Huawei Mediapad T3 7.0
Gedetailleerde informatie
9.3 / 10
waardering
Huawei Mediapad T3 7.0 Specificaties
systeem | |
---|---|
Besturingssysteem | Android 7.0 |
bewerker | Spreadtrum SC7731G 1300 MHz |
Aantal kernen | 4 |
Computationele kern | Cortex-A7 |
Technisch proces | 28 nm |
Intern geheugen | 16 GB |
random access memory | 2 GB DDR3 |
Geheugenkaartsleuf | er is, microSDXC, tot 128 GB |
tonen | |
tonen | 7 ", 1024x600 |
Breedbeeldscherm | ja |
Schermtype | TFT IPS, glanzend |
Touchscreen | capacitieve multitouch |
Aantal pixels per inch (PPI) | 170 |
Videoprocessor | Mali-450 MP4 |
Draadloze communicatie | |
Wi-Fi-ondersteuning | dat is er, Wi-Fi 802.11n, WiFi Direct |
Bluetooth-ondersteuning | hebben Bluetooth 4.0, A2DP |
Type SIM-kaart | nano SIM |
Het aantal simkaarten | 1 |
Mobiele communicatie | 3G, EDGE, GPRS, GSM900, GSM1800, GSM1900 |
camera | |
Camera aan de achterzijde | er is 2 megapixels |
Camera aan de voorkant | er is 2 megapixels |
klinken | |
Ingebouwde luidspreker | er is |
Ingebouwde microfoon | er is |
functionaliteit | |
GPS | ja, met ondersteuning voor A-GPS |
Automatische oriëntatie van het scherm | er is |
sensors | accelerometer |
Ondersteuning formatteren | |
audio | AAC, WAV, OGG, FLAC, MP3 |
video | MKV, MOV, MP4 |
verbinding | |
Type oplaadconnector | micro usb |
USB-verbinding met computer | er is |
Externe apparaten aansluiten via USB | facultatief |
Audio / hoofdtelefoonuitgang | er is 3,5 mm |
eten | |
Batterij capaciteit | 4100 mAh |
Opladen via USB | er is |
Afmetingen en gewicht | |
Afmetingen (LxBxD) | 187.6x103.7x8.6 mm |
gewicht | 265 g |
Aanvullende informatie | |
Lichaamsmateriaal | metaal |
Recensies van Huawei Mediapad T3 7.0
evaluatie
4
voordelen: Uitstekende matrix en zachte kleur. Bij langdurig lezen doen mijn ogen geen pijn, wat erg belangrijk voor me is. Kwaliteitsgeluid is een goed beeld. Sterk - gecontroleerd door een kind.
nadelen: Glad door de stalen achterkant - af en toe tracht ze uit de hand te glippen.
commentaar: Sommige nutteloze toepassingen van de basisset kunnen niet worden verwijderd, maar het geheugen is lang. Hoewel de oude plaat hetzelfde was en er zich geen geheugenproblemen voordeden. Ik installeer alle nieuwe applicaties op een geheugenkaart, maar nu al kunnen veel niet worden bijgewerkt vanwege het gebrek aan ruimte op de hoofdgeheugenmodule. Op de eerste dag vereiste het systeem een update, maar kon het niet doen, omdat het naar verluidt niet genoeg ruimte had, maar het was er nog steeds. Ik moest deze functie deactiveren voor nutteloosheid. Het werd niet meteen opgemerkt, maar het probleem was aanvankelijk: er zijn geen meldingen van applicaties of soms komen ze erg laat. Er wordt gecontroleerd of ze nergens op de zwarte lijst staan vermeld, en in eerste instantie is er niets om ze te blokkeren. Alleen letters met Gmail komen stabiel, maar als je de bovenste lade uitvouwt om de korte beschrijving van de brief te lezen, verdwijnt deze daar vandaan en moet je de toepassing openen. VK, SMS, Viber, Skype, games - alles wordt genegeerd. Ik denk dat toegeschreven aan de dienst, blijkbaar, systemisch.
Linet
22 maart 2018
evaluatie
5
voordelen: De camera is niet de slechtste, zoals 2 megapixel en aan de voor- en achterzijde, maar bij daglicht is het mooi.
