Tekniske spesifikasjoner
Generelle egenskaper | |
---|---|
typen | trimmer |
Skjærebredde | 40 cm |
funksjonalitet | |
bioklipp | ikke |
motor | |
Motortype | bensin |
makt | 1,23 hk |
Motorplassering | topp |
Arbeidsvolum | 33 cc |
Motorhastighet | 6500 |
Drivstofftank | 0,85 liter |
utforming | |
penn | folding |
Bar | rett |
hjul | Det er ingen |
Tilleggsinformasjon | |
Komplett sett | hjul, skive / kniv |
dimensjoner | |
vekt | 7,2 kg |
Anmeldelser av gressklipper Champion T336
verdighet
- POWER, sammenleggbar stang. som er veldig praktisk for transport som i bil, så sannsynligvis vil det være på bussen ... Effektivitet ..........
mangler
- Hvis bare tugovat-knappen på spolen med Leska. du må stå opp i tomgang og manuelt trekke bladet ...
kommentar
Kjøpt for hagen. vev er ikke mye, men rundt meg et par forlatte steder og gresset klatrer meg hele tiden. Jeg valgte fra vurderinger på markedet. Og i gjennomsnittlig prisklasse. I området 5-7 tr. Jeg stoppet på Champion 334., Men da jeg fant 336 i stedet, gjorde jeg ikke angre på det. Sammenleggbar bar for meg pluss. siden det ikke er nødvendig å skape toppen av kofferten. demontert og i salongen. Kittet inneholder briller, parhansker, et belte med et beskyttende skjold pluss to (2) plater og et lite sett med nøkler. Når du kjøpte en gave ga olje. vtyuhali smørrør for 200r. og 2,4mm ledning til 600r. Som gutta skriver i andre vurderinger, strakte alle boltene og pumpet inn i smøremiddelet med lavere girkasse. . Demonterte også baren og hente litt olje inn i den. i begge deler. (Oljen er ikke brukt til grøt ....) Det starter opp både kaldt og varmt med FOREVENT. For første gang jeg klippet. Det er nok et par timer i to timer, min egen fiskelinje satte seg alltid. Jeg måtte stoppe og trekke den ut. Takk Gud, det var ikke nok og fort endte ..... Da jeg belastet 600rubly. her følte jeg all dumhet av min 336te kjæreste. Det var noe .. En uke fra en venn i hagen 600rublevoy ødela alt som kom over under ledningen. ... Den andre gangen har jeg skutt i ca 40 minutter. Disken prøvde å bære. men etter ledningen er det ikke noe ønske om å sette den på. siden ledningen er ikke noe som under roten av gresset. men du kan sikkert løsne det øverste laget av jorden. Gutta har ingenting å sammenligne med siden min første fletning. . Kosit-slag og krus BAAlshie, -PerEALS. og et knehøyt gress ... Jeg vet ikke hvor lenge det vil fungere, men så langt er jeg glad som PYTHON Duri har mye kjæresten min ...
Musinov Nikolay, 2013-06-01 evaluering 5
verdighet
- En liten pris, en normal skulderrem med lårbeskyttelse, den er godt lindret, det er en primer, et stort beskyttelsesdeksel, komplett med hansker, briller, nøkler og to kniver.
mangler
- Etter et år med bruk sprakk jeg opp og drivstofftråden begynte å strømme, jeg måtte bytte den.
kommentar
Min første trimmer, det er ingenting å sammenligne med, men for nå fungerer alt. Han tok for å rengjøre området i 18 hektar, vegetasjon på steder. Jeg bestemte meg for å ta kineserne på grunn av det faktum at jeg vil klippe det antagelig to ganger i sesongen, så planlegger jeg å dekke vegetasjonen med en spesiell klut for å få humusen under den og til slutt plante den med plen gress og kjøpe en kvalitet gressklipper. Ved dette ser jeg ingen grunn til å ta huskvarna.
Voloshin Alexander, 2014-05-22 evaluering 4
verdighet
- Kraftig, komfortabel nok, rikt utstyr.
mangler
- tett knapp på spolen
kommentar
Straks kjøpte en ribbet 2,7mm fiske linje selv om det er skrevet at maksimalt 2,5. Duri hun holder ikke, kutter alt. Det er ingen vibrasjoner, det er veldig behagelig, det er bare en glede å jobbe. Bensin spiser ikke mye. Min første trimmer, det er ingenting å sammenligne med, men ifølge inntrykk er det veldig bra.
Med hensyn til service fant jeg ut at det alltid er reservedeler. mange analoger.
Alexandrovich Maxim, 2013-11-14 evaluering 5
verdighet
- Enkel start, rik utstyr, god skulderrem, kraftig, lavt drivstofforbruk, olje som gave,
mangler
- Rulleknappen med fiskelinjen er stram, fiskelinjen er ikke trukket ut, du måtte stoppe motoren, åpne hjulet og trekke ut fiskelinjen. Fiskelinjen med scythe er veldig dårlig, overskje er løs nok til 2-3 meter.
kommentar
To uker før kjøp av Champion T336 kjøpte jeg en elektrisk trimmer. Interskol mowed hagen om 3 timer, lav strøm bidrar ikke til alt, en dårlig skulderrem, forlengelsesledningen hindrer den. I går brakt Champion T336 begynte å klippe en veldig kraftig flette, praktisk å ikke sammenligne med den elektriske. På grunn av den høye kraften til flettet, er det et meget stort forbruk av fiskelinje som ble bundet med flettet. Jeg vil prøve å installere en annen høy kvalitet fiske linje. Inkludert er hansker, vernebriller.
Dmitry Grachev, 2014-07-17 evaluering 5
kommentar
Sori, jeg skriver fra min kones postkontor, men .... Jeg valgte en trimmer for en uke, siden ble bare kjøpt, jomfru, gress til midje og liten asp. , der .... Og så starter den opp når det er nødvendig, ikke noe problem, og figachit., Jeg beklager stavemåten. Jeg legger +
Vorobeva Nadezhda, 2014-06-28 evaluering 5
verdighet
- Kraftig, starte opp fra gulvet av sparken på det varme
mangler
- Ikke la merke til!
kommentar
Mange skriver etter min mening ikke korrekt anmeldelser på dette produktet, så er det ganske pålitelig og praktisk. Jeg kuttet 4 dager på rad i en halv dag, jeg klippte alt uten problemer, jeg tror jeg har gjort det i mer enn en sesong. Det viktigste er å bruke teknikken klokt!
anonim, 2014-09-04 evaluering 5