Tekniske spesifikasjoner
Generelle egenskaper | |
---|---|
avtale | Avtale: for SUV |
sesong | Sesonglighet: Hele sesongen |
diameter | Diameter: 15/16/17/18/20 " |
Profilbredde | Profilbredde: 215/225/235/245/255/265/275/285/305/315/325 mm |
Profilhøyde | Profilhøyde: 55/60/65/70/75/80/85 |
Funksjoner og funksjoner | |
Maksimal hastighetsindeks | Maksimal hastighetsindeks: / R (opptil 170 km / t) / T (opptil 190 km / t) / S (opptil 180 km / t) |
Lastindeks | Lastindeks: 100 ... 127 |
Maksimal last (per dekk) | Maksimal last (per dekk): 0 ... 1750 kg |
Tetningsmetode | Tetningsmetode: tubeless |
utforming | Konstruksjon: radial |
RunFlat-teknologi | RunFlat teknologi: nei |
torner | Torner: nei |
Dekk vurderinger Cooper Discoverer A / T3
verdighet
- - Ikke dårlig roing i gjørmen
- - Svelger alle støt og støt
- - Ikke veldig støyende
- - Det ser ut til at de sa at kjørelengderessursen vil bli stor
- - Rimelig pris
mangler
- Stor ubalanse, mindre enn 90 gram, ingen last
- Selv om det ikke er mye, men støy
- Økt drivstofforbruk
kommentar
Jeg hoppet over informasjonen om at det var en mislykket gummipratia med stor ubalanse, tilsynelatende fra festen min. En venn kjøpte den samme gummi fra ham med balanse prblem nebylo. Og muligheten til å laste opp opptil 130 gram per side!
Før dette gikk jeg på rene motorveier, og med dette gummi økte forbruket mitt med 5-7%. Det er tydelig at dette dekket er litt høyere og tyngre enn det forrige, pluss en større tegning, tilsynelatende på grunn av dette, ruller det verre og dermed mer drivstofforbruk.
PS! På bildet ser det ut til at gummi har store sidelugger, dette er en optisk illusjon, de er trukket på siden av slitebanen. Dette er ikke et slamdekk, men det er ikke dårlig for AT.
dmedis, 2012-10-18 evaluering 4
verdighet
- Pris, egnet for by og moderat terreng, alle 4 hjul som kom til meg, var gode på å balansere, slitesterk, ganske stille, våt asfalt og pytter veldig bra, de rider godt på sand og sand, sideväggen er ganske sterk berøring og ikke veldig sterk og tykk, merket ikke økningen i drivstofforbruket i forhold til veien, selv den kjedelige SUV kan se ut som en SUV med denne gummi.
mangler
- I et og et halvt år fant jeg ikke skøyter, enda mer for prisen, de burde ikke være i det hele tatt, fordi de nærmeste konkurrentene er mye dyrere med de samme egenskapene, selv gjenopprettede kinesere er, om ikke dyrere, det er ikke billigere sikkert.
kommentar
Størrelse 2357016 Kata om vinteren og sommeren. Hvis hjernen fungerer normalt, så er de ganske egnet for vinteren, selvfølgelig, selv om du går på is og tampet snø ikke er mye bedre enn om sommeren, men i snøsprang renner de som det burde være. Min konklusjon er at de perfekte dekkene, for de som eier en rask SUV eller SUV, og i utgangspunktet beveger seg rundt i byen og ikke sterk offroad. Det neste settet kjøper uten tvil de samme dekkene.
Nordisk alexander 2014-02-27 evaluering 5
verdighet
- Lav støy
- Godt grep på sand og lett offroad
- Rimelig pris
- Se vakkert på biler
mangler
- Ikke identifisert ennå
kommentar
Jeg kjøpte disse dekkene etter 012 geokodermer og tapte ikke, dekkene viste seg å være roligere, mykere og mer forståelige i ledelsen enn geolender. Laget i USA.
På moderat terreng, oppfører det seg forutsigbart og tydelig, det graver veldig bra, beskytteren beskytter mot de små problemene på veien vår (selvskærende skruer, små negler osv.) På grunn av sin høyde.
Jeg anbefaler disse dekkene til elskere av natur, fiske, jakt, etc.
anonim, 2012-09-28 evaluering 5
verdighet
- Prisen, jeg føler meg ikke
mangler
- Gulkovata på flat asfalt (roligere enn standard)
kommentar
235/60 / R17, står på Chevrolet Captiva. Tok våren 2014 før siste snø. Rowing perfekt i snøen, jeg hadde ikke forventet det selv.
Om sommeren stoppet byen oppmerksomhet til gropenene (det er ikke så skarpt slag for suspensjonen som på vanlig måte, generelt går den jevnlige veien på våre veier veldig forsiktig).
Det er ingen problemer på grusveier. Klatret på det der det tidligere ikke kunne.
Jeg dro på Moskva til Kazan og tilbake. Komfortabel fart på en ødelagt landevei - 105-110km / t. Bremse forutsigbar på alle overflater.
Utmerkede dekk for firehjulsdrift.
dantalian2009, 2014-06-05 evaluering 5
verdighet
- God på asfalt, god i gjørme og sand.
mangler
- Ett hjul fra settet når balansen måtte være tungt lastet.
kommentar
Jeg utnytter Pafika 3 måneder. Tilfreds i alle henseender. Etter vanlig Conti - et eventyr. På KontiKrose var jeg redd for å ringe i en pølle ... I prinsippet er dette et universelt dekk til en SUV. Ikke skummelt å ringe i mellomstørrelse og på asfalt opptil 140 km / t er ganske anstendig. Sjekket på tørr sand i en karriere a la beach (med allhjulsdrift) - ikke noe problem. På en lett frost ved hastigheter opptil 80 km / t, håndtering uten spesielle observasjoner, men med allhjulsdrift. Drift 40% asfalt, 50% primer, 10% dårlig primer.
anonim, 2013-10-31 evaluering 5
verdighet
- 265/65 R18 Gode, myke og rolige dekk. I denne størrelsen, kjører selv på sporvognsporene, riper ikke hodet i det hele tatt. Føler praktisk talt ikke en rut, flyter ikke på bassenger. Forutsigbar oppfører seg på sporet og primeren. Utseende og mer enn tilstrekkelig pris.
mangler
- Noen liker ikke mangelen på en klar null på rattet, men denne gummien er ikke for racing støvsugere. Straks fuktet i leire. Men på det faktum at det ikke vaskes opp i leire, er det umulig å kjøre på asfalt.
kommentar
Et flott alternativ for byen med muligheten til å krysse den gjennomsnittlige off-road.
Evgeny.Goodkov, 2013-08-04 evaluering 4
Cooper Discoverer A / T3 hele sesong dekk
Engelsk språk