Oriel 963 (DVB-T2)
Detaljert informasjon
8.9 / 10
vurdering
Oriel 963 (DVB-T2) Spesifikasjoner
Generelle egenskaper | |
---|---|
typen | digital tv-tuner |
utførelse | ekstern |
Tilkoblingstype | selvstendige |
Videoopptak | ikke |
FM-mottaker | ikke |
Videofunksjoner | |
HD-støtte | ikke |
Output videoformat | 4:3, 16:9 |
Digitale standarder | DVB-T, DVB-T2 |
Innganger og utganger | |
utganger | lyd, HDMI, SCART |
FireWire | ikke |
Andre funksjoner og evner | |
tekst-TV | det er |
Timeropptak | det er |
Utsatt modus | det er |
Tilleggsinformasjon | |
Fjernkontroll | det er |
funksjoner | USB 2.0 med skrivestøtte; display på frontpanelet; koaksial digital lydutgang; foreldre nøkkel, vise bilder, vise videofiler; DOLBY DIGITAL støtte; metall tilfelle |
Anmeldelser av Oriel 963 (DVB-T2)
evaluering
5
fordeler: Stor, lett tilpassbar tuner. Vakkert bilde. Metallkasse. Ikke oppvarmet. Intuitiv meny. Sensitive tuner.
ulemper: De er nei!
kommentar: Jeg leste mange tester, sammenligninger og vurderinger. Jeg bestemte meg for å bli på denne modellen. Ikke hvor mye jeg angre. Velg det beste. Jeg vil umiddelbart si om "SOAP" bildet. Som skal være til stede på denne tuner. Jeg har det nei. Veldig klart bilde. Selv med klarheten på TVen 50%. Nå om utstyret selv: TV "Samsung 28" serie 4 HD LED UE28F4000AW, HDMI-kabel Philips SWV3430S / 10 1,0 meter, mottaker Oriei 963, antennebølge kanal (UHF) 11 elementer (ekstern) passiv. Retningen til Ostankino (44 km.) Styrken og kvaliteten på signalet i henhold til (tuner Oriel 963) 99%. Selv forberedt Mastforsterkeren AB 011 "TERRA" UHF (DVB-T2). Men han var ikke nødvendig. Etter å ha sett på TV i et digitalt DVB-T2 signal. For meg selv bestemte jeg meg for at i Moskva-regionen ikke plater som "TRE FARGE" behøves. Lykke til for alle i å velge en tuner. Jeg håper at min erfaring og gjennomgang vil hjelpe noen.
Doroshenko Gennady
12. april 2015,
Balashikha
\ Erfaring: mindre enn en måned
evaluering
5
fordeler: Utmerket modell, rask oppsett, god byggekvalitet, 20 kanaler på en offentlig antenne. Alt er intuitivt!
ulemper: ikke avslørt
kommentar: Jeg anbefaler. ikke oppvarmet
Andreev Vladimir
12. februar 2015,
Vsevolozhsk
evaluering
5
fordeler: Iron case, hyggelig utseende fjernkontroll, hurtigmeny, god kvalitet bilder
ulemper: Ikke sett ennå
kommentar: Sammenlignet med andre, yngre modeller, er orielmottakene en flott utseende og funksjonell konsoll, samt en skjerm med nåværende tid. Prisen er ganske tilstrekkelig i forhold til andre mottakere.
Pozdnyakov Denis
9. februar 2015,
St. Petersburg
\ Erfaring: flere måneder
evaluering
5
fordeler: Utmerket mottakskvalitet. Med fjernkontrollen er volumet regulert. På fjernkontrollen er det en egen knapp for å bytte til usb. Når du klikker på "ok" -knappen, vises hele listen over kanaler, du kan gå til en annen kanal ved navn. Elegant fjernkontroll. I standby-modus vises klokken, som automatisk er konfigurert uten deltakelse.
ulemper: Litt "plystre", men fra 4 meter er ikke lenger hørbar, forstyrrer ikke søvn. Ikke spilte videoen med .mov-utvidelsen (de fleste av hjemmevideoene mine). Den første tuner nektet å adlyde fjernkontrollen, uten å ha tid til å stille inn på kanalen. Problemet ble løst ved å erstatte.
kommentar: Flott modell. Han tok for å gi, fordi alle dmv-kanaler med analogt tv mottas med støy og interferens. Hytte ved krysset mellom 1. betonka og Volokolamki, i en dal. Antenne - aktivt rutenett. Denne tuneren mottar alle kanaler i utmerket kvalitet.
