Tekniske spesifikasjoner
system | |
---|---|
Operativsystem | Windows 8 |
prosessor | Intel Atom Z3735E 1330 MHz |
Antall kjerner | 4 |
random access memory | 2 GB DDR3 1067 MHz |
Internt minne | 32 GB |
Minnekortstøtte | microSDXC, opptil 64 GB |
utstilling | |
utstilling | 10,1 ", 1366x768 |
Widescreen-skjerm | ja |
Skjermtype | TFT IPS, glanset |
Berøringsskjerm | kapasitiv multitouch |
Antall piksler per tomme (PPI) | 155 |
Video prosessor | Intel HD Graphics |
Trådløs kommunikasjon | |
Wi-Fi-støtte | har Wi-Fi 802.11n |
Bluetooth-støtte | har Bluetooth 4.0 |
SIM-kort type | mikro SIM |
Antall SIM-kort | 1 |
Mobil kommunikasjon | 3G, LTE |
kamera | |
Front kamera | Det er 1,2 millioner piksler. |
lyd | |
Innebygde høyttalere | har stereolyd |
Innebygd mikrofon | det er |
funksjonalitet | |
Automatisk skjermretning | det er |
sensorer | akselerometer, gyroskop, kompass, lyssensor |
Dokkingstasjon | det er |
Qwerty-tastatur | det er |
forbindelse | |
USB-tilkobling til datamaskin | ikke |
Koble til eksterne enheter via USB | ja, USB Type A |
Koble til TV / skjerm | mikro HDMI |
Lyd / hodetelefonutgang | det er 3,5 mm |
Hodesettforbindelse | det er |
Dock-kontakt | det er |
mat | |
Arbeidstid | 11 timer |
Batterikapasitet | 31 V⋅ch |
Dimensjoner og vekt | |
Dimensjoner (LxBxD) | 263x171x20,5 mm |
vekt | 1090 g |
Tilleggsinformasjon | |
Komplett sett | nettbrett, tastatur, nettverkskort, manuell |
funksjoner | Microsoft Office Home & Student 2013 inkludert; multi-touch opptil 10 berøringspunkter; dimensjoner og vekt på dockestasjonen 263x171x10 mm (BxHxD), 520 g; USB 2.0-port på dokkingstasjonen; bak kamera 5 megapiksler - valgfritt |
Anmeldelser om tabellen ASUS Transformer Book T100
verdighet
- Nøyaktig hva som var forventet av ham på kjøpstidspunktet. Enkel, allsidig, mobil.
mangler
- På mindre enn to uker har micro USB blitt løs for lading, og du må lete etter en posisjon der den vil lade opp. Det var ikke helt klart hvordan du slår på det - Tablettens reaksjon var ikke tydelig, det var nødvendig å trykke to ganger på knappen.
kommentar
Tabletten ble kjøpt for min kone. Hun er professor i fremmedsprog av yrke og bærer mye materiale med henne hver dag. Først av alt ble operativsystemet valgt - etableringen av Microsoft i dette tilfellet ble vurdert som et pluss. Spørsmål om vekt, størrelse og autonome Internett-enheter var de viktigste. Ytelsen var mindre viktig. Bruk saker: spill av lyd- og videofiler (med og uten tilkobling av eksterne enheter), nett surfing og bruk av online ordbøker, bruk av Office Cloud Storage med et par andre datamaskiner, kortvarig arbeid med dokumenter mellom klassene. For å løse mer krevende oppgaver hjemme, brukes en fullstor laptop.
anonim, 2014-12-27 evaluering 4
verdighet
- Vin-8, kompakt, smart, enkel å bruke, perfekt montert kvalitet touchpad. Wai-Fay, LTE jobber med god mottakskvalitet. Det er vanskelig å liste alle fordelene, for meg er det perfekt, men likevel er det et par små Kosyachkov ...
mangler
- veldig stemplet! Saken, skjermen ... alt blir raskt skittent. Limte en matt film på skjermproblemet med kantene på skjermen som ble bestemt. Vel, kroppen-saken for alltid zalapan. For å kjøpe en originalfilm på det er ikke mulig, kuttet han seg ut av en universell matte. Det er bedre å plukke opp med berøringsskjermen, alle filmer med forskjellig geometri.