De batterij houdt één dag vast, op voorwaarde dat de sterkste helderheid en Wi-Fi ingeschakeld zijn)
Alle spellen gaan knallend!
Ondanks het feit dat 1 GB RAM, de tablet snel werkt, niet tupit en niet vertraagt
Ik vind het ontwerp erg leuk
Cool, dat zonder het menu, maar het interfereert niet, maar toch is het handiger, een antivirus is ingebouwd
Ik adviseer iedereen !!!
De batterij houdt één dag vast, op voorwaarde dat de sterkste helderheid en Wi-Fi ingeschakeld zijn)
Alle spellen gaan knallend!
Ondanks het feit dat 1 GB RAM, de tablet snel werkt, niet tupit en niet vertraagt
Ik vind het ontwerp erg leuk
Cool, dat zonder het menu, maar het interfereert niet, maar toch is het handiger, een antivirus is ingebouwd
Ik adviseer iedereen !!!
nadelen: 8 GB is zeker niet genoeg, maar als je er een 16 GB geheugenkaart voor koopt, zijn er geen fouten meer
commentaar: Ik gebruik de week, alles is goed.
Lena
17 januari 2018
evaluatie
4
voordelen: * Bekend betrouwbaar merk.
* Zelfs met een dergelijke niet-hoge resolutie (1024x600) en niet met een hoge pixeldichtheid (170 PPI) ziet het er veel beter en aangenamer uit in vergelijking met weinig bekende merken met een resolutie van 1280 * 800. Schildert sappig, natuurlijk. Goede matrix. Standaard is er weinig software-rommel geïnstalleerd. Er zou nog geen Google-prullenbak zijn, dus over het algemeen zou het chique zijn.
* Geen slechte batterij. Op de dag dat je genoeg op internet klimt.
* Goed gebreid.
* Zelfs met een dergelijke niet-hoge resolutie (1024x600) en niet met een hoge pixeldichtheid (170 PPI) ziet het er veel beter en aangenamer uit in vergelijking met weinig bekende merken met een resolutie van 1280 * 800. Schildert sappig, natuurlijk. Goede matrix. Standaard is er weinig software-rommel geïnstalleerd. Er zou nog geen Google-prullenbak zijn, dus over het algemeen zou het chique zijn.
* Geen slechte batterij. Op de dag dat je genoeg op internet klimt.
* Goed gebreid.
nadelen: * Zeer weinig geheugen (zelfs voor dit geld wil ik 16 Gb).
* Zeer vet minus het feit dat het apparaat erg glad is, allemaal ernaar streven uit de handen te glijden en neerstorten op de vloer.
* Niet gevoelig voor aanraking. Soms moet je meerdere keren in dezelfde knop porren.
* Blunt WI-FI
* Er is geen mogelijkheid om een simkaart te installeren, zodat u geen toegang kunt krijgen tot mobiel internet en niemand kunt bellen.
* Nutteloos voor cameracheck.
* Zeer vet minus het feit dat het apparaat erg glad is, allemaal ernaar streven uit de handen te glijden en neerstorten op de vloer.
* Niet gevoelig voor aanraking. Soms moet je meerdere keren in dezelfde knop porren.
* Blunt WI-FI
* Er is geen mogelijkheid om een simkaart te installeren, zodat u geen toegang kunt krijgen tot mobiel internet en niemand kunt bellen.
* Nutteloos voor cameracheck.
commentaar: Ik kocht deze tablet voor mezelf, voor thuisgebruik (surfen op het internet, boeken lezen, tv kijken en films kijken.) Het hoesje is van plastic, niet van metaal, zoals iemand schreef.Een beetje overstuur weinig gevoelig scherm, maar over het algemeen ben ik tevreden met de tablet.
glasseye
13 januari 2018
evaluatie
5
voordelen: Duurzame metalen behuizing.
Stijlvolle uitstraling.
Compacte afmetingen en uitstekende ergonomie.
Zeer lage kosten.
Kwaliteitssoftware.
Stijlvolle uitstraling.
