Tekniske spesifikasjoner
Generelle egenskaper | |
---|---|
typen | trimmer |
Skjærebredde | 40 cm |
funksjonalitet | |
bioklipp | ikke |
motor | |
Motortype | bensin |
makt | 2 hk |
Motorplassering | topp |
Arbeidsvolum | 52 cc |
Motorhastighet | 6500 |
Drivstofftank | 1,2 l |
utforming | |
penn | folding |
Bar | rett |
hjul | Det er ingen |
Tilleggsinformasjon | |
Komplett sett | hjul, skive / kniv |
dimensjoner | |
vekt | 7,9 kg |
Anmeldelser bensin trimmer Champion T516
verdighet
- Pris. Alternativer. Power.
mangler
- Ikke ennå oppdaget.
kommentar
Flott maskin. Lei av elektrisk, bestemte de seg for å kjøpe en kraftigere bensin. Vi var fornøyd med det rike utstyret, som i instruksjonene, så mange som 14 stillinger, inkludert pakninger og stempelringer for motoren.
Disken klippet rundt 8 hektar ugress med en høyde på en meter. Da tok det timer på 6 og 3 tanker av bensin. Kuttet med middels hastighet. Skulderremmen i ryggsekkstypen er veldig praktisk, vekten er fordelt og vekten på trimeren blir ikke følt. Forresten fjernet jeg det beskyttende hylsteret rundt disken, med at trimmeren klamret seg til gresset, det skulle ikke passeres gjennom. Vibrasjon strammet en bolt på bensintanken, lagt merke til i tide, strammet opp.
Veldig fornøyd med kjøpet.
Vakhrameev Vladimir, 2013-09-22 evaluering 5
verdighet
- Ikke drept
mangler
- Lett gassknott
kommentar
Veldig solid trimmer, så vel som alt jeg hadde, var valget av bensinspytte. Jeg kjøpte Megastroi fra oss i Kazan for en andel for 5990r. Jeg trodde det var dyrt, jeg ønsket å kjøpe strøm. Men raskt innså penger ned i avløpet! I to dager, kuttet jeg 30 hektar av ødemark med stillas og ble overrasket over kraft og fart, ta om du står overfor et valg. Forholdskvalitet - prisen er ikke bedre !!!!!!
anonim, 2013-07-22 evaluering 5
verdighet
- kraftig, komplett med både en kniv og en fiskelinje, er skjærebredden stor. Koshu 15 min felt 30 hundre. For prisen på en kraftig profesjonell enhet - supergud.
mangler
- ikke
kommentar
Kovregina Olga, 2013-04-19 evaluering 5
verdighet
- Det komplette settet, den kraftige motoren, en demonterbar aksel, reservedeler og ringer er inkludert i pakken.
mangler
- En liten ressurs. Utførelse, med en ny veldig dårlig start, festet av luftfilteret nesten umiddelbart falt av, jeg måtte sette skruen.
kommentar
Brukt i tre år, til stemplet forlot en teaser på sylinderen. Jeg utnyttet uten voldtekt, faktisk en gang i måneden i tre timer med pauser. Det snakker om ikke så stor ressurs av dette utstyret. Deler koster så mye at det ikke gir mening å reparere. For eksempel en startpakke med 600 rubler, en magneto fra 700 og over. Jeg har kulde med 5-6 forsøk, for en varm er enda verre. Da motoren var dekket, begynte jeg å lete etter en erstatning for denne trimmeren, jeg fant en kinesisk Piran 520R for 3650 rubler. Med Champion t 516 tvillingbrødre er bare fargen forskjellig.
anonim, 2014-05-23 evaluering 3
verdighet
- Kraftig, praktisk oppheng, tilstrekkelig pris, komplett sett
mangler
- Litt støyende
kommentar
Kraftig, utstyrt med et verktøy for vedlikehold, en kniv, en beholder for blandingen, briller, hansker, demontering. Det er lett å starte. Jeg kjøpte en måned siden for 5200 rubler. Ulempen var en - det var ingen brakett for å feste håndtakene på stangen. For disse pengene anbefaler jeg!
Jim Tatiana, 2013-07-13 evaluering 4
verdighet
- Kraftig, økonomisk, utmerket utstyr, praktisk sele, enkel å bruke, fiskelinje og kniv inkludert.
mangler
- Støyende, forstår fortsatt ikke hvordan du skal skyve linjen,
kommentar
Jeg kjøpte et tomt med ugress og undervekst av ung pil, før jeg pløyet bestemte jeg meg for å klippe den. Jeg våget ikke å ta trimmeren til bruk fra vennene mine, og derfor bestemte jeg meg for å kjøpe den. I løpet av dagen sløste jeg 12sotok med en kniv !!! Linjen stoppet konstant, sett kniven og det ble morsomt))) Motoren var kraftig og litt støyende (det kom ut med en spiller og musikk) Jeg brente 4 tanker i det hele tatt (!) Jeg var fornøyd med selen, veldig komfortabel med en haug med stropper for hvilken vekt og høyde du kan justerehvor ingenting gnider !!! Samlet, helt fornøyd, testen var vellykket!
Shum Roma, 2013-08-23 evaluering 4