Nytt vann T5
Detaljert informasjon
9.5 / 10
vurdering
Funksjoner New Water T5
Viktige funksjoner | |
---|---|
Enhetstype | filteret |
Filtertype | kran dyse |
Vannforbindelse | det er |
Antall rengjøringstrinn | 3 |
avtale | fri klorfjerning |
Bruk av | for kaldt vann, for varmt vann |
Fysiske egenskaper | |
Filtermodul følger med | det er |
Ressursstandardfiltermodul | 40.000 l |
Pumpe for å øke presset | ikke |
Lagringskapasitet | ikke |
Topp ytelse | 11 l / min |
Innløpsvannstemperatur | 5 - 65 ° С |
Tilkoblingsstørrelse | 1/2" |
vekt | 0,5 kg |
Tilleggsinformasjon | |
funksjoner | dusj filter; kompatibel med alle typer dusjanlegg; krom forlengelsesadapter følger med |
Anmeldelser av New Water T5
evaluering
2
fordeler: Tidligere (i 2011) fungerte han godt og bleket blekemiddel med et slag.
ulemper: Nå sluttet å jobbe. Enten de har begynt å bleke mer klor (moskva, cao), eller filtene er blitt dårlige, og produsenten sparer ... Kort sagt, i 2012-13 var det ingen effekt ((som en hud peeling av og peeling av etter et bad,
Ja, jeg bytter kassetter hver tredje måned slik at du ikke tror at jeg har ett filter siden 2011)
Hans pris er ublu
Ja, jeg bytter kassetter hver tredje måned slik at du ikke tror at jeg har ett filter siden 2011)
Hans pris er ublu
kommentar: i 2011 kostet tape 1200, akkurat nå - 1500! + 25%, bli bitter!
24. januar 2013
\ Erfaring: over et år
evaluering
1
fordeler: Synlig positiv ikke funnet
ulemper: absolutt filtrerer ikke rust
kommentar: Generelt kjøpte jeg dette "miraklet" i deres nettbutikk i. Det bør ikke være en falsk, skrudd og avigel fra fullstendig fravær av synlig effekt. Jeg bor i Kiev og vannet har nylig blitt noe gulaktig fra rust. Det virker som om det ikke er kritisk, men jeg vil gjerne bade barnet i rent vann. I de siste par ukene har jeg filtrert det med en vanlig klut, men jeg ble lei av denne hendelsen og bestemte seg for å kjøpe et filter. Til min overraskelse var det ikke et kapell, da gulvet på badet av "gulaktig" vann hadde akkumulert bestemte jeg meg for å eksperimentere og sette på en plaggskål, som nesten umiddelbart begynte å bli gul (langs slangenes kontur hvor vannet passerte) Dvs. Det viser seg at den vanlige kluten rullet opp i flere lag rustfiltrer bedre enn dette filteret! Derfor gikk jeg tilbake til den gamle metoden for "manuell filtrering" :( Jeg kan ikke si noe om blekemiddel
kiki-vik
18. desember 2012
\ Erfaring: mindre enn en måned
evaluering
5
fordeler: Faktisk forsvant følelsen av tett hud etter en dusj omgående. For hva som faktisk ble kjøpt filter.
ulemper: Etter min mening er prisen litt for høy. Faktisk er dette bare en plastflaske. Men det er ingen ekte analoger.
kommentar: Filteret utfører oppgaven. Jeg anbefaler å kjøpe.
artem7a
20. februar 2012
evaluering
4
fordeler: - Enkel installasjon;
- allsidighet
- allsidighet
ulemper: - ressursen stemmer ikke overens med oppgitte
kommentar: Huden slutter å være tørr bare i de første 1-2 ukene, og etter 1,5 måneder blir vannfargen synlig :) Jeg vet ikke, selvfølgelig kan vannet i Khimki selvfølgelig være så ille, men å kjøpe et nytt filter hver gang (utskiftbare patroner er svært vanskelig å finne er sjelden ganske dyrt. Familie på 3 personer, 2 voksne - daglig 5-10 minutter dusj, baby - bading i badekaret. Vel, hvor er hevdet 40.000 liter ??
Og likevel, det er bedre enn ingenting ...
Og likevel, det er bedre enn ingenting ...
29. desember 2011
\ Erfaring: flere måneder
evaluering
5
fordeler: Da jeg tok, var det ingen hvite tilfeller. De ga meg en krom, kombinert med en mikser =)
Egentlig gjør vannet mykt.
Egentlig gjør vannet mykt.
ulemper: Pris, og du må gjøre mye arbeid for å stramme det.
kommentar: Få det verdt.
Spot forskjellen umiddelbart.
Spot forskjellen umiddelbart.
TITAH84
21. juli 2010
evaluering
5
fordeler: En super ting, bruk filterhuden er glatt, nesten som sjøen.
ulemper: Litt tungt vannkanne med filter, men hvis du vil at du kan oppveie (det er en kromdyse for alternativ festing)
kommentar: Vannet fra springen går i vasken, etterlater et rustet merke på vasken (med daglig skylning av denne rusten fra vasken) O_o. Jeg vil egentlig ikke bruke slikt vann (Moskva, Schelkovskaya metrostasjon). Vi kjøpte dette filteret for en dusj, nå vasker vi ansiktet og vasker hendene mine utelukkende fra dusjen, forskjellen er palpabel. Huden skiller seg ikke av, og etter at du har børstet tennene, bruker vannet etter filteret fra dusjen, er smaken i munnen helt annerledes, veldig myk og frisk. Konklusjon - Masthev!
lentamente
28. april 2010
evaluering
5
fordeler: Det virker virkelig, jeg tenkte bare å annonsere, huden er glatt etter en dusj, enkel installasjon.
ulemper: Litt redusert presset av vann fra dusjen.
kommentar: Min kone skilt meg fra å kjøpe, han ville ikke kjøpe. Jeg trodde - en solid reklame, et annet mirakelmiddel.
Faktisk, en flott ting, det fungerer egentlig. På badet endret lukten etter å ha tatt en dusj, atmosfæren er annerledes. Men hovedhuden blir jevn. Veldig fornøyd.
Først setter jeg det rett på vannlåsen - det ble så tungt at det til og med anstrengte meg, for ikke å nevne min kone. Jeg måtte omarrangere før slangen. Nå er alt greit. Jeg anbefaler.
Faktisk, en flott ting, det fungerer egentlig. På badet endret lukten etter å ha tatt en dusj, atmosfæren er annerledes. Men hovedhuden blir jevn. Veldig fornøyd.
Først setter jeg det rett på vannlåsen - det ble så tungt at det til og med anstrengte meg, for ikke å nevne min kone. Jeg måtte omarrangere før slangen. Nå er alt greit. Jeg anbefaler.
18. april 2009
Ny vann T5 er valgt i klassifiseringen:
Topp 20 vannfiltre