Compacte afmetingen en uitstekende ergonomie.
Zeer lage kosten.
Kwaliteitssoftware.
nadelen: Niet de beste prestaties.
Er zijn geen LTE en 3G.
Er zijn geen LTE en 3G.
commentaar: Ik kocht er eerst 1 om te protesteren de volgende dag liep ik 2 seconden lang zeer tevreden voor mijn favoriete aankoop
F.A.B.I.S
17 december, 2017
evaluatie
5
voordelen: 1. Het scherm is geschikt voor comfortabel: films kijken, lezen
2. Glas op scherm in plaats van plastic
3. Huawei shell is zeer comfortabel
4. U kunt het stroomverbruik aanpassen zodat de tablet voldoende is voor 3 dagen met 2-3 uur lezen per dag
5. Stabiel hardlopen, soepel genoeg
6. Uitstekende bouw
2. Glas op scherm in plaats van plastic
3. Huawei shell is zeer comfortabel
4. U kunt het stroomverbruik aanpassen zodat de tablet voldoende is voor 3 dagen met 2-3 uur lezen per dag
5. Stabiel hardlopen, soepel genoeg
6. Uitstekende bouw
nadelen: 1. Camera
2. IJzer (absoluut niet geschikt voor veeleisende games)
3. Intern geheugen. Geschreven 8 GB geheugen, ziet eigenlijk een systeem van ongeveer 3,9 GB waarvan slechts ongeveer 1 GB beschikbaar was. Het is niet duidelijk waarom, maar er wordt besloten door de aankoop van een SD-kaart
4. De batterij bij 3100 mA / h is te klein, maar het handmatige stroomverbruik is goed geoptimaliseerd.
2. IJzer (absoluut niet geschikt voor veeleisende games)
3. Intern geheugen. Geschreven 8 GB geheugen, ziet eigenlijk een systeem van ongeveer 3,9 GB waarvan slechts ongeveer 1 GB beschikbaar was. Het is niet duidelijk waarom, maar er wordt besloten door de aankoop van een SD-kaart
4. De batterij bij 3100 mA / h is te klein, maar het handmatige stroomverbruik is goed geoptimaliseerd.
commentaar: Ondanks al zijn gebreken een zeer goede tablet, is de montage geweldig
In termen van prijs / kwaliteitverhouding in dit segment, een van de beste
Als je een tablet nodig hebt die prettig is om tot 5000r te gebruiken, maar maximale prestaties niet nodig zijn, dan is dit de beste optie
In termen van prijs / kwaliteitverhouding in dit segment, een van de beste
Als je een tablet nodig hebt die prettig is om tot 5000r te gebruiken, maar maximale prestaties niet nodig zijn, dan is dit de beste optie
ichega
17 oktober 2017
evaluatie
5
voordelen: prijs
functionaliteit
huisvesting
functionaliteit
huisvesting
nadelen: Weinig geheugen
commentaar: Ik kocht een kind voor games. Hij loste zijn functie met een knal op. Vooral blij met de aanwezigheid van ouderlijk toezicht. De schermresolutie is controleerbaar, in tegenstelling tot andere modellen in deze prijscategorie. Bovendien is er geen simkaart, zonder welke het moeilijk is om een tablet te vinden. Over het algemeen is het kind een ideale optie.
Irene
24 juli 2017
evaluatie
4
voordelen: Hoogwaardige assemblage
Elegant uiterlijk
Eenvoudig, comfortabel in de handen
Goed beeld en geluid (voor zijn klasse)
Uitstekende waarde: prijs-functionaliteit
Elegant uiterlijk
Eenvoudig, comfortabel in de handen
Goed beeld en geluid (voor zijn klasse)
Uitstekende waarde: prijs-functionaliteit
nadelen: Nog niet onthuld
commentaar: Het werd gekocht door een kind van de eerste klas voornamelijk voor amusement (tekenfilms, spelletjes) en voor ontwikkelingsprogramma's.
Kinderen zijn opgetogen.
Kinderen zijn opgetogen.
DimDim
2 juli 2017
Huawei Mediapad T3 7.0 is geselecteerd in rating:
6 beste 7 inch tablets