ratings selectie Nieuwe technologieën beoordelingen

Carbon Fitness T404

Gedetailleerde informatie
9.2 / 10
waardering

Carbon Fitness T404 Specificaties

Algemene kenmerken
type elektrisch
ontwerp vouwen
Maximaal gebruikersgewicht 110 kg
Afschrijving systeem er is
Professioneel gebruik geen
Maten van een lopend doek 37x111 cm
Technische informatie
motor 1,5 pk (Leeson)
Snelheid van de beweging van een lopend doek 0.80 - 10 km / h
Kantelhoek aanpassen geen
Pulsmeting geen
programma's
Aantal trainingsprogramma's 13
De mogelijkheid om de training te programmeren geen
Ingesloten programma's tijdtraining, afstandstraining
getuigenis huidige snelheid, energieverbruik, afgelegde afstand
Aanvullende informatie
gemak transportrollen / wielen
Afmetingen (LxBxH) 142x63x114 cm
gewicht 35 kg

Beoordelingen van Carbon Fitness T404

evaluatie 5
voordelen: Kwaliteit, prijs.
nadelen: Minor.
commentaar: Het parcours van het startniveau, voor serieuze training is niet geschikt. Ontworpen meer waarschijnlijk op meisjes en gepensioneerden. Om te lopen, om een ​​beetje te rennen, is dit het hoofddoel. Dat wil zeggen, het is geen sport in de klassieke zin, maar eerder een algemene versterkende fitheid. Op maximale snelheid accelereert het tot 10 km, dat is genoeg om te joggen. Maar niet meer. Waardevermindering voor zover ik de primitieve heb begrepen, dus het is beter om deel te nemen aan normale cross-country sneakers. Er zijn geen klachten over de kwaliteit, de werkconditie van de simulator is tevreden. Het canvas is niet genoeg, maar in principe kun je het doen, vooral als het trainingsgebied wordt beperkt door de ruimte.

Als we uitgaan van het bovenstaande, dat wil zeggen, voor wie de simulator is ontworpen, dan rechtvaardigt het zichzelf volledig en is het zijn geld waard.
Garbuzova Larisa 24 maart 2015, Moskou \ Ervaring: enkele maanden
evaluatie 5
voordelen: Goedkoop en kwalitatief goed nummer. Onder het woord "goed" moet je begrijpen dat dit het huidige prijskaartje is. Er is een basisafschrijving. Ondanks zijn kleine formaat, is het canvas geschikt om te rennen. Maar alleen door te joggen - het zal niet sneller werken, zowel vanwege de grootte van het canvas als de snelheid.
nadelen: Metaal is nog steeds vrij zwak, het pad moet zorgvuldig worden bediend. Ik denk dat de gebruiker niet meer dan 100 kilo zal trekken.
commentaar: Normaal nummer. U kunt uw ogen sluiten voor kleine gebreken in het soort duidelijk ingeschroefde schroeven en een kinderlijke computer. Waar voor je geld leek mij het beste.
Het is de moeite waard om een ​​mat te kopen. Op de parketvloer zal het hier en daar ook twijnen, hoeft niet op het tapijt te worden gelegd, na verloop van tijd zal het de gaten afvegen. Herhaal mijn fouten niet, neem onmiddellijk de mat.
Fris Denis 28 december 2014, Moskou \ Ervaring: minder dan een maand
Carbon Fitness T404 is geselecteerd in rating:
Top 10 loopbanden