rangeringer utvalg Nye teknologier anmeldelser

Huawei Mediapad T3 8.0

Detaljert informasjon

Egenskaper for Huawei Mediapad T3 8.0

system
Operativsystem Android 7.0
prosessor Qualcomm Snapdragon 425 1400 MHz
Antall kjerner 4
Beregningskjerne Cortex-A53
Teknisk prosess 28 nm
Internt minne 16 GB
random access memory 2 GB DDR3
Minnekortspor Det er, microSDXC, opptil 128 GB
utstilling
utstilling 8 ", 1280x800
Widescreen-skjerm ja
Skjermtype TFT IPS, glanset
Berøringsskjerm kapasitiv multitouch
Antall piksler per tomme (PPI) 170
Video prosessor Adreno 308
Trådløs kommunikasjon
Wi-Fi-støtte Det er, Wi-Fi 802.11n, WiFi Direct
Bluetooth-støtte har Bluetooth 4.0, A2DP
Mobil kommunikasjon 3G, LTE (bånd 1, 3, 5, 19, 7, 8, 20, 38, 39, 40, 41)
kamera
Bakre kamera det er 5 megapiksler
Bak kamera funksjoner autofokus
Front kamera det er 2 megapiksler
lyd
Innebygd høyttaler det er
Innebygd mikrofon det er
funksjonalitet
GPS Ja, med A-GPS-støtte
GLONASS det er
Automatisk skjermretning det er
sensorer akselerometer
Formater støtte
lyd AAC, WAV, OGG, FLAC, MP3
video MKV, MOV, MP4
forbindelse
Type ladekontakt micro usb
USB-tilkobling til datamaskin det er
Koble til eksterne enheter via USB valgfritt
Lyd / hodetelefonutgang det er 3,5 mm
mat
Batterikapasitet 4800 mAh
Dimensjoner og vekt
Dimensjoner (LxBxD) 211x124,7x8 mm
vekt 350 g
Tilleggsinformasjon
Kroppsmateriale metall
Kunngjøringsår 2017

Anmeldelser av Huawei Mediapad T3 8.0

evaluering 5
fordeler: Bygg kvalitet, ingen backlash, metall bakdeksel, Wi Fi kobler raskt, fanger godt, spill går bra, 2 GB RAM, kostnader raskt, holder en kostnad godt, la ikke merke til lags når du arbeider, ikke last opp tabletten for mye.
ulemper: Ladekontakten er plassert på bunnen, på den gamle tabletten var den øverst, på grunn av dette er det ubeleilig å holde tabletten, du kan ikke holde den med den ene hånden, du må holde noe med venstre hånd, det er vanskelig, det er vanskelig, det er nummen, og duften er ikke sett på grunn av det faktum at ledningen er bøyd, nå den andre minus som er koblet til den første, ville jeg slå tabletten opp og ned, trodde å løse problemet og figushki, slå bare til høyre og venstre, til og med minus når du setter tabletten på siden, for eksempel i et spill eller mens du ser på video , utgangsknapper og .D forbli i en posisjon og ikke flyttet til siden, på grunn av denne tiden har izgolyatsya på Asus og kunne slå de tavleknapper som du liker og også flyttet.
kommentar: Hvis det ikke var for inngangen å lade fra bunnen, så er den helt perfekt tavle med små minuser.
Generelt er tabletten fornøyd, når det gjelder arbeid det passer, det jeg ønsket.
Shilov Dmitry 26. januar 2018
evaluering 5
fordeler: Frisk 7 Android, native shell er veldig behagelig.
1 autonomi
2 pris
3 ytelse
4 skjerm
5 forhåndsinstallerte nyttige programmer
6 mangel på "søppel"
7 Tilgjengelighet av OTG-funksjon
ulemper: for høyt i det minste
nei nfs
kommentar: Etter dødsfallet til min favoritttablet, kjøpte Asus (levd i 4,5 år) dette miraklet av kinesisk industri.
1. Autonomi er utmerket. I aktiv nedlasting (Internett, filmer, spill) lever det lett to dager. I standbymodus er energien nesten ikke bortkastet - for denne enorme +. Når jeg lå slik i 5 dager - tok det 5 prosent av ladningen. Klasse!
2. For prisen ut av konkurranse)
3 og 4. Responsiveness ved å trykke øyeblikkelig (det er et beskyttende glass), henger ikke. Skjermen er saftig, lys. Det er et øyevernmodus - det er alltid aktivert for meg. Om spillet. Jeg har - episke fugler, Hill Climb 2, Vector, Need for Speed ​​no Limits. Dette går bra.
5. Veldig fornøyd med forekomsten av forhåndsinstallert pakkeord, exl, powerpoint. På datamaskinen er tekster anerkjent som innfødte :)
6. De skriver om en haug med ekstra forhåndsinstallerte programmer. Jeg vet ikke. Hvis bare mange Google-filmer, spill. Og så er alt annet helt nødvendig for deg selv.
7. Tilstedeværelsen av OTG-støtte gjorde meg veldig glad.Gjennom en spesiell kabel som jeg har fra den aller første tabellen (Asus støttet ikke denne funksjonen), koblet jeg en 750 GB harddisk med en samling filmer. Jeg kjente det øyeblikkelig og trakk til og med uten å koble til nettverket. Sjekket! Koble tastaturet - fungerer også.
Resultatet.
Jeg er ikke for å betale tusenvis av rubler for bærbart utstyr. Denne tabletten for 10 millioner er fullt tilfredsstillende behovene til den moderne kjøperen.
Jeg tenker på å kjøpe Huawei som den andre telefonen (den viktigste Windows-telefonen) også.
Panushkina Irina 8. januar 2018
evaluering 4
fordeler: Ganske god tablett for prisen!

