan. Om er een originele film op te kopen is niet mogelijk, hij sneed zichzelf uit een universele mat. het is beter om met het touchscreen alle films met verschillende geometrie op te nemen.
- Trek de lichtsensor eruit! Een vreemd algoritme van zijn werk, werkt normaal met een stabiel omgevingslicht. Het loont de moeite om de buitenverlichting een beetje te veranderen, omdat een krakeling begint met een scherm helderder en dan donkerder. Het bekijken van een film in het donker is een probleem - het display krijgt een constante verandering in de helderheid.
- Maar er is een oplossing voor het probleem van de automatische helderheid van het scherm - het schakelt het uit! En dat is alles! Niemand anders ontbreekt. Op straat kun je het niet uitschakelen, het werkt zonder problemen en er is een goed gebruik van de functie.
- Ik zou ook van luide sprekers houden
- Alle andere problemen kunnen eenvoudig met Windows worden opgelost.
commentaar
Persoonlijk is er in mijn gebruik een tablet op ios, tablets en telefoons op Android, Ubuntu. Ze roken allemaal nerveus aan de zijlijn.
Windows op Intel is altijd geweest en zal voorblijven, een uitzondering kan talk van de PC Makentosh maken, maar dit alles is mijn puur persoonlijke, boerenstandpunt en je hoeft er geen rekening mee te houden!
ASTVATSATUROV RUBEN, 2015-03-17 evaluatie 5
waardigheid
- Zeer veelzijdig, compact en autonoom
tekortkomingen
- Slechts één USB hebben
commentaar
Dun en licht, in het algemeen, mobiele transformator op Windows 8.1. Ik hield niet alleen van de zwakke camera, maar het is prima voor Skype. Goed scherm met prachtige kijkhoeken. 4-core processor en 2GB RAM zorgt voor een soepele interface. De transformator wordt niet warm en werkt geruisloos. Lange levensduur van de batterij
Vergun Ivan, 2014-12-20 evaluatie 5
waardigheid
- prijs, geen glitches (op de nieuwste versie van het OS werkt prima), een helder scherm, er is geen vertraging van de interface, omdat Er zijn geen ultrahoge schermresoluties, die niet vereist zijn voor het werk, en de grafische afbeeldingen worden zwaar gesleept ... De batterij is een van de belangrijkste voordelen, het is iets!
tekortkomingen
- de bevestiging zou beter kunnen worden gedaan
commentaar
Over het algemeen ben ik tevreden met zijn werk, gedurende 2,5 maanden zijn er geen kritische opmerkingen over het apparaat, ik heb het geheugen uitgebreid met een 64 GB geheugenkaart, dus ik heb er genoeg van voor mijn werk en onderweg heeft mijn zoon een krachtige desktopcomputer))
Papus ivan 2014-12-20 evaluatie 4
waardigheid
- Waardige combinatie van prijs en kwaliteit.
tekortkomingen
- Niet gehaald.
commentaar
Ik heb zo'n laptop. Geweldig model. Voor mij is het cruciale punt de aanwezigheid van Vindouz op de tablet. Ik gebruik het. en alles is vertrouwd, zoals op een thuiscomputer. De voordelen zijn onder meer een redelijk groot scherm met een behoorlijke resolutie en ingebouwd geheugen. Ik was aangenaam verrast toen de aanval drie dagen duurde.
Samoilov Dmitry, 2014-12-22 evaluatie 5
waardigheid
- In de kenmerken is niet aangegeven dat er een GPS in de tablet zit en het werkt goed, slechts een klein nav.program Ik gebruik 7 wegen.
tekortkomingen
- In de 32GB-versie is er geen achteruitrijcamera.
commentaar
Er was een Acer w3, ik vond het scherm en de slechte prestaties niet leuk,
Asus heeft deze gebreken niet. Nu zou ik een versie van 64 GB nemen.
Rygin Roman, 2015-03-24 evaluatie 5
Videotest-tablet ASUS Transformer Book T100