Nieuw Water T5
Gedetailleerde informatie
9.5 / 10
waardering
Beschikt over New Water T5
Belangrijkste kenmerken | |
---|---|
Apparaattype | het filter |
Filter type | kraan mondstuk |
Wateraansluiting | er is |
Het aantal reinigingsstappen | 3 |
afspraak | vrije chloorverwijdering |
Gebruik van | voor koud water, voor warm water |
Fysieke kenmerken | |
Filtermodule inbegrepen | er is |
Resource Standaard filtermodule | 40.000 l |
Pomp om de druk te verhogen | geen |
Opslagcapaciteit | geen |
Topprestaties | 11 l / min |
Inlaat watertemperatuur | 5 - 65 ° С |
Verbindingsgrootte | 1/2" |
gewicht | 0,5 kg |
Aanvullende informatie | |
kenmerken | douche filter; compatibel met elk type douchesysteem; Chrome-uitbreidingsadapter inbegrepen |
Recensies van New Water T5
evaluatie
2
voordelen: Eerder (in 2011) werkte hij goed en bleekbleek met een knal.
nadelen: Nu gestopt met werken. Of ze zijn begonnen chloor meer te bleken (Moskou, cao), of de filters zijn van slechte kwaliteit en de fabrikant redt ... Kortom, in 2012-13 was er geen effect ((als een huid afbladderde en afbladderde na een bad,
Ja, ik verander de cassettes eens in de drie maanden zodat je niet denkt dat ik sinds 2011 één filter heb)
Zijn prijs is exorbitant
Ja, ik verander de cassettes eens in de drie maanden zodat je niet denkt dat ik sinds 2011 één filter heb)
Zijn prijs is exorbitant
commentaar: in 2011 kostte de tape 1200, nu - 1500 !!! + 25%, word bitter!
24 januari 2013
\ Ervaring: meer dan een jaar
evaluatie
1
voordelen: Zichtbaar positief niet gevonden
nadelen: filtert absoluut geen roest
commentaar: Over het algemeen heb ik dit "mirakel" gekocht in hun online bedrijfswinkel i. Het mag geen nep, geschroefd en ofigel zijn van de volledige afwezigheid van een zichtbaar effect. Ik woon in Kiev en het water is recent enigszins geelachtig van roest. Het lijkt erop dat het niet kritisch is, maar ik zou de baby graag in schoon water willen baden. De laatste paar weken heb ik het gefilterd met een gewone doek, maar ik was deze gebeurtenis beu en besloot een filter te kopen. Tot mijn verbazing was er geen kapel, toen de vloer van de badkamer van "geelachtig" water zich had opgehoopt, besloot ik te experimenteren en een dienstdoek aan te doen, die bijna onmiddellijk geel begon te worden (langs de contour van de slang waar het water passeerde) dat wil zeggen Het blijkt dat de gebruikelijke doek opgerold in meerdere lagen roestfilters beter is dan dit filter! Daarom ging ik terug naar de oude methode van "handmatig filteren" :( Ik kan niets zeggen over bleekwater
kiki-vik
18 december 2012
\ Ervaring: minder dan een maand
evaluatie
5
voordelen: Inderdaad, het gevoel van een strakke huid na een douche verdween onmiddellijk. Voor wat er daadwerkelijk is gekocht filter.
nadelen: Naar mijn mening is de prijs iets te hoog. In feite is dit slechts een plastic fles. Maar er zijn geen echte analogen.
commentaar: Het filter voert de taak uit. Ik raad aan om te kopen.
artem7a
20 februari 2012
evaluatie
4
voordelen: - eenvoudige installatie;
- veelzijdigheid
- veelzijdigheid
nadelen: - de resource komt niet overeen met de vermelde
commentaar: De huid is pas in de eerste 1-2 weken droog en na 1,5 maand wordt de kleur van het water zichtbaar :) Ik weet het natuurlijk niet, het water in Khimki kan natuurlijk zo slecht zijn, maar elke keer een nieuw filter kopen (vervangbare cartridges zijn erg moeilijk te vinden zijn zelden vrij duur. Familie van 3 personen, 2 volwassenen - dagelijks 5-10 minuten douchen, babybadderen in bad. Nou, waar is de geclaimde 40.000 liter ???
En toch is het beter dan niets ...
En toch is het beter dan niets ...
29 december 2011
\ Ervaring: enkele maanden
evaluatie
5
voordelen: Toen ik nam, waren er geen witte zaken. Ze gaven me een chroom, gecombineerd met een mixer =)
Maakt het water echt zacht.
Maakt het water echt zacht.
nadelen: Prijs, en je moet veel moeite doen om het aan te scherpen.
commentaar: Krijg de moeite waard.
Zoek het verschil onmiddellijk op.
Zoek het verschil onmiddellijk op.
TITAH84
21 juli 2010
evaluatie
5
voordelen: Een super ding, het gebruik van de filterhuid is soepel, bijna zoals de zee.
nadelen: Een beetje zware gieter met filter, maar als je wilt kun je zwaarder wegen (er is een verchroomde spuitmond voor alternatieve bevestiging)
commentaar: Het water uit de kraan breekt in de gootsteen en laat een roestig merkteken achter op de gootsteen (met dagelijks spoelen van deze roest uit de gootsteen) O_o. Ik wil niet echt van dergelijk water gebruik maken (Moskou, metrostation Schelkovskaya). We kochten dit filter voor een douche, nu wassen we ons gezicht en wassen mijn handen uitsluitend uit de douche, het verschil is voelbaar. De huid pelt niet af, en na het tandenpoetsen, met behulp van het water na het filter uit de douche, is de smaak in je mond compleet anders, heel zacht en fris. Conclusie - Masthev!
lentamente
28 april 2010
evaluatie
5
voordelen: Het werkt echt, ik dacht dat alleen adverteren, de huid glad is na een douche, eenvoudige installatie.
nadelen: De waterdruk van de douche enigszins verlaagd.
commentaar: Mijn vrouw heeft me gescheiden om te kopen, hij wilde niet kopen. Ik dacht - een degelijke advertentie, nog een wondermiddel.
Sterker nog, iets geweldigs, het werkt echt. In de badkamer veranderde de geur na het douchen, de sfeer is anders. Maar de hoofdhuid wordt glad. Zeer tevreden.
Eerst legde ik het direct op de gieter - het werd zo zwaar dat het me zelfs spoorde, om nog maar te zwijgen van mijn vrouw. Ik moest voor de slang herschikken. Nu gaat alles goed. Ik raad aan.
Sterker nog, iets geweldigs, het werkt echt. In de badkamer veranderde de geur na het douchen, de sfeer is anders. Maar de hoofdhuid wordt glad. Zeer tevreden.
Eerst legde ik het direct op de gieter - het werd zo zwaar dat het me zelfs spoorde, om nog maar te zwijgen van mijn vrouw. Ik moest voor de slang herschikken. Nu gaat alles goed. Ik raad aan.
18 april 2009
Nieuwe Water T5 is geselecteerd in de beoordeling:
Top 20 waterfilters