Especificacions tècniques
Característiques generals | |
---|---|
Propòsit | Cita: per als SUV |
Estacionalitat | Estacionalitat: tot l'any |
Diàmetre | Diàmetre: 15/16/17/18/20 " |
Amplada del perfil | Amplada del perfil: 215/225/235/245/255/265/275/285/305/315/325 mm |
Alçada del perfil | Alçada del perfil: 55/60/65/70/75/80/85 |
Funcions i funcions | |
Índex de velocitat màxima | Índex de velocitat màxima: / R (fins a 170 km / h) / T (fins a 190 km / h) / S (fins a 180 km / h) |
Índex de càrrega | Índex de càrrega: 100 ... 127 |
Càrrega màxima (per pneumàtic) | Càrrega màxima (per pneumàtic): 0 ... 1750 kg |
Mètode de segellat | Mètode de segellat: sense tub |
Construcció | Construcció: radial |
Tecnologia RunFlat | Tecnologia RunFlat: no |
Pics | Espines: no |
Opinions dels pneumàtics Cooper Discoverer A / T3
Virtuts
- - No està mal rem en el fang
- - S'empassa tots els cops i cops
- - No és molt sorollós
- - Sembla que van dir que el recurs de quilometratge serà gran
- - Preu raonable
Desavantatges
- Gran desequilibri, inferior a 90 grams, sense càrrega
- Encara que no gaire, sinó soroll
- Augment del consum de combustible
Comentari
Vaig ometre la informació de que hi havia un cautxú fracassat sense èxit amb un gran desequilibri, aparentment de la meva festa. Un amic li va comprar el mateix cautxú amb un equilibri de prblem nebylo. I la capacitat de carregar fins a 130 grams per cara!
Abans d'això, vaig anar a fer pneumàtics amb autopista pura i, per tant, amb aquest cautxú, el meu consum de combustible va augmentar un 5-7%. És evident que aquest pneumàtic és lleugerament més alt i més pesat que l’anterior, més un dibuix més gran, pel que sembla, s’està empitjorant i, per tant, més consum de combustible.
P.S. A la foto sembla que el cautxú té grans arestes laterals, es tracta d’una il·lusió òptica, que es dibuixen al costat de la banda de rodament. Això no és un pneumàtic de fang, però no és dolent per a AT.
dmedis 2012-10-18 Avaluació 4
Virtuts
- El preu, adequat per a la ciutat i la carretera moderat, les 4 rodes que venia a mi eren bones en equilibri, resistència al desgast, bastant tranquil·la, amb asfalt humit i amb bassals molt bé, que caminen bé per la sorra i la sorra, la paret lateral és força forta el tacte i no molt fort i gruixut, no es va adonar de l'augment del consum de combustible en comparació amb la carretera, fins i tot el SUV avorrit pot semblar un SUV amb aquest cautxú.
Desavantatges
- Durant un any i mig, no vaig trobar patinatge, encara més pel preu que no haurien de ser, perquè els competidors més propers són molt més cars amb les mateixes característiques, fins i tot els xinesos restaurats són, si no són més cars, segur que no és més barat.
Comentari
Mida 2357016 Kata a l'hivern i l'estiu. Si el cervell funciona amb normalitat, llavors són molt adequats per a l'hivern, encara que, per descomptat, si feu gel i la neu no és molt millor que a l'estiu, però a la neu es fila com hauria de ser. La meva conclusió és que els pneumàtics perfectes, per a aquells que posseeixen un SUV o un SUV ràpid i bàsicament es mouen per la ciutat i no forts fora de carretera. Sens dubte, el següent set comprarà els mateixos pneumàtics.
Alexander nordic, 2014-02-27 Avaluació 5
Virtuts
- Baix soroll
- Bona adherència a la sorra i a la llum fora de carretera
- Preu assequible
- Mireu bonic als cotxes
Desavantatges
- Encara no identificat
Comentari
Vaig comprar aquests pneumàtics després de 012 geocodermes i no vaig perdre, els pneumàtics van resultar ser més silenciós, més suaus i més comprensibles en la gestió que els geolender. Made in the USA.
En off-road moderat, es comporta de forma previsible i clara, es perfila molt bé, el protector resisteix fàcilment els problemes menors de la nostra carretera (cargols autoadhesius, petites ungles, etc.) a causa de la seva alçada.
Recomano aquests pneumàtics per als amants de la natura, la pesca, la caça, etc.
Anonim 2012-09-28 Avaluació 5
Virtuts
- El preu, no em sento
Desavantatges
- Gulkovata sobre asfalt pla (més tranquil que l'estàndard)
Comentari
235/60 / R17, es troba al Chevrolet Captiva. Va prendre la primavera del 2014 abans de la darrera nevada. Remant perfectament a la neu, no ho vaig esperar jo mateix.
A l'estiu, la ciutat va deixar de parar atenció als boxes (no hi ha un cop tan fort a la suspensió com en un regular, en general, la regularitat de les nostres carreteres passa molt suaument).
No hi ha problemes en camins de terra. Va pujar-hi allà on anteriorment no podia.
Vaig anar de Moscou a Kazan i de tornada. Velocitat còmoda en una carretera rural trencada: 105-110 km / h. Frenat previsible a qualsevol superfície.
Excel·lents pneumàtics per a tracció a les quatre rodes.
Dantalian2009, 2014-06-05 Avaluació 5
Virtuts
- Bona en asfalt, bo en fang i sorra.
Desavantatges
- Una roda del kit quan es va equilibrar havia de ser molt carregada.
Comentari
Exploro a Pafika 3 mesos. Satisfet en tots els aspectes. Després de Conti regular - un conte de fades. A KontiKrose tinc por de trucar a un bassal ... En principi, es tracta d'un pneumàtic universal per a un SUV. No té por de trucar a la brutícia mitjana i sobre asfalt fins a 140 km / h és bastant decent. Va comprovar la sorra seca en una carrera a la platja (amb tracció total): no hi havia cap problema. Amb una gelada lleugera a velocitats de fins a 80 km / h, manipulació sense observacions especials, però amb tracció total. Funcionament 40% asfalt, imprimació del 50%, imprimació del 10%.
Anonim 2013-10-31 Avaluació 5
Virtuts
- 265/65 R18 Pneumàtics bons, suaus i tranquils. En aquesta mida, conduint fins i tot a les vies del tramvia, el cap no es fa tremolar. Pràcticament no se sent una rutina, no flota a les piscines. Com es preveu, es comporta a la pista i al primer. Aspecte i preu més que adequat.
Desavantatges
- A algú no li agrada la manca d’un zero clar al volant, però aquest cautxú no és per a cursors d’aspiradors. Immersió instantàniament en argila. No obstant això, pel fet que no es renta en argila, és impossible conduir sobre asfalt.
Comentari
Una opció fantàstica per a la ciutat amb la possibilitat de creuar la carretera mitjana.
Evgeny.Goodkov, 2013-08-04 Avaluació 4
Cooper Discoverer A / T3 tot tipus de pneumàtics
Idioma anglès