Tekniska specifikationer
Allmänna egenskaper | |
---|---|
Typ | trimmer |
Skärbredd | 40 cm |
funktionalitet | |
mulching | ingen |
motor | |
Motortyp | bensin |
effekt | 1,23 hk |
Motorplats | topp |
Arbetsvolym | 33 cc |
Motorhastighet | 6500 |
Bränsletank | 0,85 liter |
utformning | |
penna | vikning |
bar | rakt |
hjul | Det finns inga |
Ytterligare information | |
Komplett uppsättning | rulle, skiva / kniv |
mått | |
vikt | 7,2 kg |
Recensioner av gräsklippare Champion T336
värdighet
- POWER, hopfällbar stång. vilket är mycket bekvämt för transport som i en bil, så förmodligen kommer det att vara på bussen ... Effektivitet ..........
brister
- Om bara tugovat-knappen på spolen med Leska. du måste gå upp i tomgång och manuellt dra bladet ...
kommentar
Köpt för trädgården. väv är inte mycket, men omkring mig är ett par övergivna platser och gräset klättrar mig ständigt. Jag valde från recensionerna på marknaden. Och i det genomsnittliga prisklassen. I intervallet 5-7 tr. Jag slutade på Champion 334. Men som jag hittade 336 istället, ångrade jag inte det. Fällbar bar för mig plus. eftersom det inte är nödvändigt att skulpta toppen av bagageutrymmet. demonterad och i salongen. Satsen innehåller glasögon, parhandskar, ett bälte med skyddssköld plus två (2) skivor och en liten uppsättning nycklar. När man köpte en present gav olja. vtyuhali rör smörjning för 200r. och 2,4mm sladd för 600r. Som killarna skriver i andra recensioner sträckte alla bultarna och pumpades in i smörjmedlet med lägre växellåda. . Också demonterade baren och hällde lite olja in i den. i båda delarna. (olja används inte för gröt ....) Det börjar både kallt och varmt med en förebyggande. För första gången klippte jag. Det är förmodligen ett par timmar i två timmar; Tack gud det var inte tillräckligt och slutade snabbt ..... När jag debiterade 600rubly. här kände jag min dårliga flickvänns dumhet. Det var något .. En vecka från en vän i trädgården 600rublevoy rivade allt som kom över under sladden. ... Den andra gången har jag skurit i ca 40 minuter. Disken försökte bära. men sedan efter sladden finns det ingen önskan att lägga på den. eftersom sladden inte är något som ligger under gräsroten. men du kan förmodligen lossa jordens översta lager. Killarna har inget att jämföra med sedan min första fläta. . Kosit-slag och muggar BAAlshie, -PerEALS. och ett knähögt gräs ... Jag vet inte hur länge det kommer att fungera, men hittills är jag glad som PYTHON Duri har mycket min flickvän ...
Musinov Nikolay, 2013-06-01 utvärdering 5
värdighet
- Ett litet pris, ett normalt axelband med lårskydd, det är väl avvecklat, det finns en primer, ett stort skyddshölje, komplett med handskar, glasögon, nycklar och två knivar.
brister
- Efter ett år av användning bröt jag upp och bränsletråden började strömma, jag var tvungen att ändra den.
kommentar
Min första trimmer, det finns inget att jämföra med, men för allt fungerar allt. Han tog för att städa platsen i 18 hektar, vegetation på platser. Jag bestämde mig för att ta kineserna på grund av det faktum att jag kommer att klippa det antagligen två gånger per år, då planerar jag att täcka vegetationen med en speciell trasa för att få humus under den och slutligen plantera den med gräsmatta och köpa en kvalitet gräsklippare. Därför ser jag ingen anledning att ta huskvarna.
Voloshin Alexander, 2014-05-22 utvärdering 4
värdighet
- Kraftfull, bekväm nog, rik utrustning.
brister
- Stram knapp på spolen
kommentar
Omedelbart köpte en ribbad 2,7mm fiske linje även om det är skrivet att högst 2,5. Duri hon håller inte, skär alla. Det finns inga vibrationer, det är väldigt bekvämt, det är bara ett nöje att arbeta. Bensin äter inte mycket. Min första trimmer, det finns inget att jämföra med, men enligt intryck är det mycket bra.
När det gäller service upptäckte jag att det alltid finns reservdelar. många analoger.
Alexandrovich Maxim, 2013-11-14 utvärdering 5
värdighet
- Enkel start, rik utrustning, bra axelrem, kraftfull, låg bränsleförbrukning, olja som gåva,
brister
- Rulleknappen med fiskelinjen är stram, fiskelinjen är inte utdragen, du måste stoppa motorn, öppna rullen och dra ut fiskelinjen. Fiskelinjen med scythe är mycket dålig, mustaschen är tillräckligt lös för 2-3 meter.
kommentar
Två veckor före köp av Champion T336 köpte jag en elektrisk trimmer. Interskol klippte trädgården ca 3 timmar, låg effekt bidrar inte allt, ett dåligt axelband, förlängningssladden förhindrar det. I går tog Champion T336 började klippa en mycket kraftfull fläta, bekväm att inte jämföra med den elektriska. På grund av flätans höga kraft är det en mycket stor förbrukning av fiskelinjen som fanns ihop med flätan. Jag ska försöka installera en annan högkvalitativ fiske linje. Inkluderat är handskar, skyddsglasögon.
Dmitry Grachev, 2014-07-17 utvärdering 5
kommentar
Sori, jag skriver från min kones postkontor, men .... Jag valde en trimmer i en vecka, platsen köptes bara, jungfru, gräs till midjan och liten asp. , där .... Och då börjar det när det är nödvändigt, inget problem, och figachit., Jag ber om ursäkt för stavningen. Jag lägger +
Vorobeva Nadezhda, 2014-06-28 utvärdering 5
värdighet
- Kraftfull, starta från golvet i sparken på heta
brister
- Märkte inte!
kommentar
Många skriver enligt min mening inte korrekt recensioner på denna produkt, sågen är ganska pålitlig och bekväm. Jag klippte 4 dagar i rad i en halv dag, jag klippte allt utan problem, jag tror att jag har gjort det i mer än en säsong. Det viktigaste är att använda tekniken klokt!
anonim, 2014-09-04 utvärdering 5