betyg val Ny teknik recensioner

Ny Vatten T5

Detaljerad information

Funktioner Ny Vatten T5

Viktiga funktioner
Enhetstyp filtret
Filtertyp kranmunstycke
Vattenanslutning det finns
Antalet rengöringssteg 3
tidsbeställning fri kloravlägsnande
Användning av för kallt vatten, för varmt vatten
Fysiska egenskaper
Filtermodul ingår det finns
Resurs Standard Filter Modul 40 000 l
Pump för att öka trycket ingen
Lagringskapacitet ingen
Bästa prestanda 11 1 / min
Inloppsvattentemperatur 5 - 65 ° С
Anslutningsstorlek 1/2"
vikt 0,5 kg
Ytterligare information
funktioner duschfilter; kompatibel med alla typer av duschsystem; kromförlängningsadapter medföljer

Recensioner för New Water T5

utvärdering 2
fördelar: Tidigare (2011) fungerade han bra och blekt blek med ett slag.
nackdelar: Nu slutade jobba. Oavsett om de har börjat bleka mer klor (moskva, cao) eller filtren har blivit dålig kvalitet och tillverkaren sparar ... Kort sagt, det var ingen effekt ((som huden skäller av och skäller av efter ett bad,
Ja, jag byter kassetterna var tredje månad så att du inte tror att jag har ett filter sedan 2011)
Hans pris är orimligt
kommentera: Under 2011 kostade tecknet 1200, just nu - 1500 !!! + 25%, bli bitter!
24 januari 2013 \ Erfarenhet: över ett år
utvärdering 1
fördelar: Synlig positiv inte hittad
nackdelar: Filtrerar absolut inte rost
kommentera: I allmänhet köpte jag detta "mirakel" i deras webbutik i. Det ska inte vara en falsk, skruvad och avigel från den fullständiga avsaknaden av en synlig effekt. Jag bor i Kiev och vattnet har nyligen blivit något gulaktigt från rost. Det verkar som om det inte är kritiskt, men jag vill bada barnet i rent vatten. Under de senaste veckorna filtrerade jag det med en vanlig trasa, men jag blev trött på den här händelsen och bestämde mig för att köpa ett filter. Till min förvåning var det ingen kapell, när golvet i badrummet av "gulaktigt" vatten hade ackumulerats, bestämde jag mig för att experimentera och sätta på en plånduk, som nästan omedelbart började bli gul (längs slangens kontur där vattnet passerade) dvs Det visar sig att den vanliga tyg som rullas upp i flera lager av rostfiltrer bättre än detta filter! Därför gick jag tillbaka till den gamla metoden för "manuell filtrering" :( Jag kan inte säga något om blekmedel
kiki-vik 18 december 2012 \ Erfarenhet: mindre än en månad
utvärdering 5
fördelar: I själva verket försvann känslan av tight hud efter en dusch omedelbart. För vad som faktiskt köptes filter.
nackdelar: Enligt min åsikt är priset något för högt. Faktum är att det bara är en plastflaska. Men det finns inga riktiga analoger.
kommentera: Filtret utför uppgiften. Jag rekommenderar att köpa.
artem7a 20 februari 2012 \ Erfarenhet: mindre än en månad
utvärdering 4
fördelar: - Enkel installation
- mångsidighet
nackdelar: - Resursen stämmer inte överens med det angivna
kommentera: Huden upphör att vara torr endast under de första 1-2 veckorna och efter 1,5 månader blir vattenfärgen synlig :) Jag vet inte självklart att vattnet i Khimki självklart kan vara så dåligt, men att köpa ett nytt filter varje gång (utbytbara patroner är mycket svåra att hitta är sällan ganska dyra. Familj av 3 personer, 2 vuxna - dagligen 5-10 minuter dusch, baby - bad i badet. Tja, var är det hävdade 40 000 liter ???

Och ändå är det bättre än ingenting ...
29 december 2011 \ Erfarenhet: flera månader
utvärdering 5
fördelar: När jag tog det fanns inga vita fall. De gav mig en krom, kombinerad med en mixer =)
Gör verkligen vattnet mjukt.
nackdelar: Pris, och du måste göra mycket för att dra åt det.
kommentera: Få värt det.
Spot skillnaden omedelbart.
TITAH84 21 juli 2010 \ Erfarenhet: mindre än en månad
utvärdering 5
fördelar: En super sak, med filterhuden är mjuk, nästan som havet.
nackdelar: Lite tungt vattenburk med filter, men om du vill kan du uppväga (det finns ett krommunstycke för alternativ fästning)
kommentera: Vattnet från kranet bryts in i diskbänken och lämnar ett rostigt märke på diskbänken (med daglig sköljning av denna rost från diskbänken) O_o. Jag vill inte verkligen använda sådant vatten (Moskva, Schelkovskaya tunnelbanestation). Vi köpte det här filtret för en dusch, nu tvättar vi vårt ansikte och tvättar mina händer uteslutande från duschen, skillnaden är palpabel. Huden skäller inte av och efter att du har borstat tänderna, använder du vattnet efter filtret från duschen, är smaken i munnen helt annorlunda, väldigt mjuk och fräsch. Slutsats - Masthev!
lentamente 28 april 2010 \ Erfarenhet: flera månader
utvärdering 5
fördelar: Det fungerar verkligen, jag tänkte bara annonsera, huden är smidig efter en dusch, enkel installation.
nackdelar: Något reducerat trycket av vatten från duschen.
kommentera: Min fru skilde mig att köpa, han ville inte köpa. Jag trodde - en solid reklam, ett annat mirakelmedel.
Faktum är en bra sak, det fungerar verkligen. I badrummet förändrades lukten efter att ha duschat, atmosfären är annorlunda. Men huvudhuden blir jämn. Mycket nöjd.
Först sätter jag den på vattendan - det blev så tungt att det ens ansträngde mig, för att inte tala om min fru. Jag var tvungen att omorganisera före slangen. Nu är allt bra. Jag rekommenderar.
18 april 2009 \ Erfarenhet: flera månader
Ny vatten T5 väljs i betyg:
Top 20 vattenfilter

betyg

val

Ny teknik