Tekniska specifikationer
Tekniska specifikationer | |
---|---|
effekt | 1050 W |
Antal grenar | 2 |
Antal toasts | 2 |
Kontrolltyp | elektronisk |
Rostning justering | det är en smidig |
Ensidig grillning | det finns |
Avbryt knapp | det finns |
Avfrostningsfunktion | det finns |
Uppvärmningsfunktion | det finns |
Termiskt isolerade hus | det finns |
funktioner | |
Automatisk centrering av toasts | det finns |
"Extra-rise" toasts | det finns |
Automatisk rostning | det finns |
Biscuit Värmare | ingen |
Crumbs bricka | det finns |
Kroppsmaterial | metall |
display | det finns |
Bakgrundsbelysningskontroller | det finns |
Ytterligare information | 7 grader av rostning, funktion "operationskontroll"; minnesfunktion |
Recensioner av brödrosten Bork T700
värdighet
- Detta var min första och hittills enda brödrost, så det finns inget att jämföra med. köpte så att det var tillförlitligt - tillverkaren är ett anständigt metallfall: ingenting smälter överallt. Det finns ett fack för sladden. Allt annat träffade förväntningarna. I allmänhet är jag nöjd, vi har använt den stora familjen regelbundet i mer än 5 år, TTT utan några klagomål.
brister
- Toast dyker upp högt, om du inte väntar - du shudder, och det hämtar dessutom (kanske den här funktionen kan stängas av ????).
- Toasts hoppade aldrig på bordet, som de skrev i tidigare recensioner.
kommentar
omela207, 2011-02-07 utvärdering 4
värdighet
- Liten storlek, vacker design, fin blå färgdisplay. Huvudfunktionerna utförs utan några klagomål. Det finns ett utdragningsbricka för smulor.
brister
- Price. Det finns ingen funktion att smidigt lyfta brödet, vilket anges i butiken.
kommentar
I butiken där hon köpte var det skrivet på prislistan: Smidig ökning av skålar, vilket gjorde mig väldigt glad. Ledde på priset, en gång dyrt, då motiverat. Det visade sig faktiskt att efter rostning hörs bössan och en bit av vår ryska långbröda ligger precis på bordet. Bra, kanske det är därför det här priset. Jag skulle flyga direkt med oljan, det skulle inte finnas något pris alls.
elsa777, 2010-09-05 utvärdering 4
värdighet
- Bra design. Ärendet värmer inte upp mycket. Det verkar vara en kvalitetsbyggnad. Garanti 2 år.
brister
- Price.
kommentar
Bra brödrost. Det bränner utmärkt klassiskt toastbröd även vid 2-4 nivå. Naturligtvis är 9 grader av rostning för mycket! Om inte någon gillar att äta embers. Ensidig rostfunktion för specialerbjudanden. bröd för skålar - fiction - toasts torkas igenom. Men om du lägger två skålar i ett fack på en gång, blir det perfekt: i detta fall visar toast att vara stekt på ena sidan och öm, mjuk på den andra) Därför kan funktionen av ensidig grillning hittas i någon brödrost. Eftersom en brödrostfries, och avfrostningsfunktionen inte behövs. Så jag råder dig att inte jaga efter superfunktionerna, men att välja en brödrost helt enkelt av byggkvaliteten, den karakteristiska (enhetliga) rostningen av bröd och av den design du gillar) Priset på denna produkt är mycket otillräcklig. Även om designen för 5+
anonim, 2014-03-21 utvärdering 4
värdighet
- Det ser bra ut, det är verkligen en dekoration i köket. Det är bra stekning. Du kan uppskatta graden av rostning under matlagningen, det är väldigt bekvämt.
brister
- Något dyrare än alla andra.
kommentar
Den smarta enheten fungerar perfekt. Mycket gillade funktionen av rost å ena sidan
anonim, 2011-12-14 utvärdering 5
värdighet
- Högkvalitativ rost, snygg design, rimligt pris
brister
kommentar
Jag bestämde mig för att byta min gamla plastbrödrost till en ny. Jag valde inte för länge, särskilt eftersom jag inte märkte mycket skillnad i funktionaliteten. Det skulle naturligtvis vara önskvärt att steka brödet jämnt, eftersom den tidigare brödrosten inte alltid gjorde det. Till följd av detta köpte en brödrost Bork på råd från säljaren. Jag är mycket nöjd med köpet och nu förstår jag att skillnaden mellan dyra och billiga brödrostar är betydande.Det friterar jätte jämnt, jag gillar verkligen att han vet hur man stekar bröd på ena sidan, medan du lagar matlagningen, värmer inte upp och brödrosten passar perfekt in i köket. Jag råder alla!
sukhanova28, 2012-02-21 utvärdering 5
värdighet
- Vacker, pålitlig
brister
- som allting
kommentar
Bra passform till inredningen. Det visade sig också att han friterar toast bra och korrekt. Mycket nöjd, ångrade aldrig.
anonim, 2011-12-13 utvärdering 5