rangeringer utvalg Nye teknologier anmeldelser

Beskrivelse av brødristeren Bork T700

Bork T700 Brødrister - fordeler, ulemper, egenskaper

Beskrivelse av brødristeren Bork T700

Tekniske spesifikasjoner

Tekniske spesifikasjoner
makt 1050 W
Antall grener 2
Antall toasts 2
Kontrolltype elektronisk
Rørjustering det er en jevn
Én side grilling det er
Avbryt-knappen det er
Avrimingsfunksjon det er
Oppvarming funksjon det er
Termisk isolert hus det er
funksjoner
Automatisk sentrering av toasts det er
"Extra-rise" toasts det er
Automatisk risting det er
Kjeksvarmer ikke
Krummerbrett det er
Kroppsmateriale metall
utstilling det er
Baklys kontroller det er
Tilleggsinformasjon 7 grader av steking, funksjon "operativ kontroll"; minnefunksjon

Anmeldelser av brødristeren Bork T700

verdighet

• Dette var min første og så langt den eneste brødristeren, så det er ingenting å sammenligne med. kjøpt slik at den var pålitelig - produsenten er en anstendig metallkasse: ingenting smelter hvor som helst. Det er et rom for ledningen. Alt annet nettopp oppfylt forventningene. Generelt er jeg fornøyd, vi har brukt den store familien regelmessig i mer enn 5 år, TTT uten noen klager.

mangler

• Toast dukker opp høyt, hvis du ikke venter - du shudder, og det plukker opp i tillegg (kanskje denne funksjonen kan slås av ????).
  • Toasts hoppet aldri på bordet, som de skrev i tidligere vurderinger.

kommentar

omela207, 2011-02-07 evaluering 4

verdighet

• Liten størrelse, vakker design, fin blå fargedisplay. Hovedfunksjonene utføres uten noen klager. Det er en uttrekkbar skuff for krummer.

mangler

• Pris. Det er ingen funksjon å løfte brødet jevnt, som angitt i butikken.

kommentar
I butikken hvor hun kjøpte, ble det skrevet på prislisten: Glatt økning av toasts, noe som gjorde meg veldig glad. Ledet på prisen, en gang dyrt, da berettiget. Faktisk viste det sig at etter steking, blir horen hørt og et stykke av vårt russiske lange brød ligger rett på bordet. Flott, kanskje det er derfor denne prisen. Jeg ville fly med en gang med oljen, det ville ikke være noen pris i det hele tatt.
elsa777, 2010-09-05 evaluering 4

verdighet

• Flott design. Saken oppvarmer ikke mye. Det ser ut til å være en kvalitetsbygging. Garanti 2 år.

mangler

• Pris.

kommentar
God brødrister. Det brenner utmerket klassisk toastbrød selv på 2-4 nivå. Selvfølgelig er 9 grader av steking for mye! Med mindre noen liker å spise embers. Enkeltsidig stekefunksjon for spesialtilbud. brød for toasts - fiksjon - toasts blir tørket gjennom. Men hvis du setter to toast i ett rom på en gang, virker det perfekt: i dette tilfellet viser toast seg å være stekt på den ene siden og øm, myk på den andre) Derfor kan funksjonen til ensidig steking finnes i hvilken som helst brødrister. Siden, en brødbrødbrød frites, og avfrostingsfunksjonen er ikke nødvendig. Så jeg anbefaler deg ikke å jage etter superfunksjonene, men å velge en brødrister bare av byggekvaliteten, den karakteristiske (ensartede) steking av brød og av det designet du liker) Prisen på dette produktet er svært utilstrekkelig. Selv om designen for 5+
anonim, 2014-03-21 evaluering 4

verdighet

• Det ser bra ut, er virkelig en dekorasjon på kjøkkenet. Det er godt stek. Du kan sette pris på graden av steking under matlaging, det er veldig praktisk.

mangler

• Litt dyrere enn alle andre.

kommentar
Den smarte enheten fungerer perfekt. Svært likte funksjonen av steke på den ene siden
anonim, 2011-12-14 evaluering 5

verdighet

• Høy kvalitet stek, stilig design, fornuftig pris

mangler

kommentar
Jeg bestemte meg for å bytte min gamle plast brødrister til en ny. Jeg valgte ikke lenge, spesielt siden jeg ikke la merke til mye forskjell i funksjonaliteten deres. Det ville være ønskelig, selvfølgelig å steke brødet jevnt, fordi den tidligere brødristeren ikke alltid gjorde det. Som et resultat, på kjøperens anbefaling kjøpte en brødrister Bork. Jeg er veldig fornøyd med kjøpet, og nå forstår jeg at forskjellen mellom dyre og billige brødrister er betydelig.Det frites veldig jevnt, jeg liker virkelig det faktum at han vet hvordan å steke brød på den ene siden, mens du lagrer kroppen, blir den ikke varm og brødrister passer perfekt inn i kjøkkenet. Jeg anbefaler alle!
sukhanova28, 2012-02-21 evaluering 5

verdighet

• Vakker, pålitelig

mangler

• som alt

kommentar
God passform til interiøret. Det viste seg også at han frites skål godt og riktig. Veldig fornøyd, aldri angret.
anonim, 2011-12-13 evaluering 5

Forfatter: Andrey Balyshev 22.07.2015
Advarsel! Nøyaktigheten av informasjonen og resultatene av rangeringen er subjektiv og reklamerer ikke.

rangeringer

utvalg

Nye teknologier