ratings udvalg Nye teknologier anmeldelser

Beskrivelse af alle sæsondæk Cooper Discoverer A / T3

All-season dæk Cooper Discoverer A / T3 - fordele, ulemper, egenskaber

Beskrivelse af alle sæsondæk Cooper Discoverer A / T3

Tekniske specifikationer

Generelle egenskaber
tid Udnævnelse: til SUV
sæsonudsving Sæsonbestemt: Hele sæsonen
diameter Diameter: 15/16/17/18/20 "
Profilbredde Profilbredde: 215/225/235/245/255/265/275/285/305/315/325 mm
Profilhøjde Profil højde: 55/60/65/70/75/80/85
Funktioner og funktioner
Maksimal hastighedsindeks Maksimal hastighedsindeks: / R (op til 170 km / t) / T (op til 190 km / t) / S (op til 180 km / t)
Belastningsindeks Indlæsningsindeks: 100 ... 127
Maksimal belastning (pr. Dæk) Maksimal belastning (pr. Dæk): 0 ... 1750 kg
Forseglingsmetode Forseglingsmetode: rørløs
design Konstruktion: radial
RunFlat teknologi RunFlat teknologi: nej
torne Torner: nej

Dæk anmeldelser Cooper Discoverer A / T3

værdighed

• - Ikke dårligt roende i mudderet
  • - Svelger alle stød og bump
  • - Ikke meget støjende
  • - Det ser ud til, at de sagde kilometertalressourcerne vil være store
  • - rimelig pris

mangler

• Stor ubalance, mindre end 90 gram, ingen last
  • Men ikke meget, men støj
  • Øget brændstofforbrug

kommentar
Jeg hoppede over oplysningerne om, at der var en mislykket gummipatia med stor ubalance, tilsyneladende fra mit parti. En ven købte den samme gummi fra ham med balancering prblem nebylo. Og jeg har belastninger på op til 130 gram pr. Side!
Før dette gik jeg på rene motorvejsdæk, og dermed med dette gummi steg mit brændstofforbrug med 5-7%. Det er tydeligt, at dette dæk er lidt højere og tyngre end det forrige plus en større tegning, tilsyneladende på grund af dette, ruller det værre og dermed mere brændstofforbrug.
P. S. På billedet ser det ud til, at gummi har store sideklapper, det er en optisk illusion, de er trukket på siden af ​​slidbanen. Dette er ikke et slamdæk, men det er ikke dårligt for AT.
dmedis, 2012-10-18 evaluering 4

værdighed

• Pris, der passer til byen og moderat terræn, alle 4 hjul, der kom til mig, var gode på balancering, slidstærk, stille, våd asfalt og pytter meget godt, de kører godt på sand og sand, sidevæggen er ret stærk berøring og ikke meget stærk og tyk, bemærkede ikke stigningen i brændstofforbrug i forhold til vejen, selv den kedelige SUV kan se ud som en SUV med denne gummi.

mangler

• For et og et halvt år fandt jeg ikke skøjteløb, des mere for prisen, de burde slet ikke være, for de nærmeste konkurrenter er meget dyrere med de samme egenskaber, selv genoprettede kinesere er, hvis ikke dyrere, det ikke billigere.

kommentar
Størrelse 2357016 Kata om vinteren og sommeren. Hvis hjernen virker normalt, så er de meget velegnede til vinteren, selvom selvfølgelig hvis du går på is og tampet sne ikke er meget bedre end om sommeren, men i sneen slynger de som det skal være. Min konklusion er, at det perfekte dæk, for dem der ejer en livlig SUV eller SUV, og som grundlæggende bevæger sig rundt i byen og ikke er stærke off-road. Det næste sæt køb uden tvivl de samme dæk.
Nordiske alexander 2014-02-27 evaluering 5

værdighed

• Lav støj
  • Godt greb på sand og let off-road
  • Overkommelig pris
  • Se smukke på biler

mangler

• Endnu ikke identificeret

kommentar
Jeg købte disse dæk efter 012 geocodermer og tabte ikke, dækene viste sig at være mere støjsvage, blødere og mere forståelige i ledelsen end geolender. Made in USA.
På moderat off-road opfører det sig forudsigeligt og tydeligt, det graver meget godt, beskytteren beskytter let mod de mindre problemer i vores vej (selvdrejende skruer, små negle osv.) På grund af dens højde.
Jeg anbefaler disse dæk til elskere af natur, fiskeri, jagt osv.
Anonim, 2012-09-28 evaluering 5

værdighed

• Prisen, jeg føler mig ikke

mangler

• Gulkovata på flad asfalt (roligere end standard)

kommentar
235/60 / R17, står på Chevrolet Captiva. Tog foråret 2014 inden sidste sne. Rowing perfekt i sneen, forventede jeg ikke det selv.
Om sommeren stoppede byen opmærksomt på gruberne (der er ikke så skarpe slag på ophængningen som regelmæssigt, i almindelighed går vores jævnhedes ensartethed meget forsigtigt).
Der er ingen problemer på grusveje. Klatrede på det, hvor det tidligere ikke kunne.
Jeg gik på det fra Moskva til Kazan og tilbage. Komfortabel hastighed på en brudt landvej - 105-110 km / t. Bremse forudsigelig på enhver overflade.
Fremragende dæk til firehjulstræk.
dantalian2009, 2014-06-05 evaluering 5

værdighed

• God på asfalt, god i mudder og sand.

mangler

• Et hjul fra sættet, når balancen skulle være tungt lastet.

kommentar
Jeg udnytter Pafika 3 måneder. Tilfreds i alle henseender. Efter regelmæssig Conti - et eventyr. På KontiKrose var jeg bange for at kalde en pølse ... I princippet er dette et universelt dæk til en SUV. Ikke skræmmende at ringe i mellemstørrelse snavs og på asfalt op til 140 km / t er ret anstændigt. Tjekket på tørt sand i en karriere a la beach (med allhjulstræk) - ikke noget problem. På en let frost ved hastigheder på op til 80 km / t, håndtering uden særlige observationer, men med fuldhjulstræk. Drift 40% asfalt, 50% primer, 10% dårlig primer.
Anonim, 2013-10-31 evaluering 5

værdighed

• 265/65 R18 Gode, bløde og rolige dæk. I denne størrelse, kører du selv på sporvognsporene, ryster hovedet slet ikke. Praktisk set føler man ikke en rusk, flyder ikke på puljer. Forudsigeligt opfører sig på sporet og primeren. Udseende og mere end tilstrækkelig pris.

mangler

• Nogen kan ikke lide manglen på et klart nul på rattet, men dette gummi er ikke til racing støvsugere. Straks gennemblødt i ler. Men på den kendsgerning, at det ikke vaskes op i ler, er det umuligt at køre på asfalt.

kommentar
En god mulighed for byen med evnen til at krydse den gennemsnitlige off-road.
Evgeny.Goodkov, 2013-08-04 evaluering 4

Cooper Discoverer A / T3 hele sæson dæk

Engelsk sprog

Forfatter: Andrey Balyshev 16.07.2015
Advarsel! Nøjagtigheden af ​​oplysningerne og resultaterne af rangordningen er subjektiv og er ikke en annonce.

ratings

udvalg

Nye teknologier