ratings selectie Nieuwe technologieën beoordelingen

Beschrijving van all season banden Cooper Discoverer A / T3

All-season banden Cooper Discoverer A / T3 - voordelen, nadelen, eigenschappen

Beschrijving van all season banden Cooper Discoverer A / T3

Technische specificaties

Algemene kenmerken
afspraak Afspraak: voor de SUV
seizoensgebondenheid Seizoensgebondenheid: het hele seizoen
diameter Diameter: 15/16/17/18/20 "
Profiel breedte Profieldikte: 215/225/235/245/255/265/275/285/305/315/325 mm
Hoogte van het profiel Profielhoogte: 55/60/65/70/75/80/85
Functies en functies
Maximumsnelheidindex Maximumsnelheidindex: / R (tot 170 km / h) / T (tot 190 km / h) / S (tot 180 km / h)
Index laden Laad index: 100 ... 127
Maximale belasting (per band) Maximale belasting (per band): 0 ... 1750 kg
Verzegeling methode Afdichtingsmethode: tubeless
ontwerp Constructie: radiaal
RunFlat-technologie RunFlat-technologie: nee
doornen Doornen: nee

Beoordelingen van banden Cooper Discoverer A / T3

waardigheid

• - Geen slecht roeien in de modder
  • - Slikt alle hobbels en hobbels door
  • - Niet erg luidruchtig
  • - Het lijkt erop dat ze zeiden dat de kilometerstand groot zal zijn
  • - Redelijke prijs

tekortkomingen

• Grote onbalans, minder dan 90 gram, geen lading
  • Hoewel niet veel, maar lawaai
  • Verhoogd brandstofverbruik

commentaar
Ik oversloeg de informatie dat er een mislukte rubberpratia was met een grote onbalans, blijkbaar van mijn partij. Een vriend kocht hetzelfde rubber van hem met balancerend prevel nebylo. En de mogelijkheid om tot 130 gram per kant te laden!
Daarvoor ging ik op pure snelwegbanden, dus met dit rubber nam mijn brandstofverbruik met 5-7% toe. Het is duidelijk dat deze band iets hoger en zwaarder is dan de vorige, plus een grotere tekening, waardoor deze blijkbaar slechter rolt en bijgevolg meer brandstof verbruikt.
Postscriptum Op de foto lijkt het erop dat rubber grote zijarmen heeft, dit is een optische illusie, ze worden op de zijkant van het loopvlak getrokken. Dit is geen modderband, maar het is niet slecht voor AT.
dmedis, 2012-10-18 evaluatie 4

waardigheid

• Prijs, geschikt voor stad en gematigd off-road, alle 4 de wielen die bij mij kwamen waren goed op het balanceren, slijtvast, vrij stil, nat asfalt en plassen erg goed, ze rijden goed op zand en zand, de zijwand is vrij sterk de aanraking en niet erg sterk en dik, merkte niet het stijgende brandstofverbruik ten opzichte van de weg, zelfs de saaie SUV kan met dit rubber op een SUV lijken.

tekortkomingen

• Anderhalf jaar lang vond ik geen schaatsen, des te meer voor de prijs die ze helemaal niet hadden, omdat de naaste concurrenten veel duurder zijn met dezelfde kenmerken, zelfs gerestaureerde Chinezen zijn, zo niet duurder, zeker niet goedkoper.

commentaar
Grootte 2357016 Kata in winter en zomer. Als de hersenen normaal werken, dan zijn ze redelijk geschikt voor de winter, hoewel natuurlijk als je op ijs gaat en gestuwde sneeuw niet veel beter is dan in de zomer, maar in sneeuwbrij ze roeien zoals het hoort. Mijn conclusie is dat de perfecte banden, voor degenen die een krachtige SUV of SUV bezitten en in principe door de stad bewegen en niet sterk off-road zijn. De volgende set koopt ongetwijfeld dezelfde banden.
Nordic Alexander, 2014-02-27 evaluatie 5

waardigheid

• Weinig geluid
  • Goede grip op zand en licht off-road
  • Betaalbare prijs
  • Zie er mooi uit op auto's

tekortkomingen

• Nog niet geïdentificeerd

commentaar
Ik kocht deze banden na 012 geocoderms en verloor niet, de banden bleken stiller, zachter en begrijpelijker in beheer dan geolender.
Op gematigd off-road, gedraagt ​​het zich voorspelbaar en duidelijk, het graaft heel goed, de protector weerstaat gemakkelijk de kleine problemen van onze weg (schroeven, kleine nagels, etc.)
Ik beveel deze banden aan liefhebbers van de natuur, vissen, jagen, etc.
anonim, 2012-09-28 evaluatie 5

waardigheid

• De prijs, ik voel niet

tekortkomingen

• Gulkovata op vlak asfalt (stiller dan standaard)

commentaar
235/60 / R17, staat op de Chevrolet Captiva. Nam de lente van 2014 voor de laatste sneeuw. Roeien perfect in de sneeuw, ik had het zelf niet verwacht.
In de zomer stopte de stad met opletten voor de pits (er is niet zo'n scherpe klap voor de vering als voor een gewone, over het algemeen is de vlakheid van onze wegen erg soepel).
Er zijn geen problemen op onverharde wegen. Beklommen op het waar voorheen niet kon.
Ik ging van Moskou naar Kazan en terug. Comfortabele snelheid op een gebroken landweg - 105-110km / h. Remmen voorspelbaar op elk oppervlak.
Uitstekende banden voor vierwielaandrijving.
dantalian2009, 2014-06-05 evaluatie 5

waardigheid

• Goed op asfalt, goed in modder en zand.

tekortkomingen

• Eén wiel uit de set moest tijdens het balanceren zwaar worden belast.

commentaar
Ik exploiteer op Pafika 3 maanden. Tevreden in alle opzichten. Na de reguliere Conti - een sprookje. Bij KontiKrose was ik bang om een ​​plas in te bellen ... In principe is dit een universele band voor een SUV. Niet eng om te bellen in middelgrote vuil en op asfalt tot 140 km / h is heel behoorlijk. Gecontroleerd op droog zand in een carrière a la strand (met vierwielaandrijving) - geen probleem. Bij lichte vorst bij snelheden tot 80 km / u, zonder bijzondere waarnemingen, maar met aandrijving op alle wielen. Werking 40% asfalt, 50% primer, 10% slechte primer.
anonim, 2013-10-31 evaluatie 5

waardigheid

• 265/65 R18 Goede, zachte en stille banden. In deze maat, zelfs rijdend op de tramrails, schudt het hoofd helemaal niet. Voelt praktisch geen sleur, drijft niet op poelen. Voorspelbaar gedraagt ​​zich op de baan en de primer. Uiterlijk en meer dan voldoende prijs.

tekortkomingen

• Iemand houdt niet van het ontbreken van een nul op het stuur, maar dit rubber is niet bedoeld voor racezuigers. Direct gedrenkt in klei. Echter, op het feit dat het niet is opgespoeld in klei, is het onmogelijk om op asfalt te rijden.

commentaar
Een geweldige optie voor de stad met de mogelijkheid om de gemiddelde off-road te doorkruisen.
Evgeny.Goodkov, 2013-08-04 evaluatie 4

Cooper Discoverer A / T3 all-season banden

Engelse taal

Waarschuwing! De nauwkeurigheid van de informatie en de resultaten van de ranglijst is subjectief en is geen reclame.