Huawei Mediapad T3 7.0
Detaljerad information
9.3 / 10
betyg
Huawei Mediapad T3 7.0 Specifikationer
systemet | |
---|---|
Operativsystem | Android 7.0 |
processor | Spridningsrum SC7731G 1300 MHz |
Antal kärnor | 4 |
Beräkningskärna | Cortex-A7 |
Teknisk process | 28 nm |
Internt minne | 16 GB |
direktminne | 2 GB DDR3 |
Minneskortplats | Det finns, microSDXC, upp till 128 GB |
display | |
display | 7 ", 1024x600 |
Widescreen-skärm | Ja |
Skärmtyp | TFT IPS, blank |
Pekskärm | kapacitiv multitouch |
Antal pixlar per tum (PPI) | 170 |
Videoprocessor | Mali-450 MP4 |
Trådlös kommunikation | |
Wi-Fi-stöd | Det finns, Wi-Fi 802.11n, WiFi Direct |
Bluetooth-stöd | har Bluetooth 4.0, A2DP |
SIM-kort typ | nano SIM |
Antalet SIM-kort | 1 |
Mobil kommunikation | 3G, EDGE, GPRS, GSM900, GSM1800, GSM1900 |
kamera | |
Bakre kamera | det finns 2 megapixlar |
Framkamera | det finns 2 megapixlar |
ljud | |
Inbyggd högtalare | det finns |
Inbyggd mikrofon | det finns |
funktionalitet | |
GPS | ja, med A-GPS-stöd |
Automatisk skärmorientering | det finns |
sensorer | accelerometer |
Formatera support | |
audio | AAC, WAV, OGG, FLAC, MP3 |
video | MKV, MOV, MP4 |
förbindelse | |
Typ av laddningsanslutning | micro usb |
USB-anslutning till dator | det finns |
Ansluta externa enheter via USB | valfritt |
Audio / hörlursutgång | det är 3,5 mm |
mat | |
Batterikapacitet | 4100 mAh |
USB laddning | det finns |
Mått och vikt | |
Mått (LxWxD) | 187,6x103,7x8,6 mm |
vikt | 265 g |
Ytterligare information | |
Kroppsmaterial | metall |
Recensioner för Huawei Mediapad T3 7.0
utvärdering
4
fördelar: Utmärkt matris och mjuk färg. Med långvarig läsning skadar inte mina ögon, vilket är extremt viktigt för mig. Kvalitetsljud är en bra bild. Starkt - kontrollerat av ett barn.
nackdelar: Slippery på grund av bakstycket i stål - strävar då och då att glida ur hand.
kommentera: Några värdelösa applikationer från basuppsättningen kan inte tas bort, men minnet är långt. Även om den gamla plattan var densamma och minnesproblem inte uppstod. Jag installerar alla nya program på ett minneskort, men redan nu kan många inte uppdateras på grund av brist på utrymme på huvudminne modulen. På den första dagen krävde systemet en uppdatering, men kunde inte göra det, eftersom det angivligen inte hade tillräckligt med utrymme, men det var fortfarande kvar. Jag var tvungen att avaktivera denna funktion för värdelöshet. Det märktes inte omedelbart, men problemet var ursprungligen: det finns inga anmälningar från applikationer eller ibland kommer de väldigt sent. Det kontrolleras att de inte är listade någonstans i svartlistor, och i början finns det inget att blockera dem. Bara bokstäver med gmail kommer stabilt, men om du expanderar det övre facket för att läsa den korta beskrivningen av brevet, försvinner den därifrån och du måste ange ansökan. VK, SMS, Viber, Skype, spel - allt ignoreras. Jag tror att den är tillskriven tjänsten, tydligen systematisk.
Linet
22 mars 2018
utvärdering
5
fördelar: Kameran är inte värst, som 2 megapixel och på framsidan och baksidan, men i dagsljus är det vackert.
Batteriet håller en dag, förutsatt att den starkaste ljusstyrkan och wi-fi är på)
Alla spel går med ett slag!
Trots att 1 GB RAM, fungerar tabletten snabbt, inte tupit och saktar inte ner
Jag gillar designen väldigt mycket
Cool, det är utan menyn, men det stör inte, men det är också bekvämare, ett antivirus är inbyggt
Jag råder alla !!!
Batteriet håller en dag, förutsatt att den starkaste ljusstyrkan och wi-fi är på)
Alla spel går med ett slag!
Trots att 1 GB RAM, fungerar tabletten snabbt, inte tupit och saktar inte ner
Jag gillar designen väldigt mycket
Cool, det är utan menyn, men det stör inte, men det är också bekvämare, ett antivirus är inbyggt
Jag råder alla !!!
nackdelar: 8 GB är verkligen inte tillräckligt, men om du köper ett 16 GB minneskort för det, så finns det inga fler brister
kommentera: Jag använder veckan, allt är bra.
Lena
17 januari 2018
utvärdering
4
fördelar: * Känt pålitligt varumärke.
* Även med en sådan hög upplösning (1024x600) och inte en hög pixeldensitet (170 PPI), det ser mycket bättre ut och trivs jämfört med mindre kända märken som har en upplösning på 1280 * 800. Färger saftiga, naturliga. Bra matris. Som standard installeras lite mjukvaruavfall. Det skulle inte finnas något Google-papperskorgen än, så allmänt skulle det vara elegant.
* Inte ett dåligt batteri. På dagen för klättring på Internet nog.
* Bra stickad.
