Huawei Mediapad T3 8.0
Detaljerad information
9.4 / 10
betyg
Egenskaper Huawei Mediapad T3 8.0
systemet | |
---|---|
Operativsystem | Android 7.0 |
processor | Qualcomm Snapdragon 425 1400 MHz |
Antal kärnor | 4 |
Beräkningskärna | Cortex-A53 |
Teknisk process | 28 nm |
Internt minne | 16 GB |
direktminne | 2 GB DDR3 |
Minneskortplats | Det finns, microSDXC, upp till 128 GB |
display | |
display | 8 ", 1280x800 |
Widescreen-skärm | Ja |
Skärmtyp | TFT IPS, blank |
Pekskärm | kapacitiv multitouch |
Antal pixlar per tum (PPI) | 170 |
Videoprocessor | Adreno 308 |
Trådlös kommunikation | |
Wi-Fi-stöd | Det finns, Wi-Fi 802.11n, WiFi Direct |
Bluetooth-stöd | har Bluetooth 4.0, A2DP |
Mobil kommunikation | 3G, LTE (band 1, 3, 5, 19, 7, 8, 20, 38, 39, 40, 41) |
kamera | |
Bakre kamera | det finns 5 megapixlar |
Funktioner bakre kameran | autofokus |
Framkamera | det finns 2 megapixlar |
ljud | |
Inbyggd högtalare | det finns |
Inbyggd mikrofon | det finns |
funktionalitet | |
GPS | ja, med A-GPS-stöd |
GLONASS | det finns |
Automatisk skärmorientering | det finns |
sensorer | accelerometer |
Formatera support | |
audio | AAC, WAV, OGG, FLAC, MP3 |
video | MKV, MOV, MP4 |
förbindelse | |
Typ av laddningsanslutning | micro usb |
USB-anslutning till dator | det finns |
Ansluta externa enheter via USB | valfritt |
Audio / hörlursutgång | det är 3,5 mm |
mat | |
Batterikapacitet | 4800 mAh |
Mått och vikt | |
Mått (LxWxD) | 211x124,7x8 mm |
vikt | 350 g |
Ytterligare information | |
Kroppsmaterial | metall |
Meddelandeår | 2017 |
Recensioner för Huawei Mediapad T3 8.0
utvärdering
5
fördelar: Bygga kvalitet, ingen backlash, metall bakstycke, Wi Fi ansluts snabbt, fångar bra, spel går bra, 2 GB RAM, laddar snabbt, håller en avgift, märker inte lags när du arbetar, ladda inte tabletten för mycket.
nackdelar: Laddkontakten är på botten, på den gamla tabletten var den överst på grund av det är det obekvämt att hålla tabletten, du kan inte hålla den med en hand, du måste hålla något med vänster hand, det är besvärligt, det är besvärligt, det är ont sätta på grund av det faktum att tråden böjer, nu den andra minus som är kopplad till den första, ville jag vända tabletten upp och ner, tänkte så att lösa problemet och figushki, sväng bara åt höger och vänster, även minus när du vrider tabletten på sin sida, till exempel i ett spel eller när du tittar , utgångsknappar och .D kvar i en position och inte flyttas åt sidan, på grund av detta ständigt har izgolyatsya på Asus och kunde vända tablet-knapparna som du vill och även flyttas.
kommentera: Om det inte var för ingången att ladda från botten, är det helt perfekt tablett med små minuser.
I allmänhet är tabletten nöjd när det gäller arbete det passar, vad jag ville ha.
I allmänhet är tabletten nöjd när det gäller arbete det passar, vad jag ville ha.
Shilov Dmitry
26 januari 2018
utvärdering
5
fördelar: Frisk 7 Android, indiansk skal är väldigt bekvämt.
1 autonomi
2 pris
3 prestanda
4 skärm
5 förinstallerade användbara program
6 brist på "sopor"
7 Tillgänglighet av OTG-funktion
1 autonomi
2 pris
3 prestanda
4 skärm
5 förinstallerade användbara program
6 brist på "sopor"
7 Tillgänglighet av OTG-funktion
nackdelar: för högt i det lägsta
nej nfs
nej nfs
kommentera: Efter min favoritdisplays död köpte Asus (mitten av 4,5 år) detta mirakel av den kinesiska industrin.
