Technische specificaties
Technische specificaties | |
---|---|
macht | 1050 W |
Aantal takken | 2 |
Aantal toasts | 2 |
Besturingstype | elektronisch |
Roosteren aanpassing | er is een probleem |
Een kant grillen | er is |
Annuleren knop | er is |
Ontdooifunctie | er is |
Verwarmingsfunctie | er is |
Thermisch geïsoleerde behuizing | er is |
kenmerken | |
Automatische centreertochten | er is |
"Extra-rise" toasts | er is |
Automatisch roosteren | er is |
Biscuit Heater | geen |
Kruimellade | er is |
Lichaamsmateriaal | metaal |
tonen | er is |
Bedieningsknoppen voor achtergrondverlichting | er is |
Aanvullende informatie | 7 graden roosteren, functie "operationele controle"; geheugenfunctie |
Recensies van de broodrooster Bork T700
waardigheid
- Dit was mijn eerste en tot nu toe de enige broodrooster, dus er is niets om mee te vergelijken. gekocht zodat het betrouwbaar was - de fabrikant is een degelijke metalen behuizing: niets smelt overal. Er is een compartiment voor het snoer. Al het andere heeft alleen maar aan de verwachtingen voldaan. Over het algemeen ben ik tevreden: we gebruiken het grote gezin regelmatig voor meer dan 5 jaar, TTT zonder enige klachten.
tekortkomingen
- Toast springt hard uit, als je niet wacht - je huivert, en het pakt bovendien op (misschien kan deze functie worden uitgeschakeld ????).
- Toasts zijn nooit op tafel gesprongen, zoals ze in eerdere beoordelingen schreven.
commentaar
omela207, 2011-02-07 evaluatie 4
waardigheid
- Klein formaat, mooi ontwerp, mooi blauw kleurendisplay. De belangrijkste functies worden uitgevoerd zonder enige klachten. Er is een uittreklade voor kruimels.
tekortkomingen
- Price. Er is geen functie om het brood soepel op te tillen, zoals vermeld in de winkel.
commentaar
In de winkel waar ze kocht, stond het op de prijslijst: Smooth rise of toasts, wat me erg blij maakte. Ging op de prijs, eenmaal duur, dan gerechtvaardigd. In feite bleek dat na het roosteren de knal te horen is en een stukje van ons Russische lange brood recht op tafel ligt. Geweldig, misschien is dat de reden waarom deze prijs. Ik zou meteen met de olie vliegen, er zou helemaal geen prijs zijn.
elsa777, 2010-09-05 evaluatie 4
waardigheid
- Geweldig ontwerp. De behuizing warmt niet veel op. Het lijkt een kwalitatieve build te zijn. Garantie 2 jaar.
tekortkomingen
- Price.
commentaar
Goede broodrooster. Het brandt uitstekend klassiek toastbrood zelfs op 2-4 niveaus. Natuurlijk is 9 graden roosteren te veel! Tenzij iemand graag sintels eet. Enkelzijdige braadfunctie voor specials. brood voor toast - fictie - toastjes worden doorgedroogd. Maar als je twee toasts tegelijk in een compartiment doet, blijkt het perfect: in dit geval blijkt toast aan de ene kant gebakken en zacht, zacht aan de andere kant). Daarom is de functie van eenzijdig roosteren in elke broodrooster te vinden. Omdat een broodrooster niet past en de ontdooifunctie niet nodig is. Dus, ik raad je aan om niet achter de superfuncties aan te gaan, maar om een broodrooster te kiezen, simpelweg door de bouwkwaliteit, het karakteristieke (uniforme) roosteren van brood en door het ontwerp dat je wilt). De prijs van dit product is zeer ontoereikend. Hoewel het ontwerp voor 5+
anonim, 2014-03-21 evaluatie 4
waardigheid
- Het ziet er stijlvol uit, het is echt een decoratie in de keuken, het is goed frituren, je kunt de mate van braden tijdens het koken waarderen, het is erg handig.
tekortkomingen
- Iets duurder dan iedereen.
commentaar
Het slimme apparaat, perfect functioneert.Zeer graag functie van gebraden aan de ene kant
anonim, 2011-12-14 evaluatie 5
waardigheid
- Gebrande kwaliteit, stijlvol ontwerp, redelijke prijs
tekortkomingen
commentaar
Ik besloot om mijn oude plastic broodrooster te vervangen door een nieuwe. Ik koos niet voor lang, vooral omdat ik niet veel verschil in hun functionaliteit opmerkte. Het is natuurlijk wenselijk om het brood gelijkmatig te roosteren, omdat de vorige broodrooster dit niet altijd deed. Als gevolg hiervan, op advies van de verkoper een broodrooster gekocht Bork. Ik ben erg tevreden met de aankoop en nu begrijp ik dat het verschil tussen dure en goedkope broodroosters aanzienlijk is.Het patat echt gelijkmatig, ik vind het echt leuk dat hij aan één kant brood weet te bakken, terwijl het lichaam niet opwarmt en de broodrooster perfect in de keuken past. Ik adviseer iedereen!
sukhanova28, 2012-02-21 evaluatie 5
waardigheid
- Mooi, betrouwbaar
tekortkomingen
- zoals alles
commentaar
Goede pasvorm voor het interieur. Het bleek ook dat hij goed en correct toastte. Zeer tevreden, nooit spijt gehad.
anonim, 2011-12-13 evaluatie 5