Tekniska specifikationer
Allmänna egenskaper | |
---|---|
Typ | trimmer |
Skärbredd | 40 cm |
funktionalitet | |
mulching | ingen |
motor | |
Motortyp | bensin |
effekt | 2 hk |
Motorplats | topp |
Arbetsvolym | 52 cc |
Motorhastighet | 6500 |
Bränsletank | 1,2 l |
utformning | |
penna | vikning |
bar | rakt |
hjul | Det finns inga |
Ytterligare information | |
Komplett uppsättning | rulle, skiva / kniv |
mått | |
vikt | 7,9 kg |
Recensioner bensin trimmer Champion T516
värdighet
- Price. Alternativ. Ström.
brister
- Ännu inte upptäckt.
kommentar
Bra maskin. Trött på el, bestämde de sig för att köpa en kraftfull bensin. Vi var nöjda med den rika utrustningen, som i instruktionerna, så många som 14 ställen inklusive packningar och kolvringar för motorn.
Disken klippte ca 8 tunnland ogräs med en höjd på en meter. Vid tiden tog det timmar 6 och 3 tankar av bensin. Mjuka vid medelhastighet. Axelbandet i ryggsäckstypen är väldigt bekvämt, vikten fördelas och trimervikten känns inte. Förresten tog jag bort skyddshöljet runt skivan, med det att trimmeren klämde fast på gräset, skulle den inte passera genom. Vibrationen åttrar en bult i tanken, märkt i tid, spänd upp.
Mycket nöjd med inköpet.
Vakhrameev Vladimir, 2013-09-22 utvärdering 5
värdighet
- Inte dödad
brister
- Mjuk gasknopp
kommentar
Mycket solid trimmer, liksom allt jag hade var valet av bensinpipa. Jag köpte i Megastroi från oss i Kazan för en del för 5990r. Jag trodde att det var dyrt, jag ville köpa el. Men insåg snabbt pengar ner i avloppet! I två dagar klippte jag 30 tunnland av ödemark med en byggnadsställning och blev förvånad över kraft och fart, ta om du möter ett val. Ratio kvalitet - priset är inte bättre !!!!!!
anonim, 2013-07-22 utvärdering 5
värdighet
- kraftfull, komplett med både en kniv och en fiskelinje är skärbredden stor. Koshu 15 min fält 30 hundra. För priset på en kraftfull professionell enhet - supergud.
brister
- inte
kommentar
Kovregina Olga, 2013-04-19 utvärdering 5
värdighet
- Den kompletta uppsättningen, den kraftfulla motorn, en demonterbar axel, reservdelar och ringar ingår i förpackningen.
brister
- En liten resurs. Tillverkning, med en ny mycket dålig start, fästningen av luftfiltret nästan omedelbart föll, jag var tvungen att sätta skruven.
kommentar
Används i tre år, tills kolven lämnade en teaser på cylindern. Jag exploaterade utan att våldta, faktiskt en gång i månaden i tre timmar med pauser. Det talar om inte så stor resurs för denna utrustning. Delar kostar så mycket att det inte går att reparera. Till exempel en starter med 600 rubel, en magneto från 700 och över. Jag blev förkyld med 5-6 försök, för en het är ännu värre. När motorn var täckt började jag leta efter en ersättare för denna trimmer, jag hittade en kinesisk Piran 520R för 3650 rubel. Med Champion t 516 tvillingbröder är bara färgen annorlunda.
anonim, 2014-05-23 utvärdering 3
värdighet
- Kraftfull, bekväm upphängning, lämpligt pris, komplett set
brister
- Lite bullriga
kommentar
Kraftfull, utrustad med verktyg för underhåll, en kniv, en behållare för blandningen, glasögon, handskar, demontering. Det är lätt att börja. Jag köpte en månad sedan för 5200 rubel. För dessa pengar rekommenderar jag!
Jim Tatiana, 2013-07-13 utvärdering 4
värdighet
- Kraftfull, ekonomisk, utmärkt utrustning, bekväm sele, lätt att använda, fiskelina och kniv ingår.
brister
- Bullriga, förstår inte hur man trycker på linjen,
kommentar
Jag köpte en tomt med ogräs och underväxt av ung pil, innan jag plöjde bestämde jag mig för att klippa den. Jag vågade inte ta trimmeren för användning från mina vänner och därför bestämde jag mig för att köpa den. Under dagen slösade jag 12sotok weed med en kniv !!! Linjen slutade ständigt, sätta kniven och det blev roligare))) Motorn var kraftfull och lite bullriga (den kom ut ur positionen med spelare och musik) Jag brände 4 tankar alls (!)där inget gnuggar !!! Övergripande, helt nöjd, testet lyckades!
Shum Roma, 2013-08-23 utvärdering 4