4. februar 2015,
Moskva
evaluering
4
fordeler: En flott konsoll, med rask kanalveksling, høy følsomhet, en enkel og tilgjengelig meny, med et klart bilde, stilig design, metalllegeme, vakker fjernkontroll, oppvarmer konsollen ikke veldig mye under arbeidet.
ulemper: Mediespilleren spiller ikke filmer med vanlig stereo-spor (PCM), selv om dette alternativet er angitt i passet. Vi håper at utviklerne vil eliminere denne feilen i programvareoppdateringen. Og så kan du trygt sette 5
3. februar 2015,
Volgograd
evaluering
5
fordeler: Utmerket prefiks, kanaler skifter raskt. En allestedsnærværende spiller-harddisk for 500 gigs gjengis uten problemer.
ulemper: Ikke minuser, men cavilier - suger lett i standby-modus, som om natten, i stillhet kan spenne litt). Menyen i EPG-EPG-delen kan ikke vise programguiden uten å bytte kanalene, menyen er bedre i denne forbindelse
kommentar: I 4 måneder med bruk av feil og oppvarming ser jeg ikke, det virker hver dag, mottaket er 99%, jeg har noe å sammenligne med globo 100 og kaskade 2101. Jeg anbefaler oriel 963, en anstendig enhet.
Ushakov Sergey
31. januar 2015
evaluering
5
fordeler: Sikker mottak av alle kanaler til den vanlige innendørsantenne i utkanten av byen. Raskt søk uten problemer. Praktisk, kraftig fjernkontroll med standard AAA-batterier. Spesielt kjøpt denne modellen etter at den ble sammenlignet med de mest populære, passende for prisen og lese anmeldelser. Ikke feil.
ulemper: Jeg vil fortsatt, fjernkontrollen var enda litt større, selv om den allerede er større enn sine kolleger. Meny mediaspiller kan gjøre det enklere.
kommentar: Flott bildekvalitet, flott innspilling på en flash-stasjon. Støtter ekstern media opptil 500 GB. En 2-timers film vil være omtrent 6 GB i størrelse etter opptak. Se poster på en datamaskin med Windows 7 - ikke noe problem.
Naskatov Nikolay
24. desember 2014,
Ørnen
evaluering
5
fordeler: Metal blokk. saken er ikke oppvarmet, den mest praktiske fjernkontrollen i modellområdet for Oriel-konsoller, en god tuner, god utførelse, samtidig tilstedeværelse av SCART- og 3RSA-utganger, tilstedeværelse av et display med klokke på frontpanelet.
ulemper: Som en mediespiller - svak. Det leser ikke alle videoformater. Ifølge denne indikatoren er den dårligere enn modellen "Oriel 910", som gjengir et mye større antall videoformater. Litt merkbar squeaking i tilfelle av enheten, inkludert i stikkontakten. Men i tre trinn er han ikke lenger hørbar, så han bryr seg ikke. Mangel på tilkoblingskabler følger med.
kommentar: Som digital tuner - det beste i hele Oriel-linjen. I byen mottar selv et reflektert signal på en hjemmelaget UHF-antenne fra en ledning. På 30 km fra byen krever antennen litt mer presis innstilling, men likevel fanger signalet uten problemer. Arbeid med større avstand fra repeateren er ikke bekreftet. Lageret slike prefikser med mange av hans venner. Alle var veldig fornøyd. 8 stykker av slike tunere har allerede gått gjennom hendene mine. Ingen ekteskap ennå. Når det gjelder muligheten for å ta opp TV-programmer via USB, bekjenner jeg at jeg ikke har prøvd det ennå, fordi det var ikke behov for det.
Hvis denne modellen hadde en kraftigere og allsidigere mediespiller (i det minste som Oriel-910), ville det være mulig å rangere 5+.
Og hvis Oriel fortsatt ga ut en modell med VGA-utgang (for en dataskjerm), kunne de få et monument oppført i løpet av livet.
Hvis denne modellen hadde en kraftigere og allsidigere mediespiller (i det minste som Oriel-910), ville det være mulig å rangere 5+.
Og hvis Oriel fortsatt ga ut en modell med VGA-utgang (for en dataskjerm), kunne de få et monument oppført i løpet av livet.
22. november 2014,
St. Petersburg
evaluering
5
fordeler: I går kjøpte jeg Oriel 963. Jeg stemte på 20 digitale kanaler i automatisk modus. Bildekvaliteten på TVen er utmerket. Funke drevet ekstern antenne
ulemper: Ikke avsløre
kommentar: Enheten utføres i metallhuset og ganske kvalitativt. I av-modus viser det tid.
21. november 2014,
Istra
evaluering
5
fordeler: Ved svake signalnivåer (~ 40%) er kvaliteten 75-80%. AC3 kodek.
ulemper: Jeg fant ikke
kommentar: Jeg så på det mens jeg installerte det, men dømme etter at eierne av utstyret ikke har ringt meg for 1 måned etter installasjonen, alt er OK!
alikb05
13. oktober 2014,
St. Petersburg
Oriel 963 (DVB-T2) er valgt til vurdering:
12 beste TV-bokser