1. Autonomi är utmärkt. I aktiv nedladdning (Internet, filmer, spel) kommer det lätt att leva två dagar. I vänteläge är energin nästan inte bortkastad - för den enorma + När jag låg så här i 5 dagar - tog det 5 procent av avgiften. Klass!
2. För priset ut ur konkurrens)
3 och 4. Responsiveness vid tryckande ögonblick (det finns ett skyddsglas), hänger inte. Skärmen är saftig, ljus. Det finns ett ögonskyddsläge - det är alltid aktiverat för mig. Om spelet. Jag har - episka fåglar, Hill Climb 2, Vector, Need for Speed No Limits. Det här går bra.
5. Mycket nöjd med förekomsten av det förinstallerade paketet, exl, powerpoint. På datorn är texter kända som infödda :)
6. De skriver om en massa extra förinstallerade program. Jag vet inte. Om bara många Google-filmer, spel. Och så är allt annat helt nödvändigt för dig själv.
7. Närvaron av OTG-stöd gjorde mig väldigt glad.Genom en speciell kabel, som jag har från den första tabletten (Asus stödde inte den här funktionen), anslutde jag en 750 GB hårddisk med en samling filmer - jag kände igen det direkt och drog även utan att ansluta till nätverket. Kontrollerad! Anslut tangentbordet - fungerar också.
Resultatet.
Jag är inte för att betala tiotusentals rubel för bärbar utrustning. Denna tablett för 10 miljoner uppfyller helt och hållet behoven hos den moderna köparen.
Jag tänker på att köpa Huawei som den andra telefonen (den huvudsakliga Windows-telefonen) också.
1. Autonomi är utmärkt. I aktiv nedladdning (Internet, filmer, spel) kommer det lätt att leva två dagar. I vänteläge är energin nästan inte bortkastad - för den enorma + När jag låg så här i 5 dagar - tog det 5 procent av avgiften. Klass!
2. För priset ut ur konkurrens)
3 och 4. Responsiveness vid tryckande ögonblick (det finns ett skyddsglas), hänger inte. Skärmen är saftig, ljus. Det finns ett ögonskyddsläge - det är alltid aktiverat för mig. Om spelet. Jag har - episka fåglar, Hill Climb 2, Vector, Need for Speed No Limits. Det här går bra.
5. Mycket nöjd med förekomsten av det förinstallerade paketet, exl, powerpoint. På datorn är texter kända som infödda :)
6. De skriver om en massa extra förinstallerade program. Jag vet inte. Om bara många Google-filmer, spel. Och så är allt annat helt nödvändigt för dig själv.
7. Närvaron av OTG-stöd gjorde mig väldigt glad.Genom en speciell kabel, som jag har från den första tabletten (Asus stödde inte den här funktionen), anslutde jag en 750 GB hårddisk med en samling filmer - jag kände igen det direkt och drog även utan att ansluta till nätverket. Kontrollerad! Anslut tangentbordet - fungerar också.
Resultatet.
Jag är inte för att betala tiotusentals rubel för bärbar utrustning. Denna tablett för 10 miljoner uppfyller helt och hållet behoven hos den moderna köparen.
Jag tänker på att köpa Huawei som den andra telefonen (den huvudsakliga Windows-telefonen) också.
Panushkina Irina
08 januari 2018
utvärdering
4
fördelar: Ganska bra tablett för priset!
- Håller batteriet länge, laddar snabbt
- bra skärm
- Lätt vikt, bra kroppsmaterial
- det finns ett sätt att bevara syn (dämpar det vita ljuset på skärmen - som nattskift på en iPhone)
- Håller batteriet länge, laddar snabbt
- bra skärm
- Lätt vikt, bra kroppsmaterial
- det finns ett sätt att bevara syn (dämpar det vita ljuset på skärmen - som nattskift på en iPhone)
nackdelar: Naturligtvis var budgetmodellen inte utan brister:
- Den mest grundläggande - grova justeringen av högtalarvolymen. Det är, på 1 punkt, skriker volymen omedelbart och lägger till volymen mycket. Förresten finns det 1 högtalare på frontpanelen (1 högtalare per öra och klocka)
- Ingen automatisk justering av skärmens ljusstyrka
- Ibland fryser det när du vrider skärmen, tänker på länge vad som behöver göras)
- Knappen är på och volymen görs grovt - sticker ut som på en telefon för 2 000 (det påverkar inte funktionaliteten)
- Den mest grundläggande - grova justeringen av högtalarvolymen. Det är, på 1 punkt, skriker volymen omedelbart och lägger till volymen mycket. Förresten finns det 1 högtalare på frontpanelen (1 högtalare per öra och klocka)
- Ingen automatisk justering av skärmens ljusstyrka
- Ibland fryser det när du vrider skärmen, tänker på länge vad som behöver göras)
- Knappen är på och volymen görs grovt - sticker ut som på en telefon för 2 000 (det påverkar inte funktionaliteten)
kommentera: Jag rekommenderar att köpa! Att se Internet och tecknade passar perfekt!