- Trekker ut lyssensoren! Noen merkelig algoritme i arbeidet hans, fungerer normalt med et stabilt omgivelseslys. Det er verdifullt for den eksterne belysningen å forandre seg litt, siden en pretzel starter med en skjerm lysere og mørkere. Å se på en film i mørket er et problem - skjermen får en konstant forandring i lysstyrken.
- Men det er en løsning på problemet med bilens lysstyrke på skjermen - den setter den av! Og det er det! Ingen andre mangler. På gaten kan du ikke slå den av, den fungerer uten problemer, og det er en god bruk av funksjonen.
- Jeg vil også ha høyttalere høyere
- Alle andre problemer løses enkelt programmatisk ved hjelp av Windows.
kommentar
Personlig, i min bruk er det en tavle på ios, tabletter og telefoner på Android, Ubuntu. De røyker nervøst på sidelinjen.
Windows på Intel har alltid vært og vil være i forkant, et unntak kan gjøre talkum til PC Makentosh, men alt dette er min rent personlige, bonde mening, og du trenger ikke å ta det med i betraktning!
ASTVATSATUROV RUBEN, 2015-03-17 evaluering 5
verdighet
- Veldig allsidig, kompakt og autonom
mangler
- Har bare en USB
kommentar
Tynn og lett, generelt, mobil transformator på Windows 8.1. Jeg likte ikke bare det svake kameraet, men det er greit for Skype. God skjerm med nydelige synsvinkler. 4-kjerneprosessor og 2 GB RAM gir et jevnt grensesnitt. Transformatoren varmes ikke opp og går stille. Lang batterilevetid
Vergun Ivan, 2014-12-20 evaluering 5
verdighet
- pris, ingen glitches (på den nyeste versjonen av operativsystemet fungerer bra), en lys skjerm, det er ingen nedgang i grensesnittet, fordi Det er ingen ultra høye skjermoppløsninger, som ikke kreves for arbeid, og grafikken er trukket tungt ... Batteriet er en av de viktigste fordelene, det er noe!
mangler
- Fiksering kan gjøres bedre
kommentar
Generelt er jeg fornøyd med sitt arbeid, i 2,5 måneder er det ingen kritiske kommentarer på enheten, jeg har utvidet minnet med et 64 GB minnekort, så jeg har nok av det til mitt arbeid og på veien, min sønn har en kraftig stasjonær datamaskin)
Papus ivan 2014-12-20 evaluering 4
verdighet
- Verdig kombinasjon av pris og kvalitet.
mangler
- Ikke møtt.
kommentar
Jeg har en slik bærbar datamaskin. Flott modell. For meg er det avgjørende punktet tilstedeværelsen av Vindouz på tabletten. Jeg bruker. og alt er kjent, som på en hjemmedatamaskin. Fordelene inkluderer en ganske stor skjerm med en anstendig oppløsning og innebygd minne. Jeg ble hyggelig overrasket da lasten varetok tre dager.
Samoilov Dmitry, 2014-12-22 evaluering 5
verdighet
- I egenskapene det ikke er angitt i tabletten, er det en GPS og det fungerer bra, bare et lite nav.program jeg bruker 7 veier.
mangler
- I 32GB-versjonen er det ingen bakre kamera.
kommentar
Det pleide å være en Acer w3, jeg likte ikke skjermen og den dårlige ytelsen i den,
Asus har ikke disse feilene. Nå ville jeg ta en versjon av 64 GB.
Rygin Roman, 2015-03-24 evaluering 5
Video gjennomgangstabell ASUS Transformer Book T100