Carbon Fitness T404
Detaljerad information
9.2 / 10
betyg
Karbon Fitness T404 Specifikationer
Allmänna egenskaper | |
---|---|
Typ | elektriska |
utformning | vikning |
Maximal användarvikt | 110 kg |
Avskrivningssystem | det finns |
Professionell användning | ingen |
Storleken på en löpduk | 37x111 cm |
Teknisk information | |
motor | 1,5 hk (Leeson) |
Hastighet av rörelse av en löpduk | 0,80 - 10 km / h |
Vinkeljustering | ingen |
Pulsmätning | ingen |
program | |
Antal träningsprogram | 13 |
Möjligheten att programmera ett träningspass | ingen |
Inbäddade program | tidsträning, distansutbildning |
vittnesbörd | strömhastighet, strömförbrukning, räckvidd |
Ytterligare information | |
bekvämlighet | fraktvalsar / hjul |
Mått (LxWxH) | 142x63x114 cm |
vikt | 35 kg |
Recensioner för Carbon Fitness T404
utvärdering
5
fördelar: Kvalitet, pris.
nackdelar: Minor.
kommentera: Spåren på den ursprungliga nivån, för allvarlig träning är inte lämplig. Designad mer sannolikt på tjejer och pensionärer. Att gå, för att springa lite, är detta dess huvudsyfte. Det betyder att det inte är en sport i klassisk mening utan snarare en allmän styrka. Vid maximal hastighet accelererar den till 10 km, det räcker för jogging. Men inte mer. Avskrivningar så långt jag förstod primitiva, så det är bättre att engagera sig i normala längdskor. Det finns inga klagomål om kvaliteten, simulatorns arbetsförhållanden är nöjda. Duken är inte tillräckligt, men i princip kan du göra det, speciellt om området för träning är begränsat av rymden.
Om vi fortsätter från ovanstående, det vill säga för vilken simulatorn är utformad, rättfärdigar det sig helt och är värt pengarna.
Om vi fortsätter från ovanstående, det vill säga för vilken simulatorn är utformad, rättfärdigar det sig helt och är värt pengarna.
Garbuzova Larisa
24 mars 2015,
Moskva
\ Erfarenhet: flera månader
utvärdering
5
fördelar: Billig och bra kvalitet spår. Under ordet "bra" måste du förstå att det här är den nuvarande prislappen. Det finns en basavskrivning. Trots sin lilla storlek är duken lämplig för körning. Men bara genom att jogga - det kommer inte att fungera snabbare, både på grund av storleken på duken och hastigheten.
nackdelar: Metall är fortfarande ganska svag, vägen måste drivas noggrant. Jag tror att användaren inte kommer att dra mer än 100 kilo.
kommentera: Normal spår. Du kan stänga dina ögon för små brister i typen av klart skruvade skruvar och en barnliknande dator. Valuta för pengarna tycktes mig bäst.
Det är värt att köpa en matta. På parkettgolvet kommer det att rycka här och där, behöver inte sätta på mattan, med tiden kommer det att torka hålen. Upprepa inte mina misstag, ta mattan omedelbart.
Det är värt att köpa en matta. På parkettgolvet kommer det att rycka här och där, behöver inte sätta på mattan, med tiden kommer det att torka hålen. Upprepa inte mina misstag, ta mattan omedelbart.
steka denis
28 december 2014,
Moskva
\ Erfarenhet: mindre än en månad
Carbon Fitness T404 är vald i betyg:
Topp 10 löpband