- Holder batteriet lenge, kostnader raskt
- god skjerm
- Lett vekt, godt kroppsmateriale
- det er en modus for å bevare visjonen (demper det hvite lyset på skjermen - for eksempel nattskift på en iPhone)
ulemper: Selvfølgelig var budsjettmodellen ikke uten feil:
- Den mest grunnleggende - grovjustering av høyttalervolumet. Det er på 1 punkt, skryter volumet umiddelbart, og legger til mye på mye. Forresten er det 1 høyttaler på frontpanelet (1 høyttaler per øre og klokke)
- Ingen automatisk justering av skjermens lysstyrke
- Noen ganger fryser det når du slår på skjermen, tenker i lang tid hva som må gjøres
- Knappen er på og volumet er gjort grovt - stikker ut som på en telefon for 2 000 (det påvirker ikke funksjonaliteten)
kommentar: Jeg anbefaler å kjøpe! For å se på internett og tegneserier passer perfekt!
Kononenko Kirill 10. desember 2017
evaluering 5
fordeler: Utmerket byggekvalitet, metallkropp, fanger nettverket perfekt og GPS, holder ladningen i lang tid, ikke tregere i det hele tatt, er behagelig i vekt, som en monolitt er rett.
ulemper: Pretty merkevare skjerm, du trenger å sette en film eller et glass, ellers vil det bli raskt riper. Mer ingenting å klage på, spesielt prislappen gleder seg.
kommentar: Veldig fornøyd med denne tabletten, veldig smart, absolutt ikke oppvarmet (fordi metallhuset - som et resultat det kjøler godt). Jeg kjøpte for å se på filmer, surfe på Internett og som GPS-navigator, og klare disse oppgaver perfekt, ingen lags og friser. Jeg kjøpte for 10500 p. For denne prisen er det bare perfekt. Jeg kjøpte også et innfødt deksel for det. Generelt er jeg fornøyd, jeg anbefaler til alle som ønsker en god maskin og ikke vil legge ut for mye lava.
Glazkov Ivan 21. september 2017
evaluering 5
fordeler: Stor skjerm med ganske akseptabelt bilde. Ved å justere lysstyrken i leseren, kan du lese i fullstendig mørke og den svarte bakgrunnen lyser ikke, noe som er flott. En god høyttaler - volumet og klarheten nok til lydbøker og samtaler. En utmerket mikrofon - samtalepartneren i Skype hører godt fra en avstand på 1m (jeg forsøkte ikke å fortsette videre). Tredjeparts programvare er, men ikke irriterende med mengde og besettelse. Stor wi-fi, hvor Lenovo-telefonen mistet signalet, viser dette 4 divisjoner ut av 5.
ulemper: Ingen automatisk lysstyrkejustering. Litt senker bytte fra stemmeinngang til tastaturet. Ladning inkludert 1A, lader ikke raskt, men ikke veldig lenge. Skjermen, som allerede skrevet, raskt zalyapyvaetsya, med et direkte blikk på det, er det ikke merkbart og forstyrrer ikke lesingen av bildet.
Det er ingen blits på kameraet, hvorfor de sjelden settes på tabletter ...
kommentar: Jeg likte det. Følelsen av kvalitet ting, som er fint.
Jeanslommen og en sidelomme i en jakke er plassert i ryggen, men begge er forsinket. Generelt er han stor. Det er praktisk å holde en hånd, men du må styre den med to hender. På den annen side gir den store skjermen, sammenlignet med telefonen, bekvemmelighet både ved skriving og tekstredigering. Jeg likte stemmeinngangen, gjenkjenner med feil og må redigeres senere, men det viser seg raskere enn å skrive på skjermtastaturet.
Jeg kjøpte den for å erstatte telefonen, jeg håper det kan erstatte leseren på elektronisk blekk.
18. september 2017
Huawei Mediapad T3 8.0 er valgt i rangering:
9 beste 8 tommers tabletter

rangeringer

utvalg

Nye teknologier