* Även med en sådan hög upplösning (1024x600) och inte en hög pixeldensitet (170 PPI), det ser mycket bättre ut och trivs jämfört med mindre kända märken som har en upplösning på 1280 * 800. Färger saftiga, naturliga. Bra matris. Som standard installeras lite mjukvaruavfall. Det skulle inte finnas något Google-papperskorgen än, så allmänt skulle det vara elegant.
* Inte ett dåligt batteri. På dagen för klättring på Internet nog.
* Bra stickad.
nackdelar: * Mycket lite minne (även för dessa pengar vill jag ha 16 Gb).
* Mycket fet minus för att enheten är väldigt hala, alla strävar efter att glida ur händerna och krascha ner på golvet.
* Inte känslig för beröring. Ibland måste du koka flera gånger i samma knapp.
* Blunt WI-FI
* Det finns ingen möjlighet att installera ett SIM-kort, så du kommer inte få tillgång till mobilt Internet och ringa någon.
* Oanvänd för kamerakontroll.
* Mycket fet minus för att enheten är väldigt hala, alla strävar efter att glida ur händerna och krascha ner på golvet.
* Inte känslig för beröring. Ibland måste du koka flera gånger i samma knapp.
* Blunt WI-FI
* Det finns ingen möjlighet att installera ett SIM-kort, så du kommer inte få tillgång till mobilt Internet och ringa någon.
* Oanvänd för kamerakontroll.
kommentera: Jag köpte denna tablett för mig själv, för hemanvändning (surfar på Internet, läser böcker, tittar på TV och filmer. Det är plast, inte metall, som någon skrev.) En liten upprörd liten känslig skärm, men jag är överallt nöjd med tabletten.
glasseye
13 januari 2018
utvärdering
5
fördelar: Hållbart metallhus.
Snyggt utseende.
Kompakta dimensioner och utmärkt ergonomi.
Mycket liten kostnad.
Kvalitetsprogramvara.
Snyggt utseende.
Kompakta dimensioner och utmärkt ergonomi.
Mycket liten kostnad.
Kvalitetsprogramvara.
nackdelar: Inte högsta prestanda.
Det finns ingen LTE och 3G.
Det finns ingen LTE och 3G.
kommentera: Jag köpte 1 första för att protestera nästa dag jag sprang i 2 sekunder för min favorit köp mycket nöjd
F.A.B.I.S
17 december 2017
utvärdering
5
fördelar: 1. Skärmen är lämplig för bekvämt: att titta på filmer, läsa
2. Glas på skärmen istället för plast
3. Huawei skal är mycket bekvämt
4. Du kan justera strömförbrukningen så att tabletten är tillräcklig i 3 dagar med 2-3 timmars läsning per dag
5. Stabil körning, tillräckligt jämn
6. Utmärkt byggnad
2. Glas på skärmen istället för plast
3. Huawei skal är mycket bekvämt
4. Du kan justera strömförbrukningen så att tabletten är tillräcklig i 3 dagar med 2-3 timmars läsning per dag
5. Stabil körning, tillräckligt jämn
6. Utmärkt byggnad
nackdelar: 1. Kamera
2. Järn (absolut inte lämplig för krävande spel)
3. Internt minne. Skriven 8 GB minne ser faktiskt ett system på cirka 3,9 GB varav endast cirka 1 GB var tillgängligt. Det är inte klart varför, men det bestäms genom köp av ett SD-kort
4. Batteriet vid 3100 mA / h är för liten, men manuell strömförbrukning är väl optimerad.
2. Järn (absolut inte lämplig för krävande spel)
3. Internt minne. Skriven 8 GB minne ser faktiskt ett system på cirka 3,9 GB varav endast cirka 1 GB var tillgängligt. Det är inte klart varför, men det bestäms genom köp av ett SD-kort
4. Batteriet vid 3100 mA / h är för liten, men manuell strömförbrukning är väl optimerad.
kommentera: Trots alla sina brister är en väldigt bra tablett, det är underbart
I fråga om pris / kvalitet förhållande i detta segment, en av de bästa
Om du behöver en tablett som är trevligt att använda upp till 5000r, men högsta prestanda inte behövs, är det här det bästa alternativet
I fråga om pris / kvalitet förhållande i detta segment, en av de bästa
Om du behöver en tablett som är trevligt att använda upp till 5000r, men högsta prestanda inte behövs, är det här det bästa alternativet
ichega
17 oktober 2017
utvärdering
5
fördelar: pris
funktionalitet
hölje
funktionalitet
hölje
nackdelar: Lite minne
kommentera: Jag köpte ett barn för spel. Han klarade med sin funktion med ett slag. Särskilt nöjd med förekomsten av föräldrakontroll. Skärmens upplösning kan ses, till skillnad från andra modeller i denna priskategori. Dessutom finns det inget SIM-kort, utan vilket det är svårt att hitta en tablett. I allmänhet är barnet ett idealiskt alternativ.
Irene
24 juli 2017
utvärdering
4
fördelar: Högkvalitativ montering
Elegant utseende
Lätt, bekvämt i händerna
Bra bild och ljud (för sin klass)
Utmärkt värde: prisfunktionalitet
Elegant utseende
Lätt, bekvämt i händerna
Bra bild och ljud (för sin klass)
Utmärkt värde: prisfunktionalitet
nackdelar: Ännu inte avslöjad
kommentera: Den köptes av ett barn i första klass för främst underhållning (tecknad film, spel) och för utvecklingsprogram.
Barn är glada.
Barn är glada.
DimDim
02 juli 2017
Huawei Mediapad T3 7.0 är vald i betyget:
6 bästa 7 tums tabletter