Oriel 963 (DVB-T2)
Gedetailleerde informatie
8.9 / 10
waardering
Oriel 963 (DVB-T2) Specificaties
Algemene kenmerken | |
---|---|
type | digitale tv-tuner |
executie | extern |
Verbindingstype | autonoom |
Video-opname | geen |
FM-tuner | geen |
Videofuncties | |
HD-ondersteuning | geen |
Uitvoer videoformaat | 4:3, 16:9 |
Digitale normen | DVB-T, DVB-T2 |
Ingangen en uitgangen | |
uitgangen | audio, HDMI, scart |
FireWire | geen |
Andere kenmerken en mogelijkheden | |
teletekst | er is |
Timeropname | er is |
Uitgestelde modus | er is |
Aanvullende informatie | |
Afstandsbediening | er is |
kenmerken | USB 2.0 met schrijfondersteuning; display op het voorpaneel; coaxiale digitale audio-uitgang; bovenliggende sleutel, bekijken van foto's, bekijken van videobestanden; DOLBY DIGITAL-ondersteuning; metalen behuizing |
Evaluaties van Oriel 963 (DVB-T2)
evaluatie
5
voordelen: Geweldige, gemakkelijk aanpasbare tuner. Mooie foto. Metalen behuizing. Niet verwarmd. Intuïtief menu. Gevoelige tuner.
nadelen: Die zijn NEE!
commentaar: Ik lees veel tests, vergelijkingen en beoordelingen. Ik besloot om op dit model te blijven. Niet hoeveel ik betreur. Kies de beste. Ik wil meteen zeggen over de afbeelding "ZEEP". Die hoort op deze tuner aanwezig te zijn. Ik heb het NEE. Zeer duidelijk beeld. Zelfs met de duidelijkheid op de tv 50%. Nu over de apparatuur zelf: TV "Samsung 28" -serie 4 HD LED UE28F4000AW, HDMI-kabel Philips SWV3430S / 10 1.0 meter, tuner Oriei 963, antennegolfkanaal (UHF) 11 elementen (extern) passief. De richting naar Ostankino (44 km.) De sterkte en kwaliteit van het signaal volgens (tuner Oriel 963) 99%. Zelfs de mastversterker AB 011 "TERRA" UHF (DVB-T2) voorbereid. Maar hij was niet nodig. Na het kijken van tv in een digitaal DVB-T2-signaal. Voor mezelf besloot ik dat in de regio Moskou borden als "DRIE KLEUR" niet nodig zijn. Veel succes voor iedereen bij het kiezen van een tuner. Ik hoop dat mijn ervaring en recensie iemand zullen helpen.
Doroshenko Gennady
12 april 2015,
Balashikha
\ Ervaring: minder dan een maand
evaluatie
5
voordelen: Uitstekend model, snelle installatie, goede bouwkwaliteit, 20 kanalen op een openbare antenne. Alles is intuïtief!
nadelen: niet onthuld
commentaar: Ik raad aan. niet verwarmd
Andreev Vladimir
12 februari 2015,
Vsevolozhsk
evaluatie
5
voordelen: IJzeren kast, aangenaam ogende afstandsbediening, snel menu, foto's van goede kwaliteit
nadelen: Nog niet gezien
commentaar: In vergelijking met andere, jongere modellen zijn de oranje ontvangers een geweldig ogende en functionele console, evenals een scherm met de huidige tijd. De prijs is redelijk toereikend in vergelijking met andere ontvangers.
Pozdnyakov Denis
9 februari 2015,
St. Petersburg
\ Ervaring: enkele maanden
evaluatie
5
voordelen: Uitstekende ontvangstkwaliteit. Met de externe tuner wordt het volume geregeld. Op de afstandsbediening is er een aparte knop om over te schakelen naar usb. Wanneer u op de knop "OK" klikt, wordt de volledige lijst met kanalen weergegeven. U kunt naar een ander kanaal met de naam gaan. Elegante afstandsbediening. In de standby-modus wordt de klok weergegeven, die automatisch wordt geconfigureerd, zonder uw deelname.
nadelen: Iets "fluit", maar vanaf 4 meter is niet meer hoorbaar, interfereert niet met slapen. Ik heb de video niet afgespeeld met de extensie .mov (de meeste van mijn homevideo's). De eerste tuner weigerde de afstandsbediening te gehoorzamen, zonder tijd te hebben om op het kanaal af te stemmen. Het probleem is opgelost door het te vervangen.
commentaar: Geweldig model. Hij nam om te geven, omdat alle DMV-kanalen van analoge tv worden ontvangen met ruis en interferentie. Vakantiehuis op de kruising van de 1e betonka en Volokolamki, in een vallei. Antenne - actief rooster. Deze tuner ontvangt alle kanalen in uitstekende kwaliteit.