Kononenko Kirill
10 december 2017
utvärdering
5
fördelar: Utmärkt byggkvalitet, metallkropp, fäster perfekt nätverket och GPS, håller laddningen under lång tid, sänker inte alls, är behaglig i vikt, som en monolit är rak.
nackdelar: Nätt märkesskärm, du måste sätta en film eller ett glas, annars kommer det att bli rakt snabbt. Mer ingenting att klaga på, särskilt prislappen glädjer sig.
kommentera: Mycket nöjd med den här tabletten, väldigt smart, absolut inte uppvärmd (eftersom metallfallet - som ett resultat det svalnar väl). Jag köpte för att titta på filmer, surfa på internet och som GPS-navigatör, och klarar av dessa uppgifter perfekt, inga lags och friser. Jag köpte för 10500 p. För det här priset är det bara perfekt. Jag köpte också ett inbyggt skydd för det. I allmänhet är jag nöjd, jag rekommenderar till alla som vill ha en bra maskin och vill inte lägga ut för mycket lava.
Glazkov Ivan
21 september 2017
utvärdering
5
fördelar: Stor skärm med ganska acceptabel bild. Genom att justera ljusstyrkan i läsaren kan du läsa i fullständigt mörker och den svarta bakgrunden lyser inte, vilket är bra. En bra högtalare - volymen och tydligheten nog för ljudböcker och samtal. En utmärkt mikrofon - samtalet i Skype hör bra från ett avstånd av 1m (jag försökte inte fortsätta vidare). Tredjepartsprogramvara är, men inte irriterande med sin mängd och besatthet. Stor wi-fi, där Lenovo-telefonen tappade signalen, visar den 4 divisioner av 5.
nackdelar: Ingen automatisk ljusjustering. Långsamt sänker växling från röstinmatning till tangentbordet. Laddning ingår 1A, laddar inte snabbt, men inte så länge. Skärmen, som redan skrivit, snabbt zalyapyvaetsya, med en direkt titt på den, är inte märkbar och stör inte läsningen av bilden.
Det finns ingen blixt på kameran, varför de sällan sätts på tabletter ...
Det finns ingen blixt på kameran, varför de sällan sätts på tabletter ...
kommentera: Jag gillade det. Känslan av kvalitet saker, vilket är trevligt.
Jeansfickan och en sidoficka på en jacka placeras i ryggen, men båda är försenade. I allmänhet är han stor. Det är bekvämt att hålla en hand, men du måste styra den med två händer. Å andra sidan, den stora skärmen, jämfört med telefonen, ger bekvämlighet både i skrivning och textredigering. Jag gillade verkligen röstinmatningen, känner igen med fel och behöver redigeras senare, men det visar sig snabbare än att skriva på skärmtangentbordet.
Jag köpte den för att ersätta telefonen, jag hoppas det kan ersätta läsaren på elektronisk bläck.
Jeansfickan och en sidoficka på en jacka placeras i ryggen, men båda är försenade. I allmänhet är han stor. Det är bekvämt att hålla en hand, men du måste styra den med två händer. Å andra sidan, den stora skärmen, jämfört med telefonen, ger bekvämlighet både i skrivning och textredigering. Jag gillade verkligen röstinmatningen, känner igen med fel och behöver redigeras senare, men det visar sig snabbare än att skriva på skärmtangentbordet.
Jag köpte den för att ersätta telefonen, jag hoppas det kan ersätta läsaren på elektronisk bläck.
18 september 2017
Huawei Mediapad T3 8.0 är vald i betyget:
9 bästa 8 tums tabletter