4 februari 2015,
Moskou
evaluatie
4
voordelen: Een prachtige console, met snel schakelen tussen kanalen, hoge gevoeligheid, een eenvoudig en toegankelijk menu, met een duidelijk beeld, stijlvol ontwerp, metalen behuizing, prachtige afstandsbediening, de console warmt niet erg op tijdens het werk.
nadelen: De mediaspeler speelt geen films af met een gewone stereotrack (PCM), hoewel deze optie in het paspoort wordt vermeld. We hopen dat de ontwikkelaars deze storing in de software-update zullen elimineren. En dan kun je veilig 5 plaatsen
3 februari 2015,
Volgograd
evaluatie
5
voordelen: Uitstekend voorvoegsel, kanaalschakelaars snel.Een alomtegenwoordige speler-harde schijf voor 500 optredens reproduceert zonder problemen.
nadelen: Geen minpuntjes, maar cavils - piept licht in de standby-modus, die 's nachts, in stilte, een beetje kan belasten). Het menu in het deel van de EPG-EPG-kan de programmagids niet bekijken zonder de kanalen te veranderen, het menu is in dit opzicht beter
commentaar: Voor 4 maanden gebruik van glitches en verwarming merk ik niet, het werkt elke dag, de ontvangst is 99%, ik heb iets te vergelijken met globo 100 en cascade 2101. Ik beveel oriel 963 aan, een fatsoenlijk apparaat.
Ushakov Sergey
31 januari 2015
evaluatie
5
voordelen: Vol vertrouwen ontvangst van alle kanalen met de gebruikelijke binnenantenne aan de rand van de stad. Snel zoeken zonder problemen. Handige, krachtige afstandsbediening met standaard AAA-batterijen. Speciaal dit model gekocht nadat het werd vergeleken met de meest populaire, geschikt voor de prijs en lees de recensies. Niet verkeerd.
nadelen: Ik wil nog steeds dat de afstandsbediening zelfs een beetje groter was, hoewel hij al groter is dan zijn tegenhangers. Mediaplayer van het menu zou het gemakkelijker kunnen maken.
commentaar: Geweldige beeldkwaliteit, geweldige opname op een flash drive. Ondersteunt externe media tot 500 GB. Een film van 2 uur zal ongeveer 6 GB groot zijn na het opnemen. Bekijk records op een computer met Windows 7 - geen probleem.
Naskatov Nikolay
24 december 2014,
De adelaar
evaluatie
5
voordelen: Metalen blok. de behuizing is niet verwarmd, de handigste afstandsbediening in het modelbereik van Oriel-consoles, een goede tuner, goed vakmanschap, de gelijktijdige aanwezigheid van SCART- en 3RSA-uitgangen, de aanwezigheid van een scorebord met een klok op het voorpaneel.
nadelen: Als mediaspeler - zwak. Het leest niet alle videoformaten. Volgens deze indicator is het inferieur aan het model "Oriel 910", dat een veel groter aantal videoformaten reproduceert. Enigszins merkbaar piepen in de behuizing van het apparaat, opgenomen in de socket. Maar in drie stappen is hij niet langer hoorbaar, dus hij maakt zich geen zorgen. Ontbreken van verbindingskabels inbegrepen.
commentaar: Als een digitale tuner - de beste in de hele lijn van Oriel. In de stad krijgt zelfs een gereflecteerd signaal op een zelfgemaakte UHF-antenne van een draad. Op 30 km van de stad vereist de antenne een iets preciezere afstemming, maar toch vangt het signaal zonder problemen op. Werk op grotere afstand van de repeater is nog niet geverifieerd. Deze voorvoegsels zijn bij veel van zijn vrienden opgeslagen. Iedereen was heel tevreden. 8 stuks van dergelijke tuners zijn al door mijn handen gegaan. Nog geen huwelijk. Wat de mogelijkheid betreft om tv-programma's via USB op te nemen, ik geef toe dat ik het nog niet heb geprobeerd, omdat het was niet nodig.
Als dit model een krachtigere en omnivore mediaspeler had (tenminste zoals Oriel-910), dan zou het mogelijk zijn om 5+ te beoordelen.
En als Oriel nog steeds een model met een VGA-uitgang (voor een computerscherm) vrijgeeft, kunnen ze tijdens hun leven een monument laten bouwen.
Als dit model een krachtigere en omnivore mediaspeler had (tenminste zoals Oriel-910), dan zou het mogelijk zijn om 5+ te beoordelen.
En als Oriel nog steeds een model met een VGA-uitgang (voor een computerscherm) vrijgeeft, kunnen ze tijdens hun leven een monument laten bouwen.
22 november 2014,
St. Petersburg
evaluatie
5
voordelen: Gisteren heb ik Oriel 963 gekocht. Ik heb afgestemd op 20 digitale kanalen in de automatische modus. De beeldkwaliteit op de tv is uitstekend. Door Funke gevoede externe antenne
nadelen: Heeft niet onthuld
commentaar: Het apparaat wordt uitgevoerd in de metalen behuizing en vrij kwalitatief. In de uit-modus wordt tijd weergegeven.
21 november 2014,
Istra
evaluatie
5
voordelen: Bij zwakke signaalniveaus (~ 40%) is de kwaliteit 75-80%. AC3 codec.
nadelen: Ik heb het niet gevonden
commentaar: Ik heb het bekeken toen ik het installeerde, maar te oordelen naar het feit dat de eigenaars van de apparatuur me na de installatie nog geen maand hebben gebeld, is alles in orde!
alikb05
13 oktober 2014,
St. Petersburg
Oriel 963 (DVB-T2) is geselecteerd voor de beoordeling:
12 beste TV